Ik heb geen concrete bewijzen maar ik weet het zeker, ze is een maniak.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:55 schreef Heatseeker het volgende:
Je vermoedt, dus weet je het niet zeker.
Klacht ongegrond.
adres postenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Geef me haar adres, klote dierenmoordenaars
Ik las net iets over 69.quote:
Helpt dat nog niet, ga dan naar Plan B:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:34 schreef JanusAnus het volgende:
Gooi een rottende koe door haar ruit. Dan leert ze het wel af.
Ja! En dan filmen en dan wordt hij vermoord maar hebben wij weer een nieuwe horrorfilm :>quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou als ze weg is even een kijkje in der kelder nemenJe weet maar nooit..
Nouwquote:
De sfeer, niet de feiten. Dode dieren zijn dode dieren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
dat is een konijn, lul. dode kat willen we.
Paint er maar eerst wat bloed bijquote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef cvboer het volgende:
sfeerimpressie achtertuin TS, [ afbeelding ]
Miauschwitz.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:19 schreef cvboer het volgende:
sfeerimpressie achtertuin TS, [ afbeelding ]
Teveel werk, tevens is het bloed al de grond ingetrokken.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Paint er maar eerst wat bloed bij
Dat dus...quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Geef me haar adres, klote dierenmoordenaars
quote:
quote:
quote:
idd, en geef de url dat we live mee kunnen kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef djac1 het volgende:
Dat je de buurvrouw de schuld geeft dat kan ik even niet begrijpen maar dat er dooie katten in je tuin leggen dat is minder![]()
TiP: Hang een webcam op(met securecam(progje) en richt die op je tuin dan kan je je buurvrouw op heterdaad betrappen en krijg ze waarschijnlijk een hartaanval![]()
offtopic: Schrikken op je 69e
Post progje maar, dan neemt TS het opquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:11 schreef djac1 het volgende:
Dat je de buurvrouw de schuld geeft dat kan ik even niet begrijpen maar dat er dooie katten in je tuin leggen dat is minder![]()
TiP: Hang een webcam op(met securecam(progje) en richt die op je tuin dan kan je je buurvrouw op heterdaad betrappen en krijg ze waarschijnlijk een hartaanval![]()
offtopic: Schrikken op je 69e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |