abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:40:39 #276
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71741956
Zo het was weer even geleden dat we weer zichtbare vooruitgang hadden.
Dat schuren vergt veel tijd maar dat is niet echt fotowaardig nietwaar...

Inmiddels zijn alle deur- en raamkozijnen boven geschuurd. Ook heb ik alle deuren weer opnieuw grof moeten opschuren . Hopelijk zijn we nu van die putjes af..
is bezig geweest met de waterleiding en afvoer van het toilet beneden. Door het kappen in de muur voor de afvoer viel helaas wel een heel stuk van de muur eraf dus dat wordt weer smeren

Toilet is al gesteld

Wastafel voor de toilet beneden (had ik nog niet laten zien geloof ik )

Vrijdagavond zijn vriendlief en ik bezig geweest met tengelen van de aanbouw. Zaterdag hebben we er ook de elektra getrokken.

Zaterdag heeft ook even de naden van het plafondnisje op de slaapkamer gesmeerd zodat mijn papa kon stuccen.

's avonds zijn Niels en ik lekker uit eten gegaan en hebben daarna nog een biosje gepakt. Dank je wel voor de fijne avond lief
Vandaag moest hij weer werken dus hij heeft gemist dat het slaapkamer plafond is gestuct inclusief het nisje . Ook is het raamkozijn op de slaapkamer aan de voorkant gegrond en zijn de deur en het klapraampje op het kleine slaapkamertje al gegrond.
Nisje gestuct

Halverwege

Helemaal af

Zit er iets op mijn hoofd? Waar dan?

Afplakken moet ook gebeuren

Deur voor grondverf

Deur gegrond

Toen werd het te warm voor verven en stucen en zijn we de tuin nog even in gegaan.
Papa aan het snoeien

Na wat snoeiwerk

En we hebben onwijs veel lieveheersbeestjes in de tuin

Morgen gaat denk ik verder met de toilet. Dan kunnen we misschien ook weer eens daar plassen. En kan mijn mama ook weer komen (Hi mama )
Kan ik verder met gronden als het minder warm is. Langzaam gaan we wel vooruit
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:47:01 #277
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71742136
! Goed bezigggggg!

But are you killing all the lieveheerstbeessies?

Herkenbaar trouwens, bij ons ging ook bij het werken aan de afvoer en leidingen in de badkamer de tussenmuur (bims) eraan... heeft er een compleet nieuwe muur tussengezet.
pi_71742386
Volgens mij had ik hier nog niet gepost, dus allereerst: begint er goed uit te zien! Mooie keuken ook.
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
! Goed bezigggggg!

Herkenbaar trouwens, bij ons ging ook bij het werken aan de afvoer en leidingen in de badkamer de tussenmuur (bims) eraan... heeft er een compleet nieuwe muur tussengezet.
Hier viel de muur ook uit elkaar toen de badkamer verbouwd werd. Badkamermannetje heeft het wel mooi dichtgemaakt en de hele wand (andere kant dus...) opnieuw gespoten.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71742443
Ja waar gehakt wordt.. onbedoeld vallen er regelmatig extra stukjes af helaas.
Mooie tuin! Lekker groen ook en die lieveheersbeestjes
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71742512
Veel dames hier ook. Ik weet niet eens meer welk huis bij wie hoort.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:55:59 #281
248562 Rallydame
pi_71744274
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:47 schreef twentemeisje het volgende:
Nee hoor.... echt niet..... Hebben ze netjes van alle takjes af gehaald waar we ze op zagen zitten...
En toch hebben we er heeeeeeeeeeeeeel veel gemist... Deze kwamen in de kliko (heet dat overal hetzelfde?? ) allemaal naar boven gekropen. Heb netjes de kliko open laten staan zodat ze eruit kunnen vliegen... Vrijdag wordt ie pas opgehaald dus tot die tijd kunnen ze nog andere woonruimte zoeken...
Lieveheersbeestjes
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:58:45 #282
248562 Rallydame
pi_71744335
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Ja waar gehakt wordt.. onbedoeld vallen er regelmatig extra stukjes af helaas.
Mooie tuin! Lekker groen ook en die lieveheersbeestjes
Sommige planten gaan toch wel verwijderd worden hoor.... Ooit... als het huis af is en we aan de tuin gaan beginnen... Alles is zo onwijs groot en er staan 4 hortensia's in en 3 grote struiken met pioenrozen... Allemaal mooi maar misschien een beetje teveel voor ons, wat dat betreft, kleine tuintje...
pi_71744546
ruilen? Op de twee coniferen na alleen klein grut hier en daar is ons doggie ivm de schaduw niet blij mee.
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:47:02 #284
248562 Rallydame
pi_71752977
Wat mij betreft kun je hier wat komen halen hoor
Heb je meteen ook wat planten die wat ouder zijn, waardoor ze misschien voller staan dan nieuw goed. Weet alleen nog niet hoe de tuin er bij ons uit gaat zien dus voordat ik iets roep waar het niet mee eens is.
Zal het er eens over hebben... Mocht je dan iets willen hebben, wat er bij ons toch uit gaat dan is het zonde dat het bij ons in de kliko verdwijnt als iemand anders er blij mee is nietwaar

Vandaag gaat verder met het toilet beneden en gaan we vanavond de gipsplaten tegen het plafond in de aanbouw maken. Als ik op tijd op mijn werk weg kan, dan kan ik misschien nog het raamkozijn op het kleine slaapkamertje gronden (alleen bewegende delen zijn nu gedaan).
Heb nu toch af en toe wel eens zoiets van... wat zou het nu fijn zijn als alles af was... . Maar we gaan rustig verder en af... dat komt het sowieso... Als we maar niet dingen te gehaast gaan doen. Meestal is de netheid dan ver te zoeken... en dat willen we niet...
pi_71753556
Hahaha ik moet ook eerst een tuinplan laten maken. Dus dat wachten we even af, tegen die tijd beide even roepen Lief wel van je!
Heb wel een megagoed idee door mijn ! Een vlonder halverwege de dijktuin dan heb je dus twee tuinen+terras.

Nee niet gaan haasten nu hé dat is zonde!
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:22:18 #286
248562 Rallydame
pi_71755004
Geen nood...
Tuin is nu echt even geen prio. Tegen de tijd dat we er aan gaan denken dan laat ik even weten wat er bij ons gaat verdwijnen en dan kun je kijken of je nog iets nodig hebt. Ik gooi in ieder geval niets zomaar uit de tuin. Dan komt dat allemaal goed
pi_71755490
Idd kan wel wat bebossing gebruiken hoor dus komt allemaal goed en wil een rij hortensia's dus als je die kwijt wilt die zijn altijd welkom.
Moet eens kijken hoe ver wernhout tuffen is overigens -edit- 45 minuten goed te doen en kijk dan wel lief aan voor zijn wagen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:10:42 #289
248562 Rallydame
pi_71758196

Gaat helemaal goed komen. Zal vanmiddag eens aan vragen of ie al weet wat er weg zou mogen en dan gooi ik hier wel even een balletje op. Hihi.. sterker nog... hij meldt zich op msn... Vraag het wel meteen
pi_71804817
En hoe is het hier? Nog vorderingen? Deuren klaar?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:34:59 #291
248562 Rallydame
pi_71810734
Ben er sinds zondag niet meer geweest
Vriendlief is vandaag ook een collega helpen, die krijgt vandaag zijn nieuwe betonvloer dus overdag zal er weinig nog gebeuren. Vanavond ga ik wel weer hoor... Zo 2 dagen niets doen in het huis vind ik maar niets.
Er zijn 2 scenario's vanavond... Of Niels gaat verder met de toilet en ik dus met de deuren... Of.. we gaan samen gipsplaten tegen het plafond in de aanbouw zetten.
Er moet iig weer wat gebeuren want anders komt het nooit af

Ow... we hebben het wel over de tuin en de planten gehad en er gaat sowieso veel uit en waarschijnlijk 2 hortensia's dus ik laat je weten als het zover is
pi_71812016
Is goed hoor!
Dat vind ik al een hele prestatie 2 dagen niets doen.
Ik voel me na een avond al een nietsnut .
wel lekker genoten van de 2 dagen niet klussen?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:11:49 #293
248562 Rallydame
pi_71814782
Ik voel me na een avond niet klussen ook al een nietsnut.
Maandag moest ik overdag werken en 's avonds heb ik wat papierwerk gedaan (moet ook gebeuren) en gisteren moest vriendlief werken en als hij moet werken ga ik (1x in de week) naar mijn ouders in Eindhoven. Dat was dus in dit geval gisteren. Komende week ben ik er weer dagelijks en veel alleen. Kan er nu dus wel weer helemaal tegen aan
pi_71815079
het is vast besmettelijk.
Ik heb ook 1 avond vrijaf vandaag maar dan mag ik zo meteen weer voor
Je bent iig uitgerust nu denk ik
  donderdag 13 augustus 2009 @ 06:56:57 #295
248562 Rallydame
pi_71839787
Gisteravond maar de bijkeuken getengeld ipv de gipsplaten in de aanbouw bevestigt. Als we nu met de gipsplaten aan de gang gaan kunnen we tenminste meteen door..

De komende 3 dagen ben ik alleen tijdens het klussendus zal het veel gronden (kozijnen), lakken (deuren en radiatoren) en schuren worden. Lekker rustig werk dus
Misschien dat vrijdag overdag nog wat kan doen aan het toilet beneden

[ Bericht 18% gewijzigd door Rallydame op 13-08-2009 07:01:18 (Toevoeging) ]
pi_71839826
Hier nog zo'n 'nietsnut' . Verf ze de komende dagen meissie!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 22:33:55 #297
248562 Rallydame
pi_71861564
Tnx
Vanavond in die paar uurtjes toch nog best ver gekomen al zeg ik het zelf. Alle oude raamkozijnen (3 stuks) en alle oude deurkozijnen zijn gegrond. Het nieuwe badkamerraam en de 3 nieuwe deurkozijnen hebben al een grondlaag dus die hoefden nu niet meegenomen te worden. Die mogen mee in de volgende ronde grondverf
Morgen kan ik na mijn werk dus meteen verder met de eerste laklaag van de oude deuren en radiatoren. Daar kan ik me een deel van de zaterdag ook wel mee vermaken denk ik.. En anders ligt er nog genoeg om te schuren

Alvast welterusten
pi_71862500
leuk werk altijd. Beetje jammer van het schuren truste!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:06:59 #299
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_71867850
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
leuk werk altijd. Beetje jammer van het schuren truste!
schilderen zelf is niet zovel werk, maar dat eeuwige geschuur en afgeplak......
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:36:27 #300
248562 Rallydame
pi_71871513
Vind schuren echt onwijs vervelend
Maar volgens mij vindt iedereen dat... geloof dat iedereen al heeft aangeboden om te komen verven maar ze zeggen er allemaal snel bij dat ze niet komen schuren. Hihi... Het is trouwens de laatste weken hier aardig rustig met hulp behalve mijn paps die is komen helpen en mijn mams weer als er een toilet is. ( is er mee bezig hoor mams ). Denk dat iedereen vakantie heeft van het klussen bij een ander (en dat is ook terecht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')