quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, Praag betekent halve liters bier
Hai leinquote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde 16-jarige ja
Lein heeft een zonnig humeur vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Hai lein
(zoiets dacht ik trouwens ook, aangezien onze school naar Praag ging met 16-jarigen... Bier, bier en meer bier en oh ja wodka..)
kijk hier eensquote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke TT.
Ik wilde Isa nog vragen naar het recept van dat brood, m'n vriend is namelijk dol op pompoenbrood en ik heb nog nooit zelf brood gebakken!
Oh, dank je wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kijk hier eensgenoeg recepten, en dan hoef je alleen de pitten nog toe te voegen
Brood bakken in de oven #2: preferment wasda :?
bijvoorbeeld gewoon een standaard volkorenbrood (recept staat in topic)
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.quote:
Ah even de schade inhalen dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.
heb jij hetzelfde gegeten als Isa?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
´t stinkt hier!
Ja dank je, maar het helpt niet echt. Gelukkig is het niet al te lang wachten. Zo nu en dan is dat wel erg vervelend. Steeds vervelender zelfs.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Weekendrelaties hebben zo ook hun charme, VorkJe mist elkaar veel meer en je verlangt sterker naar het weerzien dan dat ze elke avond thuis komt voor het avondeten
(om er eens een positieve draai aan te geven)
Thanks need itquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
lig al in bed maar toch tvp.
succes vanavond lief hobje
Nee manquote:Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb jij hetzelfde gegeten als Isa?
Ik weet niet of dat tegen bakken kan! En ik heb een hekel aan banketbakkersroom. Kan dus geen advies geven :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, miss lemon meringue pie, geef mij 's advies? Zou het lekker worden/lukken als ik het maak met niet-te-dikke banketbakkersroom (die van het soufflérecept) in plaats van dat citroenspul? Of zou dat niet tegen bakken kunnen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! het is weer veel te lekker weer om te werken
Hoe maak je die citroenmeuk, normaalgesproken, dan? Ik doe het voor het eerst, hequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat tegen bakken kan! En ik heb een hekel aan banketbakkersroom. Kan dus geen advies geven :p
3 eidooiers schuimig kloppen, en dan een blikje gecondenseerde melk met suiker erdoor mixen. En tot slot het sap van 3 citroenen erdoor mixen. En dan doe je dat op de taartbodem, bak je het 10 minuten op 180 graden en schep je de merengue erop!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maak je die citroenmeuk, normaalgesproken, dan? Ik doe het voor het eerst, he![]()
neequote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
Cybermans, bedoel je zoiets?
Glazuur maken van poedersuiker waar je druppel voor druppel water bij doet en dan op smaak maken met cacao?
Lijkt me niet lekker voor een sachertorte, maar goed....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:54 schreef Bluezz het volgende:
Oh even over die banketb room van die soufflé (ik neem aan dat je de mijne bedoeld) die is al gauw heul dik
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Stereotomy het volgende:Heh. Ja. LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas voor mij ligt kaas kreunend en steunend op de bank omdat ie een verrekt spiertje in z´n rug heeft.![]()
Ik ben doodsaai popje, met mijn: ik ga zo naar het zwembadquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
owh heb ik nu iedereen weggejaagd?
of wachten jullie tot ik weer weg ben?
lekker zwemmenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben doodsaai, pop, met mijn: ik ga zo naar het zwembad
Die heb ik ook en ik steun en kreun niet hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Helaas voor mij ligt kaas kreunend en steunend op de bank omdat ie een verrekt spiertje in z´n rug heeft.
pfffffquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef DarkElf het volgende:
dankzij het weer heb ik een heel zonnig humeur en daardoor ben ik niet eens heel ergtekeer gegaan tegen een of andere opa die mijn parkeerplek wilde hebben, mij eerst al klemreed omdat hij zo nodig erin wilde voordat ik er echt uit was en waar ik toen ook nog moeilijk langs moest omdat de beste man, die tegen de rijrichting inreed, ineens niet meer kon rijden en bleef wachten tot ik weg was..
Hij hoeft toch alleen maar te liggen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heh. Ja. Lekker![]()
Helaas voor mij ligt kaas kreunend en steunend op de bank omdat ie een verrekt spiertje in z´n rug heeft.
Ja dat dacht jijquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij hoeft toch alleen maar te liggen?
Aansteller!quote:
Heb je een date?quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
zo mn huis is zeldzaam schoonafwas aan kant, hamsterkooien schoon, geveegd en gedweild, badkamer schoon, was aan kant
Ja, daar ben ik dus mee gestoptquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo maar weer eens zwemmen. CF, hoe gaat het met je links ademen tijdens het crawlen?
Ik krijg nog steeds mijn bakkes vol met water als ik dat doe.Echt fail en heel spastisch.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan verdien je het ook gewoon niet!
quote:
quote:
quote:
Nou eh, ik heb niet echt stilgelegen vanmorgen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, bitchfight
Kaasje, wat ben je recalcitrant joh. Word jij ook zo dwars van stilliggen?
in de zon gaan zitten, wordt je wel lekker bruintjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou eh, ik heb niet echt stilgelegen vanmorgen hoor![]()
Waar ik trouwens wel dwars van ben is dat ik fucking thuis zit en niet kan werken
Goed idee Hobs, al is 't maar een half uurtje want ik moet zo even boodschapjes voor het avondeten doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
in de zon gaan zitten, wordt je wel lekker bruintjes
Die kaas is van zichzelf al een redelijke turk, toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
in de zon gaan zitten, wordt je wel lekker bruintjes
Kijk je uit met je rug?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee Hobs, al is 't maar een half uurtje want ik moet zo even boodschapjes voor het avondeten doen![]()
Lein komt eten en ik ga even de BBQ opstoken, ik heb nog 2 gemarineerde steaks in de frigo
ik ga ook morgen denk zonnebankenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die kaas is van zichzelf al een redelijke turk, toch?
Ik denk dat ik morgen naar de zonnebank ga. Ik zit maar de hele dag binnen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ik ga ook morgen denk zonnebanken![]()
Eerst zo maar eens mijn hardloop spullie aan en ho(b)ps actie.
heb eigenlijk helemaal geen zin
Ik ben weer 3 kg aangekomen sinds de winter, ben over het hele jaar gezien maar 1 kg afgevallen en mijn nieuwe broeken beginnen weer te knellen.quote:
pics or didn't happenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
(en oog ook wel wat strakker, vind ik).
Dikke doeiquote:
Ja?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, er zitten wel grenzen aan mijn vrouwelijkheid he.
Er zit bij mij ook een vent bij de pilatesles. Echtquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Pilates? Zeg, er zitten wel grenzen aan mijn vrouwelijkheid he.
*piept*quote:
Misschien. Grmbequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit bij mij ook een vent bij de pilatesles. Echt![]()
En anders doe je het thuis, met een DVD?
Dat gebeurd wel eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Doe je je best om de pont te halen, ligt ie 20 minuten stil op scheepvaart te wachten![]()
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb ferkansie
[ afbeelding ]
Nee hoor, golfer moet gewoon ma en di werkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Bluezz! Gaan jullie nog weg, ofzo?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker Bluezz! Gaan jullie nog weg, ofzo?
Neuken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas gaat nu de BBQ aanstekenWe hebben net pizza, bier en wijn zitten snaaien bij zijn buren
en nu ben ik lichtelijk aangeschoten
Kan ook zonder dat ze ingedaald zijn heur.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met jou? Zijn 'ze' al ingedaald dan?
Noh. Jou kennende heb je online een gigantisch grote bek maar breng je er in de praktijk vrij weinig van in de praktijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kan ook zonder dat ze ingedaald zijn heur.
I knowquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van je hoor, Steer
Alleen als je ondergoed van lood isquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
bwegh t lijkt alsof ik achterlijk veel meeneem maar dat valt heus meeen ik heb geen weegschaal,
2 linnen broeken, fleecedekentje 4 shirtjes, sokken+boxers en wat douchemeuk zullen toch geen 13kg wegen
2x een kwartier pfffffffffff respectquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
Hobje! Ik heb ook gelopen hoor, twee keer een kwartier! En niet eens een slechte snelheid
Zit je gedoucht in je sweatpants op de bank?
ik kan best goed tillen hoor ook ivm werk, en als ik 15kg met iets op t werk vergelijk dan is dat helemaal niet zo zwaar dus ben bang dat ik t verkeerd inschat mja dit kan bij lange na geen 15kg zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, als je het nog makkelijk van de grond krijgt, is het bij lange na geen 10 kg.
Nee, ben je mal!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
bwegh t lijkt alsof ik achterlijk veel meeneem maar dat valt heus meeen ik heb geen weegschaal,
2 linnen broeken, fleecedekentje 4 shirtjes, sokken+boxers en wat douchemeuk zullen toch geen 13kg wegen
Jouw lushgekte kennende weegt die 'douchemeuk' al 20 kgquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
En weet je wat het leuke is: over anderhalf/twee mnd doe jij dat ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2x een kwartier pfffffffffff respect
euhm op bed jaik heb geen bank
Net heerlijk gegeten en ff relaxen nog en dan tegen 22 naar werkie
zoveel douchemeuk heb ik niet bij me, een shampooblok, ieniemiene flesje douchegel (20ml ofzo)maar wel grote fles afteresun en zonnebrand, en ik heb 4 shirtjes bij me en doe morgen schoon aan, dus dan is het 2 dagen met 1 shirtje moet t overzien zijn, we mochten niet tevele kleding meenemen, nouja misschien nog 1 erbij ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ben je mal!
Ik zou trouwens liever wat meer shirts meenemen en m'n shampoo en douchespul daar kopen, als je je zorgen maakt om het gewicht.
Of kun je tussentijds wassen?
2x 15 min?>? nee johquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En weet je wat het leuke is: over anderhalf/twee mnd doe jij dat ook
Meneer gaat eten koken zo, geloof ik. heb best honger
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een shampooblok?
nou de precieze details weet ik niet maar ze moeten verder snijden om meer "aangetast" weefsel weg te snijden en dan op kweek te zetten zodat ze ook kunnen zien of de snijranden dan schoon zijn..quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zat er een gezwel onder de moedervlek bedoel je?
Nee, de moedervlek was het gezwel, dat de cellen mogelijk verspreidde naar de rest van het lijf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zat er een gezwel onder de moedervlek bedoel je?
Jeetje DEquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou de precieze details weet ik niet maar ze moeten verder snijden om meer "aangetast" weefsel weg te snijden en dan op kweek te zetten zodat ze ook kunnen zien of de snijranden dan schoon zijn..
ehm moeilijk, ik mag haar zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje DEWat een ontzettend rotbericht! Iemand die je na is?
Minder afwas weg te zettenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef DarkElf het volgende:
mmm mijn vaatwasser klinkt alsof ie zo kan ontploffen
altijd alles van de positieve kant bekijken eejquote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEL plezier Memo' tje!! Geniet ervan!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
dag schatjes tot over anderhalve week
Dag MeMoquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
dag schatjes tot over anderhalve week
Jij zit zeker ook Ivo Niehe te kijkenquote:
ik zapte er langs en zag iets bols rondhuppelen en toen dacht ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook Ivo Niehe te kijken
Geweldig he
Mutsiequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb nu er helemaal geen zin in ff maar dat hoort erbij toch?
Ik ken die Ben nog van hun Volkswagenzaak op de hoek van de Overtoom in Amsterdam.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
Leuk stukje over Pon, de uitvinder van de Volkswagen T1 bus.
Ja, dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, maar je gaat het zeker leuk en te gek vinden en af en toe inloggen om naar ons te zwaaien en als je terug bent ons gek spammen met mooie foto'squote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
jaa mooie foto's maken memo en posten!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat het zeker leuk en te gek vinden en af en toe inloggen om naar ons te zwaaien en als je terug bent ons gek spammen met mooie foto's
Melanomen zijn...heel erg engquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef DarkElf het volgende:
goh zeg hoor net dat een bekende niet zulk best nieuws gehad heeft, moedervlek laten weghalen en tis foute boel dus nu moet ze onder het mes om een groter gebied rond die plek weg te laten halen in de hoop dat ze daarmee alles weghalen..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Droomduiding a la Isabeau: je wilt graag iets met je linker hand doen, maar bent bang afgewezen en overbodig te zijn. Je droom wil je duidelijk maken dat je vooral je rechter hand moet gebruiken en niet in de breedte, maar in de lengte moet bewegen.
Goedenmiddagquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
Rare droom..... een harmonieorkest vroeg me de toetsenist te worden bij de lokale supermarkt hier, maar een harmonieorkest heeft toch geen toetsenist nodig? Ook was ik aan het fietsen op een dubbele fiets (twee fietsen in de breedte aan elkaar vast geplakt) en dat ging niet goed, want de fiets wilde niet naar links.
![]()
Goeiemiddag.
Nog niet gezien?quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:52 schreef golfer het volgende:
Waarom moet ik steeds tegen die dikke plofkop van Danny in een banner aankijken?
LEUK!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:03 schreef Isabeau het volgende:
AnywayIk ga vanavond karten
ik denk dat ik dat ook niet durf
maar het wordt vast leuk
bij paps en mams?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef Isabeau het volgende:
En Lein, geen Upgarde Keep dit weekend, ik ben niet thuis en ik mag hier geen wow installeren
wakker worden Hobs!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef MissHobje het volgende:
Zo en weer wakker.. beetje vroeg dat wel ( rond 8.30 slapen tot 14) maargoed moet kunnen een keer..
Nog maar 2 nachtjes en dan ff vrij en komende week maar 2 diensten
Is het nu beter weer dan er werd gedacht eigenlijk??
Want ik dacht dat het zou regen.
Ik ben nog een beetje dufjes geloof ik.
quote:
Er wonen thuis meer mensenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Knoflook-chili-garnalen? Dat klinkt als iets wat ik komende week ga makenIk heb nog garnalen in de diepvries
Hier eten we nu spaghetti bolognese met een enorme hoeveelheid groente. En borisz kan je meer van die pizza's op?
ja moet maar even kon echt niet langer liggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Freecell: ben je draken aan het kweken?en ik had flinke uitslag van 2 stofjes, maar nog geen uitslag. Volgende week naar de dermatoloog.
Bluezz: karten lijkt me engmaar ik ga mijn best doen om niet laatste te worden.
Hobje, helaas voor jou is het stralend weer. En je hebt wel een beetje kort geslapen zeg, dat trek ik nooit bij nachtdiensten.
Yup, goed onthouden.quote:
Ik snap geen reet van je draakjes, Freecellquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Genoat!![]()
En mijn draakjes komen uit![]()
http://dragcave.net/user/freecell
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van je draakjes, Freecell
Nou zoiets is het dus. Het is een ei, dan een hatchling en dan een volwassen draak en met 2 volwassen draken kan je weer een ei makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had vroeger een Tamagochi, en daar kwam ook een draak uit.
Als je hem veel vlees voerde, werd het een T-Rex, en als ie veel noodles at, werd het een Brontosaurus.
Mijn tamagochi ging steeds na max 4 dagen dood, terwijl ik er niks raars mee deedquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had vroeger een Tamagochi, en daar kwam ook een draak uit.
Als je hem veel vlees voerde, werd het een T-Rex, en als ie veel noodles at, werd het een Brontosaurus.
quote:Op zondag 26 april 2009 00:32 schreef MissHobje het volgende:
Goeienacht![]()
me is happy en vrolijk en lekker aan het werk
Hey mascara-kloddertjequote:Op zondag 26 april 2009 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je was de enige die wakker was vannacht
![]()
Mogguh allemaal![]()
Wat een heerlijke dag was het gisterenMiddag lekker sjoppen, helemaal blij met mijn nieuwe slippertjes van Converse die ik vorig jaar ookal had, maar nu in het grijs
![]()
En vriendlief die 3 nieuwe kookboeken heeft gekocht![]()
Avond kwam een vriend eten, bbq aangefikt en ik heb zo vaak de slappe lach gehad dat ik nu keelpijn heb en helemaal schor ben![]()
Zo maareens kijken bij Knofje of ze weer een eitje eruit heeft weten te poepen
Dat wordt denk ik niet als sociaal gezienquote:
Nou, serieus, als ik in Mexico geweest was zou ik nu wel bang zijn!quote:Op zondag 26 april 2009 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik niet als sociaal gezienStom hè!
En Freecell, pas je op met griepachtige verschijnselen? Ik blijf de komende maanden binnen wow spelen denk ik
Mja, en de doden zijn vooral jonge mensen, das ook lulligquote:Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef Isabeau het volgende:
Jij ook al? Het breidt zich ook zo snel uit...er zijn al mensen in NY en zelfs in Nederland ziek...
Zou het?quote:Op zondag 26 april 2009 09:36 schreef Isabeau het volgende:
Tussen de 14 en 21 ja
En Nederland is niet officieel, maar als je in het ziekenhuis in quarantaine ligt nadat je met hoge koorts uit Mexico komt en vervolgens je wordt verboden met de pers te praten dan denk ik dat ze geen paniek willen veroorzaken
Nee het is hard werken hequote:Op zondag 26 april 2009 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, het karten! Dat was keihard werkenMan man, en ik maar denken dat je relaxt rondjes kon scheuren, maar niets van dat alles! Ik heb last van mijn nek, schouders en heupen
Was wel lekker om het gaspedaal helemaal in te trappen op een deel van het parcours
Of hij moet gewoon nog oefenenquote:Op zondag 26 april 2009 13:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk!
Aan de beenstand te zien is ´t een geboren skater of surfer
Ik wul ookquote:Op zondag 26 april 2009 13:54 schreef kaasplankje het volgende:
Vandaag hier bankhangen met thee & chocolade
Dagje gaan winkelen op zondag en je eierstokken krimpenquote:Op zondag 26 april 2009 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ohhh Freecell, wat een leuke foto zeg! Hij is echt snel met staan enzo, of niet?
*plakt eierstokken met ducttape weer op de juiste plek
Heyquote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dagje gaan winkelen op zondag en je eierstokken krimpenOuders die steeds maar fitten op hun kinderen.
Of dit kijken:
quote:Op zondag 26 april 2009 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dagje gaan winkelen op zondag en je eierstokken krimpenOuders die steeds maar fitten op hun kinderen.
Of dit kijken:
Afgelopen week stonden we bij de apotheek te wachten, ligt er in een wagen een baby te krijsen met zijn mond wagenwijd open, zegt golfer : "kijk hij heeft zijn gebit niet in".quote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef freecell het volgende:
Meestal is staan rond de 10 maanden, hij is nu 8, wel snel dus.
Lichamelijk is hij snel, maar hij heeft bijvoorbeeld nog helemaal geen tanden
Ik kon met 11 maanden lopenquote:Op zondag 26 april 2009 18:21 schreef freecell het volgende:
Meestal is staan rond de 10 maanden, hij is nu 8, wel snel dus.
Lichamelijk is hij snel, maar hij heeft bijvoorbeeld nog helemaal geen tanden
Golferquote:Op zondag 26 april 2009 18:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Afgelopen week stonden we bij de apotheek te wachten, ligt er in een wagen een baby te krijsen met zijn mond wagenwijd open, zegt golfer : "kijk hij heeft zijn gebit niet in".
En/of als je kind een ander ernstig dreigt te bezerenquote:Op zondag 26 april 2009 22:19 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell, ik ben echt een tegenstander van de pedagogische tik... Inderdaad, wat leer je er nou van? Dat geweld een goed middel is om iemand op z'n plek te zetten?
Ik ben als kind ook wel over de knie gelegd. En ik vind dat de rotste, pijnlijkste herinneringen uit mijn kindertijd. De 'speech' die erbij hoorde
Volgens mij is de enige goede reden om een kind een tik op z'n vingers te geven als hij/zij zichzelf dreigt te bezeren. Als waarschuwing/reflex.
Wij weten dat groot krijgen niet het punt is denk ik....quote:Op zondag 26 april 2009 22:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook. En daarom begin ik er maar niet aan, denk ik.
Ergens wel kansloos; zelfs de meest aso Tokkies weten nog kinderen groot te krijgen. En wij, verstandige&verantwoorde mensn, maken ons zorgen of we het wel kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |