Al bijna het hele seizoen. P&R en Community vind ik tegenwoordig veel sterker dan The Office en 30 Rock.quote:
Volgens Wikipedia komen er nog twee afleveringen dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef arucard het volgende:
Gisteren was de laatste episode van dit seizoen
Tom dronken op 2 lightbiertjes![]()
Sleepfighting
Seizoen 1 natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia komen er nog twee afleveringen dit seizoen.![]()
Dit staat er ook op de site van NBC:
Next On:
Thursday, May 13th 8:30/7:30c
"The Master Plan" Leslie's disappointed when her new park plans are put on hold. Rob Lowe and Adam Scott guest star.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2010 03:49 schreef SlamD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ron en April zijn verreweg de leukste personages, vind ik. Ik ben net bij; dat moment dat Ron bij April langsgaat om te vragen of ze terugkomt en zij wat zegt over Duke Silver 'my mom's got all your albums' ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:33 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, Ron met z'n "kop op" naar April![]()
En met z'n binnenpretjes over het einde van de gemeente
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:51 schreef arucard het volgende:
http://www.funnyordie.com(...)he-wu-tang-of-comedy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |