Ik weet niet zeker hoeveel groepen het zijn. Volgens mij een stuk of 15. Op 1 van de foto's zie je een briefje in de meterkast zitten waar de groepen op staan beschreven, maar ik kan het net niet lezen. Moet ik even voor je nakijkenquote:Op zondag 20 september 2009 20:12 schreef thefreakje het volgende:
Hoeveel groepen zitten er in de meterkast? en welk merk en type is het?
Stomme vraag maar hoe gaan jullie in godsnaam op de 2e etage beton storten? voor de vloer.
Bedankt voor de infoquote:Op maandag 21 september 2009 08:04 schreef exlurker het volgende:
Iets over de Hager verdeelkast.
Het is een uit de serie veldverdeelkasten in volledig geisoleerde uitvoering, beschermklasse IP 43, geschikt voor componenten tot 125 A
De verdeelkasten zijn geschikt voor op- en inbouwmontage en worden standaard geleverd met plaatstalen deur.
De veldverdelers worden leeg geleverd,zodat ieder zijn kast kan samenstellen naar eigen behoefte.
Daar de standaardmaten van de meterkasten in Nederland erg benepen zijn zal je deze kasten in de woningbouw niet veel tegen komen.
Het staalquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:45 schreef Nero22 het volgende:
Ha kijk, vloer!
Wat van de trap gaan jullie trouwens wit verven? De planken die erop moeten komen/er al op liggen, of het staal?
60x60quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:46 schreef Ml-etje het volgende:
wordt mooi! Wat een mega tegels joh! Welke maat is dat dan?
Die deuren met ruitjes zijn inderdaad asociaal duur helaas.
Maar wij hebben ze volgens mij voor (bind me er niet op vast) 300 euro besteld bij dubson.nl (geen idee of het bij jullie in de buurt zit).
Wij drinken allebei geen koffiequote:Op maandag 5 oktober 2009 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
Gaat echt hard nu!
Wanneer staat de koffie klaar?
Dan is ze al bevrorenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Laatste post: 10/10 10:10 - Anne
Als je dat volgend jaar weer doet word je heilig verklaard
Ik ben ook aan het afkicken van de koffie, dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:13 schreef Anne het volgende:
Dankjewel.
[..]
Wij drinken allebei geen koffie. Moet ik natuurlijk wel aan denken! Half november!
alleen bij Timmetjuhquote:
Nah, komt wel goed. Morgen om 07:00 uur wordt er gebeld.quote:
Geen ideequote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef exlurker het volgende:
Is er al een oplossing van Buderus voor de warmtepomp?
Dan hoop ik niet dat hij het woordje "leeg" is vergeten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:16 schreef Anne het volgende:
Wel nog goed nieuws! Smsje van Tim: "de verwarming loopt".
Hiephoi!
Dat wilde ik ook weten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Oe, waar heb je die snijplankenset gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |