Ik las eerst alleen de quote en dacht al dat je het over X-factor hadquote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik vind Whatever tof. Heel tof.
Wat is er nu leuk aan programma's als Idols en X-Factor?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Don Diablo is een held, helaas niet zoveel meer in het noorden, maar het meest geniale feest waar ik geweest ben draaide hij de sterren van de hemel.
House, Electro, Rage Against Machine (Don mee op de dansvloer) , Scheurende hardcore en weer House of Pain. Wat een briljante nacht was dat.
Een of ander promotiefeestje voor de film Flirt. Slecht gepromoot, 20 a 30 man publiek. Eigenaar tent besloot de corona's maar gratis uit te delen.![]()
wie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Houniet het volgende:
Mensen die problemen met de lay-out hebben moeten HuHu even een PM sturen.
Als je het volgt ben je benieuwd wie het goed doen en wie niet en wie gaat winnen. Bovendien is bij deze X-Factor het niveau ook wel vrij hoog wat het ook leuker maakt om te kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is er nu leuk aan programma's als Idols en X-Factor?
Gaat prima hier, nu twee weken vakantie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef koningdavid het volgende:
Hou
Idd, lang geleden. Alles goed? Hoe gaat het met je Touch HD?
Hier geen vakantie helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat prima hier, nu twee weken vakantie.
Mijn HTC bevalt uitstekend, lekker series kijken in de trein. Goede telefoon. Daar?
Ja die heb ik er nog steeds opzitten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef koningdavid het volgende:
Amen broeder. Heb jij trouwens een beschermlaagje over het scerm van je HD? Ik had die ene eropgeplakt die je erbij krijgt, maar die is er inmiddels alweer vanaf.
Opgelost.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef Houniet het volgende:
Godver ik heb vorig blok een extra opdracht moeten maken omdat ik een les teveel afwezig was(zat in Egypte).
Nu moeten er nog drie opdrachten bij en die moeten vandaag voor 1700 ingeleverd worden.. kom ik nu pas achter. Maar wat precies de bedoeling is mag Joost weten. Dat moet ik eerst weer uitzoeken.
Inderdaad. Ik zou het uit mezelf niet zo snel kijken, maar ik kijk meestal wel mee met m'n ouders als ik daar ben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je het volgt ben je benieuwd wie het goed doen en wie niet en wie gaat winnen. Bovendien is bij deze X-Factor het niveau ook wel vrij hoog wat het ook leuker maakt om te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |