Van Dale:quote:
Dat is die aanval van die pokemon !!quote:
Heb je die toevallig op FOK! leren kennen?quote:
Dat is Harden.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is die aanval van die pokemon !!![]()
Nee, dat nietquote:Op maandag 27 april 2009 @ 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je die toevallig op FOK! leren kennen?
Oohquote:
True.quote:
Niet teveel bier zuipen bij de batavierenrace hè?quote:Op maandag 27 april 2009 20:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
thx. fixed. Ben nog een beetje brak
quote:Op maandag 27 april 2009 20:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Niet teveel bier zuipen bij de batavierenrace hè?
Of je kan het zien als een stukje kritiek over jezelf.quote:Op maandag 27 april 2009 20:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is hier het nut van? Als je zo beoordeeld wordt op je uiterlijk wil je er toch ook wel wat voor terug lijkt me (als in een date)?!
Ik heb nog gekeken of ik je zag op de Oude Markt in Enschede, maar helaas geen Arjen gespotquote:Op maandag 27 april 2009 20:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]![]()
eerste nacht: geen slaap
tweede nacht: veel zuipen + 2 uur dommelen
quote:Op maandag 27 april 2009 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken of ik je zag op de Oude Markt in Enschede, maar helaas geen Arjen gespot
Die vrouw met die fiets heeft het een stuk beter voor elkaar dan jouquote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, bij deze dan
Respect voor haar: ze heeft de hele nacht gedaan: 113 km op die fiets!quote:Op maandag 27 april 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vrouw met die fiets heeft het een stuk beter voor elkaar dan jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |