SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Dit wordt de hele lijst:
In de wiki zetten?Ik vind het eerlijk gezegd geen verbeteringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst is nog steeds ellenlang en het is nu een opsomming van merken en types zonder het ergens duidelijk verband mee houdt.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Indd, het voegt niks toe, dan kun je het net zo goed helemaal weglaten, de doeken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen verbeteringDe lijst is nog steeds ellenlang en het is nu een opsomming van merken en types zonder het ergens duidelijk verband mee houdt.
Dat is ook wel waar...quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd geen verbeteringDe lijst is nog steeds ellenlang en het is nu een opsomming van merken en types zonder het ergens duidelijk verband mee houdt.
Maar dan blijft het een merken/types lijstje zonder duidelijke context.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:08 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar...
Het was iig wel een leuke oefening om al die namen tegen te komen
Of we houden alleen de lijst van merken en typen waarvan men doeken heeft?
indio is heel anders dan wellen, en zo
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar dan blijft het een merken/types lijstje zonder duidelijke context.
Er staat een merkenlijst voor geweven doeken op de Wiki pagina, die zou natuurlijk wel aangevuld kunnen worden. En een lijst voor rekkende doeken, ringslings, mei-tai's en ssc's er bij.
(Ik maak wel even een voorzetje.)
Dat zou ik ook meer wat voor de wiki vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
MIsschien dat er per merk / type de soort weving bij kan, en dan onderaan 1 uitleg van de implicaties van de weefsoort?
dat bedoel je toch als context?
Er komt een moment dat hij niet meer te editten is. Omdat hij te groot is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:03 schreef k_i_m het volgende:
Maar sinds wanneer mogen die dingen niet meer in de OP dan? Hij is toch al stelselmatig te lang, dan kan die extra ruimte er ook nog wel bij.
Die Indio klinktquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:08 schreef Floria het volgende:
De doek die het fijnst draagt is denk ik de Amazonas Indio met Linnen nu die lekker floppy is en de (lemony) Inka. Inka vind ik niet zo mooi maar hij draagt echt vreselijk vreselijk lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |