Ah nee, ik vind Leslie geweldigquote:
Maar zij is in ieder geval nog een lekker wijf, dat kan je van Leslie ook niet zeggen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ah nee, ik vind Leslie geweldig
Ann is eigenlijk de enige die niet echt grappig is. En Mark, maar die doet niet meer mee.
Charlie?! Chris bedoelde ik uiteraard. Mijn liefde voor de serie is inmiddels zo groot dat ik alles nog een keer heb bekeken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en een speciale shout out naar Rob Lowe. Charlie is echt een tof personage
Haha ik ook, ik lig eigenlijk altijd plat van het lachen als ze zo kinderachtig doen... Als ze allemaal dronken in die mercedes van hoe-heet-ze-toch-weer zitten en ze vraagt waarheen ze moet rijden: 'to your mothers butt' en heel de cast kinderachtig lachen...man man man....toen ging ik helemaal stuk...quote:Op maandag 18 juli 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd gieren om scenes waarin ze gemeen doen tegen Jerry.
Absolutement! Seizoen 1 vond ik leuk, maar seizoen 2 is duizend keer leuker en seizoen 3 misschien nóg wel beter.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef JDx het volgende:
Ik ben gestopt na seizoen 1, maar ik zou dus door moeten gaan met seizoen 2?
Het was erg matig ja, maar 2 en 3 zijn echt geweldig.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Ja wordt het echt veel beter? Seizoen 1 was gewoon dom, heel af en toe misschien grappig, maar eigenlijk heel slecht imo.
Vele malen beter, het is nu één van de beste series op TV.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:49 schreef JDx het volgende:
Ja wordt het echt veel beter? Seizoen 1 was gewoon dom, heel af en toe misschien grappig, maar eigenlijk heel slecht imo.
Dwz het komt in de buurt van Community?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:46 schreef Orbis het volgende:
[..]
Vele malen beter, het is nu één van de beste series op TV.
Ja, zeker. De toon is iets anders, de serie is wat 'warmer' dan het cynische Community. Maar zeker even grappig. Ron Swanson is hands down het beste karakter dat je op TV zult vinden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef JDx het volgende:
[..]
Dwz het komt in de buurt van Community?
Ron in het beginquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geweldige aflevering weer
Jerry met zijn groter weener
Ron was weer briljant
Patricia Clarkson.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:57 schreef Orbis het volgende:
Ik ben diep onder de indruk van Tammy 1!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |