quote:
Van de zomer een keerquote:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizenquote:
quote:
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassendquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Dat was wel mijn oorspronkelijke voorstel, maar KG vond dat te ver reizen.
Dag laiverdquote:
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ik dacht dat jij gezonder ging etenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig rijdt mijn trein op tijd, kan ik zo een croissant halen voor ik in de volgende trein stap.
Heb ik vandaag al gedaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Klonk het volgende:
Wat een kut TT, fietsen is veeeeeeeel beter
Bij Mart, wanneer je maar wilt.quote:
Perenijsjes op broodquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
Weekboodschappen zijn trouwens ook in huis... met dit keer perenijsjes en aardbeien voor op brood.
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoortquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
KG? Who the fuck is KGquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Van de zomer een keer.
[..]
Ah oke dan snap ik het weerquote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef MPG het volgende:
17 mei is in utrecht. Die wandelmeet is in Zandvoort.
Natuurlijk gaat die niet doorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw oke dus die gaat niet door? goh, verrassend
Die Gasthofkapitein.quote:
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef OA het volgende:
[..]
Op zondag dus? Een dag na de meet die niet doorgaat.
Dan mag ik nog best af en toe iets lekkers hoorquote:
Kan best lekker zijn hoorquote:
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die meet is al op zondag, dus eigenlijk is hij dan tegelijk met de meet die niet doorgaat.
Mjah dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai pop![]()
Over de TT heb ik het dan he
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.
quote:
Oeh dat is in theorie ook niet verkeerdquote:Op donderdag 23 april 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Lekker hoor
Ik ga zo maar eens een stoommaaltijd met zalm en dinges warm stomen
Dat is die andere meetquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.
Werken op zaterdagquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan schijnen er mensen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |