quote:From Emmy Award-winning executive producers Greg Daniels (NBC's "The Office," "King of the Hill") and Michael Schur (NBC's "The Office," "Saturday Night Live") comes a new mockumentary that looks at the exciting world of local government. The new half-hour comedy will examine the mundane but necessary ways that people interact with their government, and ask why it's frequently so complicated -- as everyone knows from standing in line at the DMV, applying for home construction permits, or trying to get the city to fix a pothole.
The documentary cameras follow Leslie Knope (Amy Poehler, NBC's "Saturday Night Live," "Baby Mama") a mid-level bureaucrat in the Parks and Recreation Department of Pawnee, Indiana. In an attempt to beautify her town -- and advance her career -- Leslie takes on what should be a fairly simple project: help local nurse Ann Perkins (Rashida Jones, NBC's "The Office," "Unhitched") turn an abandoned construction pit into a community park. Opposing them are defensive bureaucrats, selfish neighbors, real estate developers, and single-issue fanatics -- whose weapons are lawsuits, the jumble of city codes, and the very democratic process that Leslie loves so much.
Leslie is alternately helped and undermined by her colleague, Tom Haverford (Aziz Ansari, "Human Giant," "Scrubs"), who cheerfully exploits his government position for personal gain. She is also thwarted by her boss Ron Swanson, who is philosophically opposed to government in any form.
Helping Leslie and Ann navigate the Pawnee bureaucracy is charismatic city planner Mark Brendanawicz, whose outlook has been soured by 15 years of public service.
If they can pull it off, Leslie hopes that she also will have inspired her uninterested college intern April (Aubrey Plaza, "Mayne Street") and April's whole generation - all the while moving one step closer to her ultimate goal: becoming the first female president of the United States.
"Parks and Recreation" is a production of Deedle-Dee Productions and Universal Media Studios. Along with Daniels and Schur, Howard Klein also serves as executive producer for the series.
Nou en of, vooral de chef is hilarisch. Ron Swanson 4 da win!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:05 schreef Little_Acorn het volgende:
En even een kick! Nu al ver in het tweede seizoen en ik vind het steeds leuker worden!
Kan op zich wel, qua doorlopend verhaal mis je er weinig aan denk ik. Maar aan de andere kant, wat zijn die drie afleveringen nouquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vond de eerste 3 afleveringen maar matig, kan ik de rest gewoon skippen en bij t 2e seizoen beginnen?
Al bijna het hele seizoen. P&R en Community vind ik tegenwoordig veel sterker dan The Office en 30 Rock.quote:
Volgens Wikipedia komen er nog twee afleveringen dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef arucard het volgende:
Gisteren was de laatste episode van dit seizoen
Tom dronken op 2 lightbiertjes![]()
Sleepfighting
Seizoen 1 natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia komen er nog twee afleveringen dit seizoen.![]()
Dit staat er ook op de site van NBC:
Next On:
Thursday, May 13th 8:30/7:30c
"The Master Plan" Leslie's disappointed when her new park plans are put on hold. Rob Lowe and Adam Scott guest star.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 03:49 schreef SlamD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron en April zijn verreweg de leukste personages, vind ik. Ik ben net bij; dat moment dat Ron bij April langsgaat om te vragen of ze terugkomt en zij wat zegt over Duke Silver 'my mom's got all your albums' ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:33 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, Ron met z'n "kop op" naar April![]()
En met z'n binnenpretjes over het einde van de gemeente
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:51 schreef arucard het volgende:
http://www.funnyordie.com(...)he-wu-tang-of-comedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt:quote:Op maandag 27 december 2010 21:50 schreef Little_Acorn het volgende:
Jeej!! Amy Poehler heeft ondertussen een kind gebaard, daar zal het lange wachten wel mee te maken hebben
quote:Toward the end of production on the second season, lead actor Amy Poehler became pregnant and the producers of the show were forced to go into production on season three early and film an additional six episodes to accommodate not only Poehler's pregnancy, but also a projected September 2010 air date. However, NBC eventually opted not to put the show on the fall schedule, and instead delayed the premiere of the third season until the beginning of 2011. This allowed for the network to run its new comedy, Outsourced, in two-hour comedy schedule block rather than Parks and Recreation.
The schedule change meant that all sixteen episodes from the third season will have been filmed before any of them is shown. Michael Schur, Parks and Recreation co-creator, said the schedule changes were frustrating, but said: "It sounds a little corny, maybe even a little community theater-ish, but when we got the bad news our thinking was to just put our heads down and keep making the best show we could." In November 2010, it was announced Parks and Recreation would return to a 9:30 p.m. Thursday timeslot effective January 20, 2011, airing between the two popular series The Office and 30 Rock.
Dat moet legen(...)darisch zijn. Je belandt sowieso in een stripclub, al is het maar voor het ontbijtbuffet. Vervolgens denk ik dat Ari en Barney geen spaan van elkaar heel laten, maar Ari is verbaal in het voordeel: hij mag vloeken als cable-karakter, terwijl Barney als network-personage niet die vrijheid heeft...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ron Swanson, Ari Gold, Barney Stinson...Stel je voor dat je met dat gezelschap een avond mag gaan stappen..
Voeg daar Hank Moody aan toe, gegarandeerd dat het dan een wilde avond wordtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Ron Swanson, Ari Gold, Barney Stinson...Stel je voor dat je met dat gezelschap een avond mag gaan stappen..
Ik heb zelden zo goed 'boos' geacteerd gezien als toen Ron begreep dat er helemaal geen cake wasquote:
Da's wel cool zeg! Meestal zijn die verzendkosten erg hoog en kun je natuurlijk alleen met credit card betalen. Als je gewoon langs kunt gaan is dat wel heel verleidelijk ja!quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:33 schreef Felixa het volgende:
Ik ga volgende week naar New York, even in de NBC-store kijken of ze nog wat leuke P&R-souvenirs hebben.
![]()
[ afbeelding ]
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, ik moest hier zo hard om lachen!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef Heufd het volgende:
Jean-Ralphio.Wat een baas is dat zeg.
En Ron Swanson![]()
[ afbeelding ]
Moet de nieuwe aflevering nog kijken maar Jean-Ralphio is sowieso een eindbaas.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:06 schreef Heufd het volgende:
Jean-Ralphio.Wat een baas is dat zeg.
En Ron Swanson![]()
[ afbeelding ]
Ik vind haar zelfs heel grappig. Mijn favoriete scene is zelfs met Lesliequote:
Second that!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Snap niet dat je naar een serie kan kijken als je alle stukken met de hoofdpersoon overslaat..dat is gewoon bull
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Second that!
+ in het echt blijkt ze ook zeer grappig te zijn:
"Is it desperate or is it real" LOL![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
Op alfabet ook hè...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:51 schreef arucard het volgende:
http://www.nbc.com/parks-(...)on/7924/#item=179635
Hebben we hem ook weerquote:
Ah nee, ik vind Leslie geweldigquote:
Maar zij is in ieder geval nog een lekker wijf, dat kan je van Leslie ook niet zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ah nee, ik vind Leslie geweldig
Ann is eigenlijk de enige die niet echt grappig is. En Mark, maar die doet niet meer mee.
Charlie?! Chris bedoelde ik uiteraard. Mijn liefde voor de serie is inmiddels zo groot dat ik alles nog een keer heb bekeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en een speciale shout out naar Rob Lowe. Charlie is echt een tof personage
Haha ik ook, ik lig eigenlijk altijd plat van het lachen als ze zo kinderachtig doen... Als ze allemaal dronken in die mercedes van hoe-heet-ze-toch-weer zitten en ze vraagt waarheen ze moet rijden: 'to your mothers butt' en heel de cast kinderachtig lachen...man man man....toen ging ik helemaal stuk...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd gieren om scenes waarin ze gemeen doen tegen Jerry.
Absolutement! Seizoen 1 vond ik leuk, maar seizoen 2 is duizend keer leuker en seizoen 3 misschien nóg wel beter.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef JDx het volgende:
Ik ben gestopt na seizoen 1, maar ik zou dus door moeten gaan met seizoen 2?
Het was erg matig ja, maar 2 en 3 zijn echt geweldig.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Ja wordt het echt veel beter? Seizoen 1 was gewoon dom, heel af en toe misschien grappig, maar eigenlijk heel slecht imo.
Vele malen beter, het is nu één van de beste series op TV.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Ja wordt het echt veel beter? Seizoen 1 was gewoon dom, heel af en toe misschien grappig, maar eigenlijk heel slecht imo.
Dwz het komt in de buurt van Community?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Orbis het volgende:
[..]
Vele malen beter, het is nu één van de beste series op TV.
Ja, zeker. De toon is iets anders, de serie is wat 'warmer' dan het cynische Community. Maar zeker even grappig. Ron Swanson is hands down het beste karakter dat je op TV zult vinden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Dwz het komt in de buurt van Community?
Ron in het beginquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldige aflevering weer
Jerry met zijn groter weener
Ron was weer briljant
Patricia Clarkson.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Orbis het volgende:
Ik ben diep onder de indruk van Tammy 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |