abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68454476
Welkom terug Floria
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:08:48 #252
186094 Floria
Ghost of shark
pi_68454823
Ooh Macka das moeilijk.
Alle doeken die ik heb zijn fijn, dat voorop. En als ik denk aan verkopen dan kan er nog geen doek weg omdat ik er op een of andere manier geen afstand van kan doen omdat ze zo mooi zijn, zo zacht, ze Lola als mini baby hebben gedragen maar...

De doek die het fijnst draagt is denk ik de Amazonas Indio met Linnen nu die lekker floppy is en de (lemony) Inka. Inka vind ik niet zo mooi maar hij draagt echt vreselijk vreselijk lekker.
En dan de girasol old Rosa en de twee roze/rode Hopps omdat die kleur me goed staat. Die draag ik dan ook veel buiten (oppervlakkig hé).

En dan laat ik de shorties maar even buiten beschouwing want die zijn voor korte stukjes
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:21:28 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68455302
Dit wordt de hele lijst:
In de wiki zetten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_68455493
Mijn lijstje was niet up-to-date, dus hij klopt niet helemaal, maar dat kan in de wiki toch nog aangepast?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:31:34 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68455671
dat is nog steeds een hels karwei om bij te houden...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68455694
Davinia, ik vind je idee wel oké, maar ik heb een beetje het idee dat je elke denkbare doek die er bestaat zowat wel in die lijst kan zetten
Dus dan kan het toch beter zo blijven zoals het is? Als iemand niet wil updaten dan doet diegene dat toch niet?
Owja, die Indio RubinRot is trouwens een 4.7, dat had je er niet bijstaan.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:20 #257
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68455707
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Dit wordt de hele lijst:
In de wiki zetten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eerlijk gezegd geen verbetering De lijst is nog steeds ellenlang en het is nu een opsomming van merken en types zonder het ergens duidelijk verband mee houdt.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68455751
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen verbetering De lijst is nog steeds ellenlang en het is nu een opsomming van merken en types zonder het ergens duidelijk verband mee houdt.
Indd, het voegt niks toe, dan kun je het net zo goed helemaal weglaten, de doeken.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:03:31 #259
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68456693
Maar sinds wanneer mogen die dingen niet meer in de OP dan? Hij is toch al stelselmatig te lang, dan kan die extra ruimte er ook nog wel bij .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:08:12 #260
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68456846
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar...
Het was iig wel een leuke oefening om al die namen tegen te komen

Of we houden alleen de lijst van merken en typen waarvan men doeken heeft?
indio is heel anders dan wellen, en zo
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 13:27:32 #261
141844 Macka66
pi_68457550
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Dat is ook wel waar...
Het was iig wel een leuke oefening om al die namen tegen te komen

Of we houden alleen de lijst van merken en typen waarvan men doeken heeft?
indio is heel anders dan wellen, en zo
Maar dan blijft het een merken/types lijstje zonder duidelijke context.
Er staat een merkenlijst voor geweven doeken op de Wiki pagina, die zou natuurlijk wel aangevuld kunnen worden. En een lijst voor rekkende doeken, ringslings, mei-tai's en ssc's er bij.
(Ik maak wel even een voorzetje.)
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68458391
Juliet is verkocht!

Maar ook wel

Momenteel ben ik wel erg blij met een doek(en), een hangmeisje de laatste dagen, die wordt dus letterlijk hangerig
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:52:21 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68458515
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Maar dan blijft het een merken/types lijstje zonder duidelijke context.
Er staat een merkenlijst voor geweven doeken op de Wiki pagina, die zou natuurlijk wel aangevuld kunnen worden. En een lijst voor rekkende doeken, ringslings, mei-tai's en ssc's er bij.
(Ik maak wel even een voorzetje.)
Daar heb je wel gelijk in.
MIsschien dat er per merk / type de soort weving bij kan, en dan onderaan 1 uitleg van de implicaties van de weefsoort?
dat bedoel je toch als context?
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:31 #264
141844 Macka66
pi_68458960
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.
MIsschien dat er per merk / type de soort weving bij kan, en dan onderaan 1 uitleg van de implicaties van de weefsoort?
dat bedoel je toch als context?
Dat zou ik ook meer wat voor de wiki vinden.
Het 'kijk-eens-wat-ik-heb lijstje' bood context doordat je doeken kon verbinden met een persoon en de draagfase van die betreffende persoon. Dat vind ik info voor in een OP, het zegt iets over de vaste posters van het Doekentopic. En links om je in te lezen over dragen en over afkortingen zodat het topic beter te volgen is vind ik ook wat voor in een OP.
Algemene (en encyclopedische) informatie zoals merken, types en wevingen en grondstoffen en eigenschappen daarvan vind ik meer iets voor de wiki.
pi_68459629
hoi,

hier een grote lurker, die door jullie enthousiasme, anderhalf jaar geleden al is aangestoken. Voor de oudste heb ik een mei tai aangeschaft, die al veel gebruikt is. Toch was ik erg nieuwsgierig naar een geweven doek. Ik heb een tweedehands onbekend merk (yazo, ik kan er verder niks over/van vinden.) die nu al veel gebruikt wordt voor onze 2e dochter. Ze is nu 8 weken, en kan soms zeer onrustig zijn. En wat is er dan lekkerder om zo bij mama te mogen zijn:

Ik ben nog erg zoekende naar het knopen, heb er soms een beetje moeite mee. Ik weet ook niet of ze al zo in de doek mag, zoals op de foto, maar dit vind ze het prettigst. Ik heb al afgesproken snel in Terborg bij Petra langs te gaan. Nu nog een keer een mooiere doek erbij (vind juliet zo mooi maar was te laat )
Maar door jullie is mn stapeltje doeken al tot 4 gekomen (een mei tai, een selendang (schrijf je dat zo?) een doek van draagdoek.nl en dus de doek van de foto, de yazo), dus dames, Dankjulliewel!

groetjes Daphne
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:22:56 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68459813
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Maar sinds wanneer mogen die dingen niet meer in de OP dan? Hij is toch al stelselmatig te lang, dan kan die extra ruimte er ook nog wel bij .
Er komt een moment dat hij niet meer te editten is. Omdat hij te groot is.
Op zich was het geen probleem, niet meer sinds we de lijst met vorige topics eruit gesloopt hebben.
Toen Lovelylady er weer een nieuw lijstje met merken bij gooide kregen wij modjes gelijk weer dat waarschuwingsbericht.

Toen heb ik geopperd om een wiki te maken met allerhande draaginfo.
Daar kan men dan ook zelf zijn eigen lijstjes bijhouden en als er een nieuw topic geopend wordt, dan moet men de OP even kopieren vanaf de wiki (dat gebeurt in heel veel topics over heel FOK!) en hoeven wij modjes niet meer steeds die lijst bij te werken als iemand een nieuwe doek heeft gekocht of er eentje heeft verkocht.

Hij mag er dus wat ons betreft zeker nog wel in, maar met een iets andere manier van editten.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 14:38:38 #267
141844 Macka66
pi_68460434
Hoi Gwennert, gefeliciteerd met je tweede! Ze zit zo te zien prima in de doek, beentjes goed gehoekt en gespreid, dus dat kan best zo. En Yazo is een idd niet al te bekend Zuid-Afrikaans doekenmerk. (Ik heb er ooit een gezien, leek een beetje op een Medley keperdoek). Lekker divers stapeltje heb je al
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2009 @ 14:41:47 #268
141844 Macka66
pi_68460543
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef Floria het volgende:
De doek die het fijnst draagt is denk ik de Amazonas Indio met Linnen nu die lekker floppy is en de (lemony) Inka. Inka vind ik niet zo mooi maar hij draagt echt vreselijk vreselijk lekker.
Die Indio klinkt
pi_68461042
Net tijdens het intakegesprek met de kraamzorgdame ging de bel. Lief deed de deur open en kwam terug met een pakje! Mijn concentratie was een beetje weg....

Kraamzorg de deur uit en meteen het pakje openmaken! Mijn Pfau! Ik dacht dat het nog wel heel lang ging duren

Meteen geknoopt (uit het hoofd) met kussenbaby en dat ging goed! Bleek dat ik ongeveer de wrap cross carry geknoopt had. en Lief ging ook meteen proberen Stond hem goed, een kussenbaby in Pfau

Wij zijn helemaal blij!

Excuses dat ik dit zo even door de op/wikidiscussie heen post...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_68461078
Ik ben nog niet helemaal vriendjes met mijn indio primula.
Mooi is ze, en lekker dun vergeleken met Linnie, maar toch.
Ik heb natuurlijk asociaal 3 doeken in een week binnen gekregen (en wat voor doeken! Zara, Pfau en de primula dus), maar Pfau ben ik echt mega verliefd op, wat een ontzettend heerlijke doek .
Zara is ook heerlijk, maar nog geen echte liefde zoals met pfau.

Ik wil primula aan de ene kant nog wel een kans geven, aan de andere kant, misschien ook wel gewoon verkopen...

pi_68461194
does actiepic Reintje ? Kvinnemwelmooi..alleen draag ik nooit iets oranje of geel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:58:30 #272
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68461196
DIBS!
Saartje
pi_68461222
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
DIBS!

*schop*
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:59:40 #274
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68461242
Gefeliciteerd met je pfau, oeke! Fijn dat het knopen al meteen goed voelde
Saartje
pi_68461420
Hihi

Ik had al een pm/er, die is eerst
Actiepic, mijn oefenobject ligt te knorren.
Op de site van Slingomama staat ie soort van actie, ik zal eens even kieken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')