Maar je hebt wel je buikje rond. Face it, op zo'n lege maag komt er ook geen zinnig woord uit voor die essayquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hier maar weer verder sinds ik het topic volgooide!
overigens voor TS
Ik voel me erg, onder druk gezet. Voor morgen moet ik nog even een essay in elkaar flansen. Had zonet even een flinke boodschappen tas opgehaald om de avond door te komen.
Resultaat: je vreet alles op in de tas tijdens het FOK!ken, nu is tas leeg en nog steeds geen fuck gedaan voor die essay.
Neu niet echt.. of nouja.. toch wel beetjequote:
Oh, dat idee ken ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Neu niet echt.. of nouja.. toch wel beetje![]()
Heb geen zin om zometeen weer naar me werk te moeten gaan
Bedenk je dat ik in het weekend ook mag werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, dat idee ken ik.
Daar heb ik de laatste tijd ook nog maar weinig motivatie voor.
Bedenk je dat het bijna weekend is, en mooi weer
Nou... daar is een reden om moe en 'quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bedenk je dat ik in het weekend ook mag werkenEn de hele week overdag geslapen heb met dit mooie weer
Het is zelfs al zo erg dat ik net 10 minuten geleden voor de 2e maal boodschappen heb gedaan. En dat nu al bijna weer op heb. En nog steeds geen fluitketel uitgevoerd voor m'n essay. Dat wordt nog een lange zit vanavondquote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je buikje rond. Face it, op zo'n lege maag komt er ook geen zinnig woord uit voor die essay
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou... daar is een reden om moe en '' van te worden, idd!
* Natalie richt steungroep op voor theKiD
Oy.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is zelfs al zo erg dat ik net 10 minuten geleden voor de 2e maal boodschappen heb gedaan. En dat nu al bijna weer op heb. En nog steeds geen fluitketel uitgevoerd voor m'n essay. Dat wordt nog een lange zit vanavond![]()
( we hebben het hier overigens over 'maar' 1500 ) woorden.
Dat zou natuurlijk niet erg netjes zijn, al zijn er genoeg mensen die me makkelijk kunnen ondersteunen wat betreft het onderwerp.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Oy.
Kun je niet een topic openen om FOK! jou te laten helpen?.
Succes en zet hem op!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk niet erg netjes zijn, al zijn er genoeg mensen die me makkelijk kunnen ondersteunen wat betreft het onderwerp.
Overigens ben ik net 5 minuten geleden begonnen.
W00T!
Dankjewelquote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Succes en zet hem op!
Bijna weekend!.
Zet dat FOK! eens uit en even doorwerken. Het is ruk, maar doe het nu maar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
ik mis verdorie vrije tijd, heb nog wel even te gaan vanavond voordat ik mn schoolwerkje afgewerkt heb :-X
Ha, dankquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Zet dat FOK! eens uit en even doorwerken. Het is ruk, maar doe het nu maar..
Trusten voor straks..
Dit en vandaag aftellen.quote:
En we zijn nog steeds niet klaar, nog stééds niet .. nog stééds niet..quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
ik mis verdorie vrije tijd, heb nog wel even te gaan vanavond voordat ik mn schoolwerkje afgewerkt heb :-X
Grin, nou dat weet je wat je volgende keer moet doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 @ 11:29 schreef candygirl het volgende:
daaammnnnn wist niet dat ik zo'n lekkere glazenwasser heb(ben normaal niet thuis als hij komt)
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef Stali het volgende:
Huishouden.
Ik heb nog helemaal niets gedaan..
Ik heb intussen iets gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 @ 13:37 schreef Stali het volgende:
Huishouden.
Ik heb nog helemaal niets gedaan..
Wauw!quote:Op zondag 26 april 2009 @ 04:17 schreef Q. het volgende:
Ik had vanavond een "Wow! Mijn leven is gewoon perfect!'-moment! Bizar geweldig!
Nee... ze verwachten de komende dagen regen..quote:Op zondag 26 april 2009 @ 11:37 schreef Stali het volgende:
Het begon vanmorgen met zon maar nu regent het flink door.
En morgen is het zeker mooi weer..
Dan is het goed. Niet dat het steeds mooi weer is als we moeten werken.quote:Op zondag 26 april 2009 11:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee... ze verwachten de komende dagen regen..
OT: matig, maar wel vrolijk
Zon? Ik heb hier nog geen zon gezien.quote:Op zondag 26 april 2009 12:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zit lekker in het zonnetje buiten met de laptop aan mijn afstudeeronderzoek te werken.. het kan erger
Jij keek de afgelopen weken ook smachtend naar buiten?quote:Op zondag 26 april 2009 @ 11:53 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan is het goed. Niet dat het steeds mooi weer is als we moeten werken..
Topquote:OT: Goed inderdaad. Geen symptomen voor griep iig..
Jaquote:Jij was ook weer helemaal opgeknapt toch?
ruilen?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Stali het volgende:
Jaaah, de werkweek is weer begonnen hoor mensen!
Eens zien wat ik vanmorgen in mijn mailbox heb gehad:
1 mailtje van mijn moeder
2 mailtjes van Ryan3
12 kantoorhumor grapjes
1 werkgerelateerd mailtje waar ik precies 30 seconden werk aan heb gehad.
Echt, wat doe ik hier?.
Ruilen?quote:Op maandag 27 april 2009 12:08 schreef Stali het volgende:
Jaaah, de werkweek is weer begonnen hoor mensen!
Eens zien wat ik vanmorgen in mijn mailbox heb gehad:
1 mailtje van mijn moeder
2 mailtjes van Ryan3
12 kantoorhumor grapjes
1 werkgerelateerd mailtje waar ik precies 30 seconden werk aan heb gehad.
Echt, wat doe ik hier?.
Dat laatste wil ik ook wel!quote:Op maandag 27 april 2009 @ 13:17 schreef RealZeus het volgende:
Goed![]()
Ik wil elke week een driedaagse werkweek
Dat van die baan dichterbij huis ken ik.quote:Op maandag 27 april 2009 14:02 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik ook wel!
Al was alleen een baan dichterbij huis ook al wel voldoende geweest. Ik heb niet van die hoge eisen
Zo naar de dokter
Hoe ver moet jij reizen?quote:Op maandag 27 april 2009 @ 14:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat van die baan dichterbij huis ken ik.
Ik reis 1,5 uur met het OV om er te komen, en 1,5 uur terug.quote:Op maandag 27 april 2009 @ 16:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
75 kilometer. (zo'n 50 minuten) en da's niet fijn op een werknacht van 12 uur.
Bedankt voor de reminder, ik neem er een wijntje bij en daarna slapen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef Enfermera het volgende:
Weer supergoed na mn poweryogaHeerlijk.
Nu met een lekker bakkie thee Pauw & Witteman kijken
Ywquote:Op maandag 27 april 2009 23:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, ik neem er een wijntje bij en daarna slapen..
Carjacker Fraubitchquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef fraubitch het volgende:
wehehehehe. ik sta ervan te kijken hoe makkelijk je een wagen bij de garage meekrijgt die niet van jou is
Goed!
Varkens of vogel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef Urquhart het volgende:
Opzich wel goed omdat ik bijna klaar ben met wat ik vandaag af moest maken.
Daarnaast wel behoorlijk verkouden, ik zit volgens mij wel weer tegen een griep aan
¡enhorabuena!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:57 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
haha voor mijn examen spaans eerste jaars, ik heb het gehaald!
ik voel me goed dus
ik heb het gewoon elke week hoor - alleen komen er dan altijd nog 2 dagen achteraan dat ik moet werken voor het weekend is....quote:Op maandag 27 april 2009 13:17 schreef RealZeus het volgende:
Goed![]()
Ik wil elke week een driedaagse werkweek
Mijn eczeem doet hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 @ 00:03 schreef iamredleader het volgende:
Flink klote. M'n exzeem speelt op, en ik kan van de jeuk niet slapen
Vervelend, maar fijn dat je ook positief nieuws hebt, voel je je wrs. ook wat beter mee.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:41 schreef Osramp het volgende:
Dadelijk tandartsGisteren ineens een eerder gevulde kies afgebroken, dus eens kijken wat er nog te herstellen valt.
Verder wel weer wat vroeger wakker dan eerst en minder gevoel dat ik MOE ben, het lijkt dat alles zich hersteld.
Ik ga idd op vakantie, al komt dat niet zo heel goed uit met het gebrek aan werk. Ik ben midden volgende week voor kleine 3 weken weg. Het was al veel eerder geboekt en kon niet afgezegd worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Vervelend, maar fijn dat je ook positief nieuws hebt, voel je je wrs. ook wat beter mee..
Ga je trouwens nog op vakantie?
Ik ben blij dat jij en je vrouw op vakantie gaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ik ga idd op vakantie, al komt dat niet zo heel goed uit met het gebrek aan werk. Ik ben midden volgende week voor kleine 3 weken weg. Het was al veel eerder geboekt en kon niet afgezegd worden.
Alleen eens duidelijkheid krijgen over het autorijden, of dat wel of niet mag. Naja, is ook pas echt belangrijk na de vakantie.
Het gaat ondertussen al iets de goeie kant op. Schouder doet minder pijn, ik ben minder moe en sta 's ochtends uitgeruster op, mijn brein is steeds helderder en actiever. Autorijden gaat ook goed nu, al kon de neuroloog me gisteren niet vertellen of het verboden was of niet (ik rij nu maar zo min mogelijk). Na de vakantie hoop ik dat alles er anders uitziet, mijn gezondheid weer normaal, snel een nieuwe baan en dan misschien eens trouwen om het te vierenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij en je vrouw op vakantie gaan.. Echt soms kan verandering van omgeving zo goed doen.
Hoop dat je e.e.a. van je af weet te zetten die weken en intussen weer een beetje beter worden en daarna met frisse moed er weer tegenaan.
Dankjewelquote:Op woensdag 29 april 2009 09:57 schreef Stali het volgende:Heb een fijne vakantie!
ja al 2 maanden en 2e keer dat ie los schiet....quote:Op donderdag 30 april 2009 09:59 schreef scrub_nurse het volgende:
heb je een neurostimulator?
ot:geen zin eigenlijk om ook maar iets te doen, na de nachtdienst,weer weinig slaap gehad, eerst maar s n dutje doen
Jij bent lenigquote:Op donderdag 30 april 2009 23:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ben in me tepel gebeten. ja dat doet best zeer
goedemorgen..quote:Op donderdag 30 april 2009 23:27 schreef kwiwi het volgende:
<-- Zo.
Ik mis m'n vriend.. En wacht ondertussen op m'n 'weltruste smsje' van 'mmaar volgens mij krijg ik die niet meer vanavond
Doe maar snel & rustig aanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:56 schreef heavenstar het volgende:
ja redelijk...wil vandaag een boel gaan doen vandaag maar voel mijn migraine weer opkomen, straks wat innemen en hopen dat het niet doorkomt......
Hoe speel je het klaar ??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:12 schreef heavenstar het volgende:ook nog 2 uitnodigingen voor sollicitatie gesprekken volgende week...
ach...mag ook wel na ruim 6 maanden en een heleboel brieven....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:33 schreef Osramp het volgende:
[..]
Hoe speel je het klaar ??Ik volgende week ook 1, gelukkig.
Na bijna 3 maanden overal mijn interesse tonen, wil ik ook wel eens ergens aan de slag.
Okeejjj, dus toch niet zo makkelijk als het bij jou leek. Ik heb ook al wat gesprekken achter de rug, maar een baan heb ik nog niet in handen. Heel veel succes volgende week!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ach...mag ook wel na ruim 6 maanden en een heleboel brieven....![]()
...succes volgende week!
![]()
wat jij zegtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:42 schreef heavenstar het volgende:
Veel te vroeg wakker voor een zaterdag ochtend......
Verdoofd van de alcohol?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 @ 18:48 schreef Gootsteen het volgende:
Ik voel me inmiddels alcoholist, ik rol al dagen van feest naar feest. Maar goed, het voelt vooralsnog goed.
dat ook heel erg! ben al vanalles aant slikken ertegen maar het helpt geen klotequote:
de mijne ook nogquote:Op zondag 3 mei 2009 09:43 schreef scrub_nurse het volgende:
*auw* mn rug nog steedsen ook mmm erg jammer en ik begrijp het niet
quote:Op zondag 3 mei 2009 10:22 schreef Houniet het volgende:
Straks Paintballen, kijken of ik heel terug kom. Nu voel ik me rot, hooikoorts.
Ik heb me vanmorgen uit mijn verdoving laten krijsen tijdens een kraamvisite. Ik ben inmiddels weer terug op aarde en nuchter enzo. Voel me top.quote:
Hier ook! Naast me ligt er eentje te ronken in bed en vervolgens staat haar gsm ook nog eens aan en gaat een of andere debiel een bericthje sturen om 00:10. Lekker die keiharde ringtone ook nog eens door het huid horen schallen. Ben nou wel een beetje opgefokt, dus slapen zal er vannacht wel niet inzitten.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef JJH het volgende:
Veel te wakker voor dit tijdstip.
Op dat feest na, klinkt het allemaal vrij bekendquote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef Houniet het volgende:
Zo, wat een feest gisteren.
Ohja, en liefdes.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen zijn je aandacht niet waard.
Zo ontdekte ik. Wist het eigenlijk al, maar goed, nu is het zeker; de persoon in kwestie is een eikel eerste klas.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:46 schreef Natalie het volgende:
Sommige mensen zijn je aandacht niet waard.
Zo ontdekte ik. Wist het eigenlijk al, maar goed, nu is het zeker; de persoon in kwestie is een eikel eerste klas.
Nee, man! Niet hijquote:Op maandag 4 mei 2009 @ 19:28 schreef theKiD het volgende:
[..]Je vriend nadat hij terug is gekomen uit buitenland?
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, man! Niet hij
Huisje is juist weer compleet met hem thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |