Tsja, de camera lag op armafstand, dsu ik dacht: ik vermaak FOK!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook echt nog even een foto maken ook.
Tsja, ik had werk te doen + geen ouders, dus waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef Skylark. het volgende:!!
Tip: Ga eens gezellig aan tafel eten (die daar waarschijnlijk voor bedoeld is), eventueel met je ouders.
Ik de muisquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef denkjedat het volgende:
die borden hebben wij ook ...
ownage!
Niks mis mee verder hoor, prima leedvermaakquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja, de camera lag op armafstand, dsu ik dacht: ik vermaak FOK!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Lol.
Dat bord heeft mijn oma trouwens ook.
En heeft iemand nog dezelfde laptop, broek en shirt?quote:
Met een vork alleen red ik me ook primaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan eten? Met je handen?
Is het makkelijker met je handen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Fha het volgende:
Waarom eet je sla met mes en vork?
...in huisquote:
Zo zitten sommige broeken nou eenmaal als je zit.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een slabbetje nodig.
En krijgt een boner(tje) van knoeien met eten
Jezus, waar let jij op?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een slabbetje nodig.
En krijgt een boner(tje) van knoeien met eten
die broek lijkt op een G-starquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
En heeft iemand nog dezelfde laptop, broek en shirt?
Nope, Zara.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die broek lijkt op een G-star
en dat shirt ik heb ook blauwe shirts
Net ff gecheckt, neej, wel een deuk(niet eens van je lul), maar niet zover.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zitten sommige broeken nou eenmaal als je zit.
Dat het bij één broek van jou niet zo is, betekent niet dat het bij geen enkele broek gebeurt.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Net ff gecheckt, neej, wel een deuk(niet eens van je lul), maar niet zover.
Stootte je je bord om met je erectie(tje)?
Wat begrijp je niet aan sommige?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
noem je dat een erectie??quote:Op donderdag 23 april 2009 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijn reactie.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook echt nog even een foto maken ook.
Hiervoor had ik al pizza opquote:Op donderdag 23 april 2009 22:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom eet je dan ook sla? Was de shoarma op of zo?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef MacorgaZ het volgende:
Lol.
Dat bord heeft mijn oma trouwens ook.
IB2'er hé!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
achter de pc/laptop eten
teringnerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
Nee... wel de penquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
En heeft iemand nog dezelfde laptop, broek en shirt?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef dieselnoi het volgende:
1) Pauper laptop
2) Verkapt kijk mij nou slim zijn met mijn huiswerk van de universiteit topic
3) Verkapt kijk mij nou goed zijn in multitasking topic
4) Verkapt ik heb een grote piemel topic
5) Verkapt kijk mij nou gezond eten topic
6) Oma servies
TS is epic fail
Leer eens lezen, pauper.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef ScudRaket het volgende:
TS lijkt er zelfs een stijve bij te hebben (pica 1)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |