ik sta er niet inquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
De koffiie- en theeliefhebbers van gisteren:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:50 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat mijn muil zo wijd open kon. Kolere, gaperdepaap.
*zwaaitquote:
Wanneer zit ik aan de ton?quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij 100.000 ongeveer.quote:
Ik wilde zeggen: ik sta er niet inquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
+1 scherp.quote:
Lesbo af?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Nou, dat was een een kort nachtjeIk heb 't licht zien worden vanmorgen
Goed podium welquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem, maar ik krijg er geld voorquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zandzakken voor de deurquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
Koffiegevecht hier. Wij hadden hier geen koffie meer in de machine, dus van een andere etage net een pak gejat. Blijkt iemand anders al een pak koffie geregeld te hebben
Dat wordt straks wat
quote:Lesbienne vaker ziek en ongelukkig
Uitgegeven: 24 april 2009 09:13
Laatst gewijzigd: 24 april 2009 09:13
AMSTERDAM - Lesbische vrouwen voelen zich vaak ongelukkiger en ongezonder dan heteroseksuele vrouwen.
Dat concludeert de Stichting OndersteBoven uit een online onderzoek naar de leefstijlen en 'het welbevinden' van lesbiennes in Nederland.
De vrijwilligersorganisatie grijpt het resultaat aan om te pleiten voor meer geld en aandacht voor lesbiennes.
Ongeveer tweeduizend vrouwen deden mee aan het onderzoek, dat is uitgewerkt door studenten van de Universiteit van Amsterdam.
Pesterijen
Zij stellen dat depressies en slapeloosheid vaker de kop opsteken bij lesbiennes dan bij hetero's. Ruim een op de drie lesbiennes wordt geregeld geconfronteerd met geroddel en pesterijen in familiekringen en op de werkvloer. Vooral jonge lesbiennes gaan daaronder gebukt.
De presentatie van het onderzoek, dat in april vorig jaar werd uitgezet via internet, is vrijdagmiddag in de Openbare Bibliotheek Amsterdam.
Depressief
OndersteBoven werd eind 2006 opgericht met als doel het bevorderen van de maatschappelijke positie van vrouwen, en in het bijzonder lesbische en biseksuele vrouwen.
Voor de analyse van het onderzoek is volgens een woordvoerder van de OndersteBoven het resultaat vergeleken met een zogeheten normgroep. Het is volgens haar dus niet zo dat alleen maar depressieve vrouwen de vragenlijst hebben ingevuld.
http://www.nu.nl/overig/1(...)k-en-ongelukkig.html
Waarom slaap je zo slecht?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Chefquote:
quote:

Muckquote:
Martquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Za!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |