Een besmuikte lach iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:30 schreef Clyde_Frog het volgende:
Philip Freriks en zijn versprekingen, beetje flauw, maar moest wel even lachen "President osam...baraka..barack obama"
De rest was matig.
Stel ze nog eens.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou Tong80, je hebt wel gereageerd, maar niet op mijn vragen. Ik concludeer daaruit dat je het zelf eigenlijk ook niet begreep wat je schreef.
Eric van Tijn komt dus weer terugquote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef StefanKollaart het volgende:
Tijdens de show van Uri Geller is presentatrice Patty Brard tot over haar oren verliefd geworden op The Mask. Sterker nog, ze gaan trouwen en dat doen ze natuurlijk op spectaculaire wijze in De Tv Kantine.
De grote vraag is natuurlijk wie schuil gaat achter dat masker. La Brard weet zelf ook niet wie haar grote liefde is, maar is verliefd geworden op zijn karakter. Op de grote dag zal The Mask, nadat hij het jawoord heeft gegeven, zichzelf ontmaskeren.
In deze aflevering keert ook de persiflage op X FACTOR terug en bezoeken ook de echte Wendy van Dijk en Stacey Rookhuizen De Tv Kantine. Daarnaast zijn Jose Hoebee, Mary Borsato, Joop van Tellingen, Rudolph van Veen, Robert van Life & Cooking en Cas Spijkers te gast.
Nieuwe gezichten in 'De TV Kantine' zijn, naast Patty Brard, Gerard Joling, Eva Jinek (NOS Journaal), Gordon Ramsey, Hayashi, Uri Geller, Anky van Grunsven.
Ogod hebben we de Yelle-lover weer XDquote:
Sorry!! Het klopt niet wat ik zei!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja joh? Die haalde ik er echt niet uit.
Bron: mediajournaal.nlquote:Vrijdag starten Carlo Boszhard en Irene Moors met hun persiflageprogramma De TV Kantine. Een comedy, geschreven en geregisseerd door Boszhard zelf met elke week een afgeronde verhaallijn. Een grote droom voor Boszhard en Moors noemt het een ‘heel dierbaar project’. Op één na (Paul Witteman) spelen Moors en Boszhard alle bekende Nederlanders zelf, maar het duo lijkt zich nu al in te dekken voor eventuele kritieken.
Nee, voor Witteman hebben ze een look-a-like gebruikt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja joh? Die haalde ik er echt niet uit.
Oke, pff ik hoef morgen dus niet met spoed naar de opticien.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, voor Witteman hebben ze een look-a-like gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef Regina7 het volgende:
Ik denk niet dat ze de pretentie hebben een zuivere imitatie neer te zetten maar meer een jolige benadering.
Dat beaamde Carlo ook in DWDD. Alles is met een vette knipoog gedaan, Draadstaal of Koefnoen willen ze niet nadoen 'want dat is er al'. Als je dat in je achterhoofd houd is het GENIETEN!!!
"Ik ben Cas Spijkers!"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef fratsman het volgende:
Ook leuk dat Cas Spijkers even terug op de buis was!
Carlo zei gisteren bij DWDD je moet de typetjes die wij doen met een vette knipoog bekijken. Gordon Ramsey was leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:27 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er even snel naar gekeken omdat ik de imitaties op zich erg knap vindt, maar de humor is echt ver te zoeken... tjongejongejonge, een tekstschrijver is geen overbodige luxe.
In het begin vond ik Gordon Ramsey ook meesterlijk later werd het minder wat flauw, maar obver het algemeen kan ik er hartelijk om lachen. Baal wel dat het nooit op tijd begint.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:12 schreef Remzz het volgende:
Ik heb gisteren echt ontzettend gelachen, Eric van Tijn ook weer
Tuurlijk is dat Irene nietquote:Op zondag 3 mei 2009 10:29 schreef StephanL het volgende:
Die engel is echt niet Irene, die engel is ongeveer even groot als Carlo, Irene is toch wel ietsje langer.
Er zijn maar 8 afleveringen besteld, volgende week begint Van der vorst ziet sterren weer, dat was van te voren al zo geplant.. Ze durven het wel om er mee terug te komen in het najaar,maar hier en daar moet het programma nog wel wat bijgeslepen worden, maar het wat in ieder gevalt een geweldige serie. Nu hopen dat Carlo en Irene een contract verlenging krijgen, want hun contract loopt af in de zomer, dan pas komt er vast en zeker een nieuw seizoenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef maril het volgende:
Jammer dat het voorbij is, mag best nodg een paar afleveringen duren.
Maar ze durven het kennelijk niet aan , als die X factor afgelopen is.
Nog niks over bekend, het is zelfs nog niet bekend of Carlo en Irene dit najaar nog wel te zien zijn op RTL 4, hun contract loopt afquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:36 schreef Veerboot het volgende:
Is eigenlijk al bekend of er daadwerkelijk een tweede seizoen komt? Zo ja: hopelijk worden er dan een paar goede, professionele tekstschrijvers bij betrokken. Dan kan het programma écht goed worden.
Ik zag het ook ja! Briljant!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
Zag net een promo voorbij komen van nieuwe afleveringen, Irene als de moeder van Jan smit in het programma Rad van fortuin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |