Gisteren heeft vriendlief weer de hele dag geklust (terwijl ik op mijn werk aanwezig was

). Elektra boven is nu bijna klaar, er moet nog voor een schakelaar- en stopcontactdraden getrrokken worden.
Alle wanden rondom de trap zijn geluidsdicht(er) gemaakt en afgewerkt met gipsplaten. Nu moeten alleen de plafonds van toilet en de kleine slaapkamer achter gedaan worden en dan zit er boven alles in om gestuct te worden. Kan mijn papa zich maandag weer helemaal uitleven
Verder is er al een start gemaakt met de leidingen in de keuken en ben ik na het werk maar verder gegaan met het afsteken van het plafond in de woonkamer. Daar zat in de hoek een scheur in en het keukenplafond (zelfde materiaal) ging er zo makkelijk van af dat we maar besloten hebben die in de woonkamer ook af te steken.
Planning voor vanavond:
- smeren van sleuven aangebracht voor elektrabuizen
- afsteken van plafond woonkamer (ben op de helft)
- hechtband aanbrengen op plafonds
- mocht er tijd voor zijn; voorstrijken van de te stucen kamer boven
Vriendlief is werken vandaag dus die is morgen pas weer om half 9 in staat mee te klussen (brandweerman) dus ik zal vast niet alles af krijgen vanavond aangezien ik alleen ben.
Planning morgen (zaterdag):
- trekken bedrading laatste deel elektra boven
- voorstrijken muren indien niet gelukt vanavond
- inladen biljart op aanhanger ; die gaat een mooi plaatsje krijgen bij mijn oom (gaan ouders van

brengen).
- Aanhanger weer uitladen als deze terug is want op de terug weg worden er gipsplaten en een locker meegenomen.
- Puin afvoeren
- Laatste radiator schuren (nog 1 kant)
- Gronden radiatoren en deuren
- Schuren kozijnen
- Leidingwerk keuken en werk aan meterkast verder aanleggen
Zondag hebben we familiedag dus dan wordt er niet geklust.
Maandag gaan we van de Pinksterkortingsgekte optimaal gebruik maken door ons te storten op inkopen bij de bouwmarkt. Zal wel weer onwijs druk zijn
Maandag gaat mijn vader dus ook weer verder met het stucen van de kamers en plafonds boven
- kunnen de deuren en radiatoren nog eens geschuurd en gegrond worden
- vast nog wel wat kozijnen te schuren
Ben benieuwd wat er allemaal van de planning terecht komt.

Maar je moet doelen stellen he