quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, Praag betekent halve liters bier
Hai leinquote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde 16-jarige ja
Lein heeft een zonnig humeur vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Hai lein
(zoiets dacht ik trouwens ook, aangezien onze school naar Praag ging met 16-jarigen... Bier, bier en meer bier en oh ja wodka..)
kijk hier eensquote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke TT.
Ik wilde Isa nog vragen naar het recept van dat brood, m'n vriend is namelijk dol op pompoenbrood en ik heb nog nooit zelf brood gebakken!
Oh, dank je wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kijk hier eensgenoeg recepten, en dan hoef je alleen de pitten nog toe te voegen
Brood bakken in de oven #2: preferment wasda :?
bijvoorbeeld gewoon een standaard volkorenbrood (recept staat in topic)
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.quote:
Ah even de schade inhalen dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.
heb jij hetzelfde gegeten als Isa?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
´t stinkt hier!
Ja dank je, maar het helpt niet echt. Gelukkig is het niet al te lang wachten. Zo nu en dan is dat wel erg vervelend. Steeds vervelender zelfs.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Weekendrelaties hebben zo ook hun charme, VorkJe mist elkaar veel meer en je verlangt sterker naar het weerzien dan dat ze elke avond thuis komt voor het avondeten
(om er eens een positieve draai aan te geven)
Thanks need itquote:Op vrijdag 24 april 2009 03:28 schreef Stereotomy het volgende:
lig al in bed maar toch tvp.
succes vanavond lief hobje
Nee manquote:Op donderdag 23 april 2009 23:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heb jij hetzelfde gegeten als Isa?
Ik weet niet of dat tegen bakken kan! En ik heb een hekel aan banketbakkersroom. Kan dus geen advies geven :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, miss lemon meringue pie, geef mij 's advies? Zou het lekker worden/lukken als ik het maak met niet-te-dikke banketbakkersroom (die van het soufflérecept) in plaats van dat citroenspul? Of zou dat niet tegen bakken kunnen?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:41 schreef Den_Haag het volgende:
morguh! het is weer veel te lekker weer om te werken
Hoe maak je die citroenmeuk, normaalgesproken, dan? Ik doe het voor het eerst, hequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat tegen bakken kan! En ik heb een hekel aan banketbakkersroom. Kan dus geen advies geven :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |