Ik zei kan he. Die post lijkt negatiever door diequote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker onaardig zijn jullie vrouwen weer voor die jongen.
Aanwezigquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
ANIMOCHECK VOOR TWEEDE MAN OM 20:30 UUR
Dames, geeft ajb ff aan of je er om 20:30 uur weer bij bent!
Dus als het bij ronde 1 maar 1 vrouw al over is, is er al een date? Zonder dat die vrouw ook maar iets weet over zijn achtergrond (het moge duidelijk zijn dat ik nog niet 1x naar dat programma heb gekekenquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik dacht alleen aan hoe het op TV ging.
Daar is het gewoon, 1 vrouw over, klaar.
Ow die situatie had ik daar nog nooit gezien (ik heb het maar een paar keer gezien)quote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan hoe het op TV ging.
Daar is het gewoon, 1 vrouw over, klaar.
Beetje spannend houden kan toch ook welquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zei kan he. Die post lijkt negatiever door die. Laat ik hier maar wat lachende smilies aan toevoegen dan
![]()
![]()
![]()
Jupquote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dus als het bij ronde 1 maar 1 vrouw al over is, is er al een date? Zonder dat die vrouw ook maar iets weet over zijn achtergrond (het moge duidelijk zijn dat ik nog niet 1x naar dat programma heb gekeken)?
ik vond mezelf heel aardigquote:Op maandag 27 april 2009 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker onaardig zijn jullie vrouwen weer voor die jongen.
nee de rondes worden doorlopen en al is er 1 vrouw als ze op t allerlaatste moment nog wegdrukt is t einde oefeningquote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dus als het bij ronde 1 maar 1 vrouw al over is, is er al een date? Zonder dat die vrouw ook maar iets weet over zijn achtergrond (het moge duidelijk zijn dat ik nog niet 1x naar dat programma heb gekeken)?
Weggehaald. Duimelot heeft het net uitgelegd in een paar posts boven.quote:
Zo oud ben je nu ook weer niet.quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vond mezelf heel aardig
stel ik had nu gewoon steeds ja gezegd zat die arme knul nu met een ouwe knar opgescheept
Ik zie dat duimelot het tegenovergestelde zegt.. Misschien heb ik het verkeerd begrepen.. Of een date verplicht is? Geen idee..quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... Je zult als vrouw denken 'goch, wat een leuke man. Laat ik hem eengeven' en dan blijkt ie er een of andere bizarre hobby op na te houden. Is die date in dat programma WEL 'verplicht'?
Wel een mooie dame! en zeker niet oud!quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Duimelot het volgende:
ik vond mezelf heel aardig
stel ik had nu gewoon steeds ja gezegd zat die arme knul nu met een ouwe knar opgescheept
Ik zou haar doen als ik jou wasquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wel een mooie dame! en zeker niet oud!
als je zoiets nu tegen euh bevobbeld zbbrox zegt ofzo prima maar aub J_Bquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zou haar doen als ik jou was![]()
Je vind het toch niet erg als ik zo over je praat, toch Duim?
Hee KF... een beetje respect tonen voor Duimquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
x2quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Geeft niets... ik ben nu gehardquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef Duimelot het volgende:
als je zoiets nu tegen euh bevobbeld zbbrox zegt ofzo prima maar aub J_Bsorry J_B
sssssttttquote:Op maandag 27 april 2009 20:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zo doen wij het toch ookanders wordt freeflyert pissig
Van Dale:quote:
Dat is die aanval van die pokemon !!quote:
Heb je die toevallig op FOK! leren kennen?quote:
Dat is Harden.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is die aanval van die pokemon !!![]()
Nee, dat nietquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je die toevallig op FOK! leren kennen?
Oohquote:
True.quote:
Niet teveel bier zuipen bij de batavierenrace hè?quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
thx. fixed. Ben nog een beetje brak
quote:Op maandag 27 april 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet teveel bier zuipen bij de batavierenrace hè?
Of je kan het zien als een stukje kritiek over jezelf.quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is hier het nut van? Als je zo beoordeeld wordt op je uiterlijk wil je er toch ook wel wat voor terug lijkt me (als in een date)?!
Ik heb nog gekeken of ik je zag op de Oude Markt in Enschede, maar helaas geen Arjen gespotquote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]![]()
eerste nacht: geen slaap
tweede nacht: veel zuipen + 2 uur dommelen
quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken of ik je zag op de Oude Markt in Enschede, maar helaas geen Arjen gespot
Die vrouw met die fiets heeft het een stuk beter voor elkaar dan jouquote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, bij deze dan
Respect voor haar: ze heeft de hele nacht gedaan: 113 km op die fiets!quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vrouw met die fiets heeft het een stuk beter voor elkaar dan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |