Heb haar gister gemeet.quote:Op maandag 27 april 2009 19:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... in haar FoBo staat geeneens een foto...
[Conspiracy mode]
weet jij meer dan de rest?
[\Conspiracy mode]
Ik beargumenteer maar al te graagquote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel mop
Ik was weer eens te lui om te beargumenteren
Mazzelaarquote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb haar gister gemeet.Het is een schatje (met de zachte g).
De gitaar vind ik tof, ik heb zelf ook een gitaar. Maar niet als ik iets zou willen kijken en je gaat moedwillig me irriterenquote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:46 schreef nomad87 het volgende:
[..]
niet als je de gitaar niets vind.. ( ik zal andere broek aantrekken:P)
Duimpje is inderdaad een leuke vrouw.quote:Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Heb haar gister gemeet.Het is een schatje (met de zachte g).
Ik niet, in ieder geval.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
Hoeveel vrouwen doen eigenlijk mee met een relatie? Kwiwi iig, wie nog meer?
Het zal aan mij liggen, maar wat bedoelt BT er precies mee?quote:
Ik wil Kwiwi best wel voor een avondje uitlenen hoorquote:Op maandag 27 april 2009 19:49 schreef Bootje84 het volgende:
Hoeveel vrouwen doen eigenlijk mee met een relatie? Kwiwi iig, wie nog meer?
Ik nog steeds niet.. Leg hem ff uit, kan het niet vindenquote:
Sedanquote:
Ja dat heb ik hier al eens gezegd, dat je er geen problemen mee hebtquote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik wil Kwiwi best wel voor een avondje uitlenen hoor
quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.. Leg hem ff uit, kan het niet vinden
Wordt geen Dinges blijf Fokken.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 19:55 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, maar wat bedoelt BT er precies mee?
Ik zie net zo veel positieve als negatieve reacties op je baan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 19:57 schreef nomad87 het volgende:
wat zijn dat allemaal voor rare vooroordelen over IT-ers? beetje jammer
Kwiwi deed net alquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
KWIWI EN FROSTING, STEMMEN NU!!!
Ja, dat snap ik. maar ik snap niet waarom ze zei: Sorry, maar als je me binnen een seconde turned off wil hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Wordt geen Dinges blijf Fokken.
En BT is Breathtaking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |