Ik ben 'hier' aanhangerquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Claire, je kan beter niet roken als je drachtig bent.
je kunt beter niet typen als je blind bent.....quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Claire, je kan beter niet roken als je drachtig bent.
Leuk interactief met de redactie te mogen communiceren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:41 schreef mariell het volgende:
[..]
je kunt beter niet typen als je blind bent.....
mariell :p aangenaam
ben ik nu bleut ? ja dat zal wel weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:01 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mariëll + Crewmember
lamaquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ben ik nu bleut ? ja dat zal wel weer...... ik kan hem nergens vinden ....
ow kut ..ben ik ff weg en dan mis ik weer heul wat schijnbaarquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:40 schreef Maria44 het volgende:
Nou zeg dat wel .... Beter lezen voordat je een chat opgaat is ook een optie natuurlijk..
Je doelt op de redactie van TBO?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:36 schreef Maria44 het volgende:
Mag van stickam gebruikt worden hoor; zie hun privacy policy:
(d) Display of Personal Information. Any Personal Information (including video content) that you disclose on the Stickam (for example, on message boards or chat rooms, or within your personal profile page) becomes publicly available and can be collected and used by others. Your account name and other profile information (but not your email address) is displayed to other internet users when you upload videos or send messages through Stickam, and you can be contacted by other users who send you comments. Any videos or other content that you submit to Stickam (including any Personal Information contained therein) may be distributed through the internet and other media.
jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Je doelt op de redactie van TBO?
Wat voor problemen zoal dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:30 schreef mariell het volgende:
[..]
wist je wel dat je hiervoor alsnog problemen op je nek kunt halen ?
:p
soms he ...soms .....kun je zoeken naar problemen totdat je een ons weegt !!quote:
zie je mailquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:28 schreef mariell het volgende:
http://stickam.com/redactie_thebunkeronline
Die lezen ze pas vanavond , vandaag liggen ze tot 2 uur in bed.quote:
'Gouden Kooi Huub mocht Bunker niet in van John de Mol'quote:
Zie je nou wel. Hij mocht gewoon niet. Dat zei ik meteen al. Eerst zo stellig en enthousiast om een paar uur later te zeggen, nah toch maar niet. Stront aan de knikker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
'Gouden Kooi Huub mocht Bunker niet in van John de Mol'
Nu krijg jij dus ook hele grote problemen omdat je citaten uit de chat gebruikt voor je nieuwsbericht
Waarom haalde remlof dat overigens weg
Dit was een oefening ofzo? Of draait die ene stream inmiddels.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:28 schreef mariell het volgende:
http://stickam.com/redactie_thebunkeronline
IK denk dat dit die ene beloofde redactiestream is die ze alleen aanzetten als ze in het pand zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit was een oefening ofzo? Of draait die ene stream inmiddels.
citaten voor de pers uit een openbare chat die voor iedereen toegankelijk is? nou, kom maar op dan met die claim.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:54 schreef Loedertje het volgende:
[..]
'Gouden Kooi Huub mocht Bunker niet in van John de Mol'
Nu krijg jij dus ook hele grote problemen omdat je citaten uit de chat gebruikt voor je nieuwsbericht
Ze heeft m vannacht om half 3 ofzo uitgezet met de mededeling:quote:
Dus de redactiestream is deze webcam. Waarom dan niet een paar extra computers met webcams neerzetten als meer streams te duur zijn. Ok, kwaliteit is niet geweldig, maar beter iets dan niets.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
IK denk dat dit die ene beloofde redactiestream is die ze alleen aanzetten als ze in het pand zijn.
Ik weet dat niet zeker maar ik vermoed het. Als Mariell vannacht zegt dat ze maar 1 stream kunnen aabieden vanwege de kosten dan neem ik aan dat de redactiestream gewoon de webcam is van vannacht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus de redactiestream is deze webcam.
die site waar die stream vannacht vandaan kwam staat commercieel gebruik niet toe, dus daar livestreams neerzetten gaat denk ik niet mogen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus de redactiestream is deze webcam. Waarom dan niet een paar extra computers met webcams neerzetten als meer streams te duur zijn. Ok, kwaliteit is niet geweldig, maar beter iets dan niets.
enige wat ik weet is dat betalen alleen kan via ideal.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef steefrd het volgende:
he he het werkt na een paar keer te registreren.
zo nou we gaan vanavond kijken alleen ik snap niet waarom de cams er nog niet zijn.
zo'n site moet je al van tevoren hebben staan om het te testen anders zijn er veel mensen
die straks geen beeld hebben door dat mediaplayer niet werkt of een of andere update of driver enz
enz en zien de helft niet.
dus hoop dat alles goed gaat als je dalijk betaald want ook staat er nog niet hoe en waar je kan betalen.
gr steef
Dat wordt lastig dan, mn pasje is van de week door de wc gespoeld, viel uit mn achterzakquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:45 schreef Danny het volgende:
[..]
enige wat ik weet is dat betalen alleen kan via ideal.
Joe. Een van de twee honden van Mariell.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Bunkerhond? Of krijgen we alleen de twee goudvissen?
FAIL.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat wordt lastig dan, mn pasje is van de week door de wc gespoeld, viel uit mn achterzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |