En het dumpen van brandstof is een heel normale handeling als men na het opstijgen om een of andere reden direct weer terug moet naar het vliegveld, bv omdat de druk in de cabine daalt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef RonaldV het volgende:
Een vermoeden van een tweede C-17, niet met naam genoemde piloten, en 'een Zwitserse journalist', die gesproken zou hebben met 'iemand' van Skyguide.
Veel vager kun je het niet krijgen, nog los van de verder compleet plausibele mogelijke verklaringen die niet eens ter sprake komen. Zo zou het best mogelijk zijn dat de bemanning van de Globemaster een oefenvlucht maakte waarbij het dumpen van brandstof (om het toestel lichter te maken) beoefend werd, wat toevallig ook een heel goede reden is om een vliegtuig in de buurt en op dezelfde koers niet op dezelfde hoogte te laten vliegen. Het is overigens vrij standaard dat militaire vliegtuigen op andere frequenties opereren dan burgertoestellen, aangezien millitairen hun eigen verkeersleiding hebben.
Wie zegt dat het doel vergiftigen is ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:34 schreef R0N1N het volgende:
ALS het al waar zou zijn, dan kiezen (/kiest) de wereldwijde regering(en) wel voor een zeer omslachtige manier & steunt men op een veel te grote groep 'insiders', met dus een giga grote kans op 'verraders', om het geheim te houden, wat in deze toch wel HEEL erg belangrijk zou zijn, en dat met een techniek die verwant is aan de gifgas aanvallen uit WO1.
ter verduidelijking, geregeld kwam het daarbij voor dat de windrichting veranderde, waardoor niet de tegenstander werd vermoord, maar de eigen troepen.
Kortom, er zijn 1000x betere methoden te bedenken ... Efficienter, controleerbaarder & véél minder 'insiders'.
Sommige mensen die denken dat de meeste contrails chemtrails zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Resonancer het volgende:
Wie zegt dat het doel vergiftigen is ?
Denk dat 'n piloot wel het verschil tussen 'n kerosinedump en trails kan zien .quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef RonaldV het volgende:
Een vermoeden van een tweede C-17, niet met naam genoemde piloten, en 'een Zwitserse journalist', die gesproken zou hebben met 'iemand' van Skyguide.
Veel vager kun je het niet krijgen, nog los van de verder compleet plausibele mogelijke verklaringen die niet eens ter sprake komen. Zo zou het best mogelijk zijn dat de bemanning van de Globemaster een oefenvlucht maakte waarbij het dumpen van brandstof (om het toestel lichter te maken) beoefend werd, wat toevallig ook een heel goede reden is om een vliegtuig in de buurt en op dezelfde koers niet op dezelfde hoogte te laten vliegen. Het is overigens vrij standaard dat militaire vliegtuigen op andere frequenties opereren dan burgertoestellen, aangezien millitairen hun eigen verkeersleiding hebben.
Nou, als ik kijk naar de politieke peilingen, dan zou ik nog gaan geloven in chemtrails ook!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sommige mensen die denken dat de meeste contrails chemtrails zijn.
Die knakker die ooit op Radio3 was bijvoorbeeld, geloofde dat wij door chemtrails dom worden gehouden. Soort van vergiftiging dus.
Ik nodig je uit om zoiets eens te komen bekijken, ik heb er nog wel fotos van ergens. Je ziet alleen maar een witte damp uit de vleugels komen, meer niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Denk dat 'n piloot wel het verschil tussen 'n kerosinedump en trails kan zien .
Valse registraties en call signs zijn niet ongewoon. Toen Bush naar Bagdad vloog voor thanksgiving vermomde zijn Boeing 747 zichzelf als een Gulfstream IV. Van het vluchtplan afwijken is ook niet abnormaal, zelfs burgervliegtuigen doen dat, en doorgaans voor zeer legitieme redenen. Alleen het veranderen van callsigns in de lucht is voor mij een nieuwe. Maar goed: bewijst dat het bestaan van chemtrails?quote:Is het ook standaard dat deze vluchten niet geregistreerd worden ?
Of dat vluchten uit de US valse registratie gebruiken ? Of van hun vluchtplan afwijken ?
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/article732439.ece
Vaag idd
Ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef Resonancer het volgende:
Wie zegt dat het doel vergiftigen is ?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Nou, als ik kijk naar de politieke peilingen, dan zou ik nog gaan geloven in chemtrails ook!
Als het doel er in jouw verhaal niet toe doet lijkt het me bs te proberen om mijn visie (meer is het niet) op het doel te geven. In de oude topics en ook dit topic kun je wel pogingen terugvinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Heb het alleen over een verwante techniek. Het doel doet er niet toe, in mijn verhaal.
Maar goed, In plaats van suggestieve vragen stellen & de antwoorden ontwijken, vertel dan eens wat is het doel dan, volgens jou ? & hoe zit het met de rest ? Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan ?
[..]
![]()
![]()
Op welke manier is mijn verhaal van invloed op JOUW visie ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als het doel er in jouw verhaal niet toe doet lijkt het me bs te proberen om mijn visie (meer is het niet) op het doel te geven. In de oude topics en ook dit topic kun je wel pogingen terugvinden.
Het laatste doel vind ik niet onwaarschijnlijk, en ja het lijkt mij (niet de enige) wel 'n efficiente methode om vliegtuigen te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op welke manier is mijn verhaal van invloed op JOUW visie ?
... tenzij het iets is wat dus zeer omslachtig zou zijn om op zo'n manier te bewerkstelligen.
Alle pogingen die ik hier (in dit topic) gezien heb, vallen daar onder.
Vergifigen - dom houden, manipuleren (qua gevoel e.d.) of puur om te doden danwel onvruchtbaar maken
Opwarming - door gassen (a la CO2) toe te voegen danwel vast te houden, of juist
afkoeling - door via stoffen in de atmosfeer zonne warmte terug te kaatsen
etc.
Maar als jij een (ander) doel in gedachten hebt waarbij dit de meest efficiente (of eenigste ) manier van opereren is om dat doel te bereiken ... al is het maar een visie, hoor ik dat graag van je.
Mja, niet onwaarschijnlijk & ook redelijk efficient, zoveel manieren om stoffen te verspreiden op grote hoogte in de atmosfeer (& die bij voorkeur daar moeten blijven) zijn er niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:57 schreef Resonancer het volgende:
Het laatste doel vind ik niet onwaarschijnlijk, en ja het lijkt mij (niet de enige) wel 'n efficiente methode om vliegtuigen te gebruiken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
imho zijn er maar heel weinig insiders nodig indien je iets aan de jet fuel toevoegd. Probeer jij maar 's achter de excacte samenstelling te komen van b.v jp8, KLM vliegt daarop.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Mja, niet onwaarschijnlijk & ook redelijk efficient, zoveel manieren om stoffen te verspreiden op grote hoogte in de atmosfeer (& die bij voorkeur daar moeten blijven) zijn er niet.
... maar... als geheim houding essentieel wordt, is het bepaald niet efficient om zo'n beetje de gehele burgerluchtvaart erin te betrekken. Te veel mensen die uit de school (kunnen) klappen. Met zo'n omvang hou je dat nooit stil.
Sowieso zie ik niet waarom het in het geval van 'afkoeling' (van de aarde) geheim zou moeten zijn met de huidige globalwarming hype. !?!? Het klootjesvolk zou dit dan juist wel accepteren, met de juiste propaganda zelfs toejuichen, zelfs eisen als je ze maar bang genoeg maakt. Dus waarom dan zo stiekem doen ?
Bovendien ... hoe lang zijn die chemtrails er onderhand al wel niet ? en al die tijd zijn ze al bezig met het proberen om zonlicht/warmte terug te kaatsen ? terwijl dus de globalwarming intussen keihard doorgaat ?
(als we die aanname even mogen doen, uiteraard. Sinds de globalwarming zelf ook zo hier en daar ter discussie staat) - Erg effectief kan ik 't dan dus niet noemen.
Valt mee. Er zijn nog steeds mensen die de boel moeten maken, transporteren & mixen. Er zijn allerlei inspecteurs die de boel in de gaten houden (Regelgeving, wat mag er in zitten, uitstoot etc.) Mileu organizaties etc. etc. Bovendien zou je een (te) hoge concentratie rondom vliegvelden krijgen op zo'n manier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef Resonancer het volgende:
imho zijn er maar heel weinig insiders nodig indien je iets aan de jet fuel toevoegd.
Weet je 't zeker ?quote:Probeer jij maar 's achter de exacte samenstelling te komen van b.v jp8, KLM vliegt daarop.
quote:JP-8 is the military equivalent of Jet A-1 with the addition of corrosion inhibitor and anti-icing additives; it meets the requirements of the U.S. Military Specification MIL-DTL-83133E. JP-8 also meets the requirements of the British Specification DEF STAN 91-87 AVTUR/FSII (formerly DERD 2453). NATO Code F-34.
Kan de exacte samenstelling zo gauw niet vinden, mocht ik 'm nog tegenkomen, zal ik 'm je niet onthoudenquote:Jet A-1 is a kerosene grade of fuel suitable for most turbine engined aircraft. It is produced to a stringent internationally agreed standard, has a flash point above 38°C (100°F) and a freeze point maximum of -47°C. It is widely available outside the U.S.A. Jet A-1 meets the requirements of British specification DEF STAN 91-91 (Jet A-1), (formerly DERD 2494 (AVTUR)), ASTM specification D1655 (Jet A-1) and IATA Guidance Material (Kerosine Type), NATO Code F-35.
Speculatie.quote:imho is men hiermee van 80 aan het experimenteren, wie weet hoeveel graden de aarde was opgewarmd indien dit niet zou gebeuren.
Wie iedereen die er anders over denkt meteen maar beticht van "uit z'n nek leuteren" is mijn aandacht direct kwijt en heeft de discussie verloren, wat mij betreft.quote:
No shit...quote:Op zondag 1 november 2009 16:38 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Valt mee. Er zijn nog steeds mensen die de boel moeten maken, transporteren & mixen. Er zijn allerlei inspecteurs die de boel in de gaten houden (Regelgeving, wat mag er in zitten, uitstoot etc.) Mileu organizaties etc. etc. Bovendien zou je een (te) hoge concentratie rondom vliegvelden krijgen op zo'n manier.
Men hoeft niet te weten wat, maar weet al snel dat er iets niet klopt.
[..]
quote:Here is what you'll find in the air around an airport:
Freon 11, Freon 12, Methyl Bromide, Dichloromethane, cis-l,2-Dichloroethylene, 1,1,1-Trichloroethane, Carbon Tetrachloride, Benzene, Trichloroethylene, Toluene, Tetrachloroethene, Ethylbenzene, m,p-Xylene, o-Xylene, Styrene, 1,3,5-Trimethylbenzene, 1,2,4-Trimethylbenzene, o-Dichlorobenzene, Formaldehyde, Acetaldehyde, Acrolein, Acetone, Propinaldehyde, Crotonaldehyde, Isobutylaldehyde, Methyl Ethyl Ketone, Benzaldehyde, Veraldehyde, Hexanaldehyde, Ethyl Alcohol, Acetone, Isopropyl Alcohol, Methyl Ethyl Ketone, Butane, Isopentane, Pentane, Hexane, Butyl Alcohol, Methyl Isobutyl Ketone, n,n-Dimethyl Acetamide, Dimethyl Disulfide, m-Cresol, 4-Ethyl Toulene, n-Heptaldehyde, Octanal, 1,4-Dioxane, Methyl Phenyl Ketone, Vinyl Acetate, Heptane, Phenol, Octane , Anthracene, Dimethylnapthalene(isomers), Flouranthene, 1-methylnaphthalene, 2-methylnaphthalene, Naphthalene, Phenanthrene, Pyrene , Benzo(a)pyrene, 1-nitropyrene, 1,8-dinitropyrene , 1,3-Butadiene , sulfites, nitrites, nitrogen oxide, nitrogen monoxide, nitrogen dioxide, nitrogen trioxide, nitric acid, sulfur oxides, sulfur dioxide, sulfuric acid, urea, ammonia, carbon monoxide, ozone, particulate matter (PM10, PM2.5)
http://www.areco.org/newhealth.htm#airpollution
Nee, las lang geleden dat de KLM op jp8-100 vloog, net als de helicopters in Tampa Florida.quote:Weet je 't zeker ?
Doe het dan zelf ook niet.quote:Volgens mijn info is JP-8 het militaire equivalent van Jet A-1 (kerosine). Gebruikt door de US-Airforce & NATO (& ook in tanks !)
[..]
[..]
Kan de exacte samenstelling zo gauw niet vinden, mocht ik 'm nog tegenkomen, zal ik 'm je niet onthouden
[..]
Speculatie.
Leuk, maar daar kan ik niets mee / heb ik niets aan.
Ik wil het graag exacter. Doe b.v. 's n testuitslag? Gaat je niet lukken. Logisch is bedrijfsgeheim.quote:Onmogelijk wil ik het niet noemen, wel hoogst onwaarschijnlijk.
edit:
This will do: JP-5 & JP-8 Chemical and Physical information.
Ik kan met 100% zekerheid vertellen dat KLM niet op JP8 vliegt. Op Schiphol wordt alleen Jet A1 getankt, en daarmee kun je ook alle andere maatschappijen op Schiphol van het JP8 lijstje schrappen. Ook op alle Europese velden waar de KLM komt wordt geen JP8 aan de KLM getankt.quote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Resonancer het volgende:
Nee, las lang geleden dat de KLM op jp8-100 vloog,
Wat wil je precies getest zien dan?quote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik wil het graag exacter. Doe b.v. 's n testuitslag? Gaat je niet lukken. Logisch is bedrijfsgeheim.
Denk jij echt dat er milieuorganisaties zijn die monsters van jet fuel testen ?
Ik zei dan ook dat er hetzelfde aditief word gebruikt als in jp8, anti icing.quote:Op maandag 2 november 2009 10:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik kan met 100% zekerheid vertellen dat KLM niet op JP8 vliegt. Op Schiphol wordt alleen Jet A1 getankt, en daarmee kun je ook alle andere maatschappijen op Schiphol van het JP8 lijstje schrappen. Ook op alle Europese velden waar de KLM komt wordt geen JP8 aan de KLM getankt.
http://www.qinetiq.com/ho(...)e.Par.70210.File.pdfquote:JP-8+100 is a version of JP-8 with an additive that increases its thermal stability by 56°C (100°F). The additive is a combination of a surfactant, metal deactivator, and an antioxidant. It was introduced in 1994. The additive reduces coking and fouling in engine fuel systems. Commercially, this additive is used in Boeing aircraft operated by KLM, and in police helicopters in Tampa, Florida.
http://yomi.mobi/egate/JP-8/a
Ik lees en lees en lees en lees. Zie van heel veel stoffen dat er n marge in zit.quote:Op maandag 2 november 2009 10:36 schreef RonaldV het volgende:
JP-8/Jet A-1 is geen bedrijfsgeheim. Als je de documenten gelezen
Ik zie in de documenten dat de marge vooral komt door het soort olie en de herkomst ervan dat in de raffinage gebruikt is. Olie uit de zandvelden in Canada heeft een andere chemische structuur dan olie uit Bahrein, en die verschilt weer van de olie uit Uzbekistan of Venezuela. Maar ze vallen allemaal binnen de toleranties die in de petrochemische industrie gelden. Tenzij je wilt beweren dat onze schepper een paar miljoen jaar gelden is begonnen met de planeet klaar de maken voor *insert doel chemtrails* zie ik daar geen argument.quote:Op maandag 2 november 2009 10:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik lees en lees en lees en lees. Zie van heel veel stoffen dat er n marge in zit.
Maar heb nog nooit n onafhankelijk test gezien. Jij wel ?
Indeed. No shit. Dus ... geen mensen die naar wolkjes staren en de meest wilde fantasieen loslaten, maar vak mensen die zien dat er op hun vak gebied dingen niet kloppen. Die eerste zijn er zat, van die vak mensen hoor je niets.quote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Resonancer het volgende:
No shit...
Ja wat is het nou ?quote:Nee, las lang geleden dat de KLM op jp8-100 vloog, net als de helicopters in Tampa Florida.
specifieker, zij gebruiken dezelfde anti icing toevoeging.
http://www.afp1fire.com/fuels.htm
Eerst gaat de samenstelling niet lukken, en als ik die binnen 30 minuten weet te vinden, "graag een test rapport"quote:Ik wil het graag exacter. Doe b.v. 's n testuitslag? Gaat je niet lukken. Logisch is bedrijfsgeheim.
Monsters van de uitstoot bij vliegvelden is niet genoeg denk je ?quote:Denk jij echt dat er milieuorganisaties zijn die monsters van jet fuel testen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |