Zo het was weer even geleden dat we weer zichtbare vooruitgang hadden.
Dat schuren vergt veel tijd maar dat is niet echt fotowaardig nietwaar...
Inmiddels zijn alle deur- en raamkozijnen boven geschuurd. Ook heb ik alle deuren weer opnieuw grof moeten opschuren

. Hopelijk zijn we nu van die putjes af..

is bezig geweest met de waterleiding en afvoer van het toilet beneden. Door het kappen in de muur voor de afvoer viel helaas wel een heel stuk van de muur eraf dus dat wordt weer smeren
![]()
![]()
Toilet is al gesteld
![]()
Wastafel voor de toilet beneden (had ik nog niet laten zien geloof ik

)
![]()
Vrijdagavond zijn vriendlief en ik bezig geweest met tengelen van de aanbouw. Zaterdag hebben we er ook de elektra getrokken.
![]()
Zaterdag heeft

ook even de naden van het plafondnisje op de slaapkamer gesmeerd zodat mijn papa kon stuccen.
![]()
's avonds zijn Niels en ik lekker uit eten gegaan en hebben daarna nog een biosje gepakt. Dank je wel voor de fijne avond lief
Vandaag moest hij weer werken dus hij heeft gemist dat het slaapkamer plafond is gestuct inclusief het nisje

. Ook is het raamkozijn op de slaapkamer aan de voorkant gegrond en zijn de deur en het klapraampje op het kleine slaapkamertje al gegrond.
Nisje gestuct
![]()
Halverwege
![]()
Helemaal af
![]()
Zit er iets op mijn hoofd? Waar dan?
![]()
Afplakken moet ook gebeuren
![]()
Deur voor grondverf
![]()
Deur gegrond
![]()
Toen werd het te warm voor verven en stucen en zijn we de tuin nog even in gegaan.
Papa aan het snoeien
![]()
Na wat snoeiwerk
![]()
En we hebben onwijs veel lieveheersbeestjes in de tuin
![]()
Morgen gaat

denk ik verder met de toilet. Dan kunnen we misschien ook weer eens daar plassen. En kan mijn mama ook weer komen (Hi mama

)
Kan ik verder met gronden als het minder warm is. Langzaam gaan we wel vooruit