Idd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Net was het voorstukje er nog effe op, die Mien Dobbelsteen persiflage is volgens mij echt hilarisch
Ja het leek maar verderquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:25 schreef 7.Leonardo het volgende:
Die stem van linda de mol is dan wel weer heel goed
Nog minder ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef JaneDoe het volgende:
t begon leuk, maar vond t deze week minder goed
Maar Balkenende praat wel op zo'n Arnie manierquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zag meteen dat het JP was, maar de stem lijkt net Arnie idd.
Alsof de andere goed waren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef BB-King het volgende:
Wilders is de allerslechtste van Carlo tot nu toe.
Vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar Balkenende praat wel op zo'n Arnie manier
Je had vorige week Eric van Tijn moeten zien...als twee druppels waterquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof de andere goed waren.
Ik kan me ook laten schminken.
Het gaat nergens over.
Als dat de bedoeling is ben ik niet de doelgroep.
Het is niet hun best uitzending tot nu toe, maar ik zou toch nog effe blijven kijken zodadelijk Mien Dobbelsteenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst.
En duidelijk voor het laatst.
Tenenkrommend slecht.
Wel een goeie schminker
Hij vergat de zachte g wel vaak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef marcel-o het volgende:
wat deed ie Wilders slecht.
daar hoort een zuids accent bij
Kijk hier kan ik wat mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is niet hun best uitzending tot nu toe, maar ik zou toch nog effe blijven kijken zodadelijk Mien Dobbelsteen
dat bedoel k. heb een betere persiflage gezien van hemquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij vergat de zachte g wel vaak.
Oh was dat humorquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
Shit, ik lig weer dubbel. "Paniek"
Karl Noten als een sneaker. Sorry. Te flauw voor woorden. En toch lachen.
Ook bij Andre Rieu ja, deed ie een Duits accent bijquote:
Heel zwak idd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:31 schreef Un4 het volgende:
Die 24 "parodie" ging trouwens helemaal nergens over en was nog niet eens grappig ook.
Idd, pluspunt voor Kim Holland, erg leuk. Ook voor Joop trouwensquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:28 schreef Steve het volgende:
Er zaten een aantal goeie persiflages tussen, maar ook een paar hele slechte. Met name Nijholt, Wilders en Obama waren erg slecht.
De echte Kim Holland vond ik wel geinig.
Ik ben ook verrast over hoe ze dit kan. Dat had ik helemaal niet verwacht. Ze kwam altijd op me over als een beetje een suffe doos. Hoe ze die stemmen toch zo voor elkaar krijgt,die Claiquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef maril het volgende:
Ik vind Irene Moors goed, had geen idee dat ze dit zo goed kon.
Je hebt in de eerste topic gereageerd toen vond je het ook al niet leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:20 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst.
En duidelijk voor het laatst.
Tenenkrommend slecht.
Wel een goeie schminker
Dan kijk je toch nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Heel matig zeg. Vergelijk dit eens met typetjes van Van Muiswinkel of Paul Groot; daar is zoveel meer aandacht aan besteed.
Philip Freriks en Clairy Polak vond ik nog wel aardig getroffen, voor de rest vooral bagger. Met name de teksten slaan ook nergens op.
Ja die Ivo Niehe is echt masterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb net de drie laatste afleveringen teruggezien. Ik vind het zo ontzettend knap van met name Boszhard, die typetjes. Ongelofelijk gewoon.
Peter R. de Vries, steeds showend met die prijs op de voorgrond, die stem, die neus![]()
Ivo Niehe op de piano, ook zo steengoed. En dan dat volstrekt onverklaarbare geneuzel in het Frans haahahahahahahaha. En Eric van Tijn, tjee wat knap. Als ik mijn ogen dicht doe, denk ik dat ie het echt is. Héél goed, heel treffend.
En ook knap gedaan Pauw en Witteman. Witteman valt nauwelijks na te doen denk ik, nu hebben ze daar een blonde/grijze acteur neergezet, die helemaal niets zegt![]()
Die P&W-scenes blijven mijn favoriet. Overigens vond ik die scene in één van de eerste afleveringen met Gaston Starreveld en zijn gebrul en gestalk echt hilarisch![]()
Gewoon een klassieker.
Nee, dat ga ik ook zeker niet meer doenquote:
Ik vind het ook niet echt hoogstaande tv,maar kijkt wel lekker weg zo voor een half uurtje op vrijdagavond. Zie het als een lekkere hamburgerquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:12 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik ook zeker niet meer doen
Het verbaast me alleen dat nog zoveel mensen dit wanproduct leuk vinden.
Waarom zou TV alleen hoogstaand moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt hoogstaande tv,maar kijkt wel lekker weg zo voor een half uurtje op vrijdagavond. Zie het als een lekkere hamburger
Ik vond hem juist een van de betere. Heb erg gelachen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
ja deze week was definitief de slechtste tot nu toe
Begrijpend lezen is ook een bijzonder iets. Ik zeg dus met mijn reactie al dat tv niet altijd hoogstaand hoeft te zijn.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou TV alleen hoogstaand moeten zijn.
Inhoudelijk hoeft het niet altijd hoogstaand te zijn, kwalitatief liever wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou TV alleen hoogstaand moeten zijn.
Gerust, zolang ik er om kan lachen. BTW wat vind jij hoogstaand tv, zoveel soeps dat er bestaat. Er is niet eens een fatsoenlijk boekenpogramma zoals met Hanneke Groenteman(Plantage) of Adriaan van Dis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inhoudelijk hoeft het niet altijd hoogstaand te zijn, kwalitatief liever wel.
Je gaat toch niet naar slecht gemaakte programma's kijken
Kwalitatief en inhoudelijk hoogstaand: bijv Zomergasten, P&W.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef maril het volgende:
[..]
Gerust, zolang ik er om kan lachen. BTW wat vind jij hoogstaand tv, zoveel soeps dat er bestaat. Er is niet eens een fatsoenlijk boekenpogramma zoals met Hanneke Groenteman(Plantage) of Adriaan van Dis.
Ik heb anders vaak een enorme lol met erg slechte cliché B-filmsquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inhoudelijk hoeft het niet altijd hoogstaand te zijn, kwalitatief liever wel.
Je gaat toch niet naar slecht gemaakte programma's kijken
Van de week op Hallmark naar een draak van een film gekeken 2 afl. in 2 dagen, hoewel ik hem slecht vond acteren ,was hij wel spannend. Aardbevingen vulkanen vlogen om je oren de Amerika splijten in 2 stukken, heerlijk, nou ja ik moest lachen die splitsing was niet breder als 2 x de wilhelminakanaal hier zo in Tilburg. Vroeger noemde we dat trouwens vertrossen, als je naar minderen programma's keekquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb anders vaak een enorme lol met erg slechte cliché B-films
De Sketches sloegen nergens op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Iedereen kan met een goede schminker een typetje spelen.
Ook met bijpassende stem, intonatie, houding, gebaren, mimiek?
Maar om het een eigen draai te geven is weinigen gegeven.
Hier snap ik weinig van. Wat bedoel je daarmee?
We weten nu echt wel dat jij het niet leuk vind, dat hoef je niet 20x te herhalen.Echt, we weten het nu echt welquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Sketches sloegen nergens op.
Het is leuk om te zien dat ze op bekende Nederlanders lijken.
Daar blijft het bij.
Er werd om mijn commentaar gevraagdquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef Samson het volgende:
[..]
We weten nu echt wel dat jij het niet leuk vind, dat hoef je niet 20x te herhalen.Echt, we weten het nu echt wel
Een besmuikte lach iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:30 schreef Clyde_Frog het volgende:
Philip Freriks en zijn versprekingen, beetje flauw, maar moest wel even lachen "President osam...baraka..barack obama"
De rest was matig.
Stel ze nog eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou Tong80, je hebt wel gereageerd, maar niet op mijn vragen. Ik concludeer daaruit dat je het zelf eigenlijk ook niet begreep wat je schreef.
Eric van Tijn komt dus weer terugquote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Tijdens de show van Uri Geller is presentatrice Patty Brard tot over haar oren verliefd geworden op The Mask. Sterker nog, ze gaan trouwen en dat doen ze natuurlijk op spectaculaire wijze in De Tv Kantine.
De grote vraag is natuurlijk wie schuil gaat achter dat masker. La Brard weet zelf ook niet wie haar grote liefde is, maar is verliefd geworden op zijn karakter. Op de grote dag zal The Mask, nadat hij het jawoord heeft gegeven, zichzelf ontmaskeren.
In deze aflevering keert ook de persiflage op X FACTOR terug en bezoeken ook de echte Wendy van Dijk en Stacey Rookhuizen De Tv Kantine. Daarnaast zijn Jose Hoebee, Mary Borsato, Joop van Tellingen, Rudolph van Veen, Robert van Life & Cooking en Cas Spijkers te gast.
Nieuwe gezichten in 'De TV Kantine' zijn, naast Patty Brard, Gerard Joling, Eva Jinek (NOS Journaal), Gordon Ramsey, Hayashi, Uri Geller, Anky van Grunsven.
Ogod hebben we de Yelle-lover weer XDquote:
Sorry!! Het klopt niet wat ik zei!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja joh? Die haalde ik er echt niet uit.
Bron: mediajournaal.nlquote:Vrijdag starten Carlo Boszhard en Irene Moors met hun persiflageprogramma De TV Kantine. Een comedy, geschreven en geregisseerd door Boszhard zelf met elke week een afgeronde verhaallijn. Een grote droom voor Boszhard en Moors noemt het een ‘heel dierbaar project’. Op één na (Paul Witteman) spelen Moors en Boszhard alle bekende Nederlanders zelf, maar het duo lijkt zich nu al in te dekken voor eventuele kritieken.
Nee, voor Witteman hebben ze een look-a-like gebruikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja joh? Die haalde ik er echt niet uit.
Oke, pff ik hoef morgen dus niet met spoed naar de opticien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, voor Witteman hebben ze een look-a-like gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef Regina7 het volgende:
Ik denk niet dat ze de pretentie hebben een zuivere imitatie neer te zetten maar meer een jolige benadering.
Dat beaamde Carlo ook in DWDD. Alles is met een vette knipoog gedaan, Draadstaal of Koefnoen willen ze niet nadoen 'want dat is er al'. Als je dat in je achterhoofd houd is het GENIETEN!!!
"Ik ben Cas Spijkers!"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef fratsman het volgende:
Ook leuk dat Cas Spijkers even terug op de buis was!
Carlo zei gisteren bij DWDD je moet de typetjes die wij doen met een vette knipoog bekijken. Gordon Ramsey was leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er even snel naar gekeken omdat ik de imitaties op zich erg knap vindt, maar de humor is echt ver te zoeken... tjongejongejonge, een tekstschrijver is geen overbodige luxe.
In het begin vond ik Gordon Ramsey ook meesterlijk later werd het minder wat flauw, maar obver het algemeen kan ik er hartelijk om lachen. Baal wel dat het nooit op tijd begint.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Remzz het volgende:
Ik heb gisteren echt ontzettend gelachen, Eric van Tijn ook weer
Tuurlijk is dat Irene nietquote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef StephanL het volgende:
Die engel is echt niet Irene, die engel is ongeveer even groot als Carlo, Irene is toch wel ietsje langer.
Er zijn maar 8 afleveringen besteld, volgende week begint Van der vorst ziet sterren weer, dat was van te voren al zo geplant.. Ze durven het wel om er mee terug te komen in het najaar,maar hier en daar moet het programma nog wel wat bijgeslepen worden, maar het wat in ieder gevalt een geweldige serie. Nu hopen dat Carlo en Irene een contract verlenging krijgen, want hun contract loopt af in de zomer, dan pas komt er vast en zeker een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef maril het volgende:
Jammer dat het voorbij is, mag best nodg een paar afleveringen duren.
Maar ze durven het kennelijk niet aan , als die X factor afgelopen is.
Nog niks over bekend, het is zelfs nog niet bekend of Carlo en Irene dit najaar nog wel te zien zijn op RTL 4, hun contract loopt afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:36 schreef Veerboot het volgende:
Is eigenlijk al bekend of er daadwerkelijk een tweede seizoen komt? Zo ja: hopelijk worden er dan een paar goede, professionele tekstschrijvers bij betrokken. Dan kan het programma écht goed worden.
Ik zag het ook ja! Briljant!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Zag net een promo voorbij komen van nieuwe afleveringen, Irene als de moeder van Jan smit in het programma Rad van fortuin...
Ja! Haha! Lachen!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Zag net een promo voorbij komen van nieuwe afleveringen, Irene als de moeder van Jan smit in het programma Rad van fortuin...
Ik wilde het net postenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik lees net dat er in het voorjaar een nieuwe serie komt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wilde het net postenTof
Ik zoek trouwens naar de promo met gerda smit, maar RTL heeft nog niks online staan
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Fragment bij Shownieuws.
2 oktober dusquote:Op woensdag 23 september 2009 10:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat wordt één speciale aflevering ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van RTL.
Bedanktquote:
Nee hoor. In 2010 begint pas het officiele tweede seizoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
echnie
vanavond 1e nieuwe afl tvkantine, daarna elke vrijdagavond
Je kent het programma niet, je moet het er niet mee vergelijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef golfer het volgende:
Wat vreselijk slecht. Hierbij is KoefNoen nog goed te noemen.
Die was heel slecht.quote:
Viola was pas slecht.quote:
Het is echt een groot wonder te noemen dat hij aan zo'n programma mee doet. Je ziet hem praktisch nooit als gast in een ander tv programma. Maargoed, de voorwaarde was ook dat Carlo hem nooit meer na zou doenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
de voorwaarde was ook dat Carlo hem nooit meer na zou doen
Ja dat snap ik, maar waarom dan? Omdat het slecht was ofzo?quote:
Hij vind het niet leuk, dus niemand mag het meer doenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom dan? Omdat het slecht was ofzo?
Hij vond het te goed lijken ofzo, en begon zich er aan te irriteren. Zoiets was het geloof ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar waarom dan? Omdat het slecht was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |