Ik ga om een uur of twee naar huis, laptoppie mee... Lekker een rondje hardlopen en daarna lunchen met spinazie en eitjes. In de zon. Op het balkonquote:
Had je weer de lapo??quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef Greys het volgende:![]()
Vakantie: een weekje naar het buitenland is mij momenteel lang zat. Mijn hondje is een oud guppie dus die laat ik geen weken achter elkaar alleen en ik zit door de kat ook vrij aan huis gebonden (altijd gedacht dat een kat makkelijker zou zijn dan een hond wat weg gaan betreft).
naw zegquote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vrees dat de Koek naast me zal zitten.
Niet zo pessimistisch, jij vindt heus wel een leuke man! Ze zijn schaars maar niet onvindbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus......ondernemend type gezocht. Niet ouder dan 40. Met een beetje looks. Geen kinderen of kinderwens. En intelligent. En hij moet me aan het lachen maken en mijn stomme grapjes ook leuk vinden........hij moet van sex houden, dat ook.
In praise of the letter B...quote:I think my appearance in The Simpsons, and an appearance that I did on Sesame Street, in praise of the letter 'B', were perhaps the two most distinguished bits of work that I've done in the US.
Nee, ik ken eigenlijk helemaal geen filmpjes van Sesame Street.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, ken je dat filmpje van Norah Jones in Sesame Street niet, met de letter Y?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
Dus......ondernemend type gezocht. Niet ouder dan 40. Met een beetje looks. Geen kinderen of kinderwens. En intelligent. En hij moet me aan het lachen maken en mijn stomme grapjes ook leuk vinden........hij moet van sex houden, dat ook.
Ga ik doen als ik thuis ben!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die is dus leuk. Moet je even op Youtube zoeken
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, ik las net een quote van Patrick Stewart, misschien vind ik hem gewoon leuk omdat ik trekkie ben (jaja) en alles van die man geweldig vind, maar ik wou hem toch even met jullie delen.
[..]
In praise of the letter B...![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, die is dus leuk. Moet je even op Youtube zoeken
Ik val af!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef conleche het volgende:
+1 scherp!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel het doel van dit topic.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:
Alleen maar brood vandaag? Ook niet echt veel, Mariaatjequote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sesamstraat![]()
Bonjour! Al een reis naar Praxis en Gamma enzo erop zitten![]()
Nu lijstje posten en dan eraan houden terwijl ik de rest van de dag aan mn essay klooi![]()
O: krentenbol met kaaz
T: plakje ham
L: twee sneetjes brood met pindakaas (achteraf helemaal geen zin in, bareuh)
T: dunno yet! Denk fruit of vanille yoghurt restje of knackebrotje.
D: bruin brood met avocado en een beetje smeerkaasNom.
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, donderdag is brooddag @ huize Maarten's oudersIk ben al creatief geweest door avocado te halen voor erop
Anders neem ik fruit én vanille yoghurt én een knackebrotje
Dan is het meer en heb ik niet alleen maar brood op? Dunkt mien.
Ja denk ik werkelijk. En wel om de volgende reden: ik ben niet zo erg sociaal én ik word niet snel verliefd. You do the math!!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat jij een probleem zal hebben een leuke vent te vinden?
![]()
alhoewel, kwak en merel lopen tegen hetzelfde probleem aan en dat snap ik ook niet
Ik las Parijs!!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sesamstraat![]()
Bonjour! Al een reis naar Praxis en Gamma enzo erop zitten![]()
Nu lijstje posten en dan eraan houden terwijl ik de rest van de dag aan mn essay klooi![]()
O: krentenbol met kaaz
T: plakje ham
L: twee sneetjes brood met pindakaas (achteraf helemaal geen zin in, bareuh)
T: dunno yet! Denk fruit of vanille yoghurt restje of knackebrotje.
D: bruin brood met avocado en een beetje smeerkaasNom.
Dat kan ook ja, dan bouw ik de Bagels en Beans bagel met avocado na!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
spannend in de Praxis? Maak me gekquote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, dan bouw ik de Bagels en Beans bagel met avocado na!![]()
Jaaaa!
Nom, goed idee!
En Parijs, was 't maar waarAl was het ook vrij spannend in de Praxis hoor!
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.
Een soort osseworst (of ossenworst??), maar volgens mij wat magerder. Erg lekker iig! (112 kcal per 100 gram)quote:
Daar zit ik volgens mij nu alquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een soort osseworst (of ossenworst??), maar volgens mij wat magerder. Erg lekker iig! (112 kcal per 100 gram)
Mijn totaal over de dag komt op 1259 kcal. Valt nog mee met de pasta carbonara erbij!
nee geen risico idd. ik herinner me nog de paniekerige blik van een vriendin die uitgebreid glutenvirj gekookt had voor een gemeleerd gezelschap, en toen het coeliakie vriendinnetje een hap van iets nam ineens gilde "oh shit oh shit oh shit ik heb alleen niet op de verpakking van mn bouillonblokje dat door de saus zit gekeken" - het bleek in orde te zijn haha maar we zijn erg voorzichtig met dr.... ze kan zomaar weer weken van slag zijn als er iets mis is...quote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, nee, ik neem daar idd ook geen risico's meeMaar deze was echt glutenvrij. En superlekker
We hebben toen met z'n vieren het hele ding (200 g chocola, 100 g boter) in een keer opgegeten
Ze hebben meer voordelen hoor. Als je ze niet kunt vinden zijn ze niet weggelopen, maar heb je ze zelf niet op de goede plek neergezet.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
beschuit met muisjes
hebben pasgeboren kinderen toch nog 1 voordeel
Dat kun je van echtgenoten niet zeggen, bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hebben meer voordelen hoor. Als je ze niet kunt vinden zijn ze niet weggelopen, maar heb je ze zelf niet op de goede plek neergezet.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hebben meer voordelen hoor. Als je ze niet kunt vinden zijn ze niet weggelopen, maar heb je ze zelf niet op de goede plek neergezet.
Oei! Nou ja, jij mocht wat aankomen toch? Dan is het niet zo erg voor een keer (al is 2x taart misschien wel wat overdrevenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar zit ik volgens mij nu al(2x taart, sekt, groot ontbijt en uitgebreide lunch)
Nou... ondertussen is het gewoon weer op gewicht blijven. Ik schommel nu tussen de 56 - 59, afhankelijk van hormonen, weertype en aantal uren sport.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oei! Nou ja, jij mocht wat aankomen toch? Dan is het niet zo erg voor een keer (al is 2x taart misschien wel wat overdreven)
Je bent een schatquote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Effe de OP als TVP.![]()
(Dan valt er niets te mopperen en hoeft Greys vanavond ook alleen maar te copy-pasten)
Oe, grote ingreep?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jewel hoorik heb alleen niet een beetje looks, en intelligent ben ik ook niet
Wat ga je doen bij de kapper?quote:
Ik hoef deze keer niet keihard aan je haar te trekken! Hoezee!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef conleche het volgende:
Mijn lunch was:
100 gram gerookte zalm, eenderde avocado, sambalmayo, een half zakje rauwkost, 1 geroosterde boterham en 2 crackers. Totaal aantal calorieen ongeveer: 450. Met de ±250 van het ontbijt erbij zit ik al op een respectabele 700. Not bad!!
Oh, in dat geval:quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... ondertussen is het gewoon weer op gewicht blijven. Ik schommel nu tussen de 56 - 59, afhankelijk van hormonen, weertype en aantal uren sport.
Uitstekendquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef conleche het volgende:
Mijn lunch was:
100 gram gerookte zalm, eenderde avocado, sambalmayo, een half zakje rauwkost, 1 geroosterde boterham en 2 crackers. Totaal aantal calorieen ongeveer: 450. Met de ±250 van het ontbijt erbij zit ik al op een respectabele 700. Not bad!!
Dat vind ik wel erg, dat je tegenwoordig ook al fashionable moet hardlopen. Ik loop nu in een pyjama-achtig ensemble, maar dat kan natuurlijk niet meer straks. Dan moet ik ook aan de fluoriscerend roze kneiterstrakke 3/4 broekquote:Op donderdag 23 april 2009 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
UitstekendLekker, ook!
Ik ga eens even naar huis fietsen en mij in mijn gedrocht van een hardlooptight hijsen
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg, dat je tegenwoordig ook al fashionable moet hardlopen. Ik loop nu in een pyjama-achtig ensemble, maar dat kan natuurlijk niet meer straks. Dan moet ik ook aan de fluoriscerend roze kneiterstrakke 3/4 broek
Wie niet!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg, dat je tegenwoordig ook al fashionable moet hardlopen. Ik loop nu in een pyjama-achtig ensemble, maar dat kan natuurlijk niet meer straks. Dan moet ik ook aan de fluoriscerend roze kneiterstrakke 3/4 broek
Nou, ik had zo bedacht dat m'n haar laten knippen wel passend was daarquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik had zo bedacht dat m'n haar laten knippen wel passend was daar.
Héél aanstekelijk ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een heerlijk, melig en lente-achtig deuntje![]()
Step awayyyyyyyy from de bijdehandjes...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik had zo bedacht dat m'n haar laten knippen wel passend was daar.
Ik heb:quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu nog een goede sportbroek vindenVanwege de modieus-verantwoordheid zijn er nauwelijks vrouwenbroeken met zakjes die geen leggings zijn
En ik HAAT leggings, met grote Haterigheid.
Ik ook. En ik heb net een derde stuk taart gegeten. En straks neem ik nog een ijsje en een hotdog. Vandaag ga ik losquote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, jij boef
Ik sluit me bij je aan, ik ga ook ranzig doen vandaagIk besloot net op de fiets dat ik geen zin heb om te gaan hardlopen omdat mijn benen nog moe zijn van het spinnen gister. En toen besloot ik dat ik vandaag ook niet naar pilates hoef van mezelf
Erg he
Hoop doet de zotten in vreugde levenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb:
- een korte broek van sneldrogende stof (wijd)
- een strakke adidas (lang, géén, ik herhaal géén legging want niet te str)
- een strakke nike (zie adidas)
- een wijdere rode trainingsbroek voor "dikke" dagen
- een strakke sneldrogende grijze broek (ook strak, maar niet bij de kuiten)
Vooral de Adidas en de Nike zijn zéér modieus verantwoord. Het kan dus wel.
Oh-oh. Ik heb net ook nog eens besloten dat we na het eten een ijsje gaan halen. En ik vervang de boterham door een stukje boterkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb net een derde stuk taart gegeten. En straks neem ik nog een ijsje en een hotdog. Vandaag ga ik los
Doe je mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Doen jullie nu een wedstrijdje wie het ongezondst kan?
<strenge Maria>quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh-oh. Ik heb net ook nog eens besloten dat we na het eten een ijsje gaan halen. En ik vervang de boterham door een stukje boterkoek.
Evil
Oh volgens mij is het minder slecht dan gewone pizza. Het bodempje is maar heul dun natuurlijk en waar ik een gewone pizza altijd zie druipen van het vet bovenop zie ik dat bij een Turkse nooit eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk dat het eigenlijk nog wel meevalt. Nouja, het zal in elk geval niet slechter zijn dan een gewone pizza.
Is de boterkoek goed gelukt?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh-oh. Ik heb net ook nog eens besloten dat we na het eten een ijsje gaan halen. En ik vervang de boterham door een stukje boterkoek.
Evil
Ik ga vanavond frietjes eten, telt dat ook?quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh volgens mij is het minder slecht dan gewone pizza. Het bodempje is maar heul dun natuurlijk en waar ik een gewone pizza altijd zie druipen van het vet bovenop zie ik dat bij een Turkse nooit eigenlijkMaar dat komt natuurlijk (?) door bv de salami o.i.d. op een gewone pizza? In de Turkse pizza gaat als hij opgerold is sla en rode ui. En ik neem er geen knoflooksaus op, dat scheelt vast ook.
Een kapsalon, die is pas evil!![]()
Dóe ik eens streng....quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, te laatDie boterkoek zit er al in.
In deze zat Turkse worst, rode ui, en nog iets wat ik vergeten ben.quote:
De grimmigheid waarmee het gezegd wordt ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb net een derde stuk taart gegeten. En straks neem ik nog een ijsje en een hotdog. Vandaag ga ik los
Dat snoep van tegenwoordig! Het wordt steeds handiger!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
De grimmigheid waarmee het gezegd wordt ook!![]()
Ik doe mee, al het paassnoep was maar 50 cent bij de AH. En de paasbokkepoten lonkten al wekenlang naar me. Nu ben ik gezwichtToen sprong er ook nog een zakje pure eitjes zo in het mandje. Ik ga wel even puzzelen met de caloriechecker hoe ik dat verantwoord in mijn schema voor vandaag kan werken
Ja ik maak 'm zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, maak je je carbonara zelf, met spek, eieren en kaas? Die staat bij mij op de lijst van tamelijk-ongezond-en-niet-elke-week, maar te lekker om nooit meer te eten
Ik geloof dat ik het best elke week zou lustenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja ik maak 'm zelf. En errug slecht ja! Gelukkig is het zo machtig dat het daarna een poosje tegenstaat.
Je kent me toch? Ik ben een wonder van zelfbeheersingquote:Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ga jij echt vanavond maar 3 paaseitjes eten, Laureline? Geloof ik niks van
Ik vind je ontbijt en lunch ook wel erg weinig. Dat je daarop een half uur crosstrainer volhoudt!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Laureline het volgende:
Turkse pizza leek me altijd best een slanke snack! Vooral omdat ik hem alleen met liters sambal atEn ik liet er altijd heel veel sla opdoen. Hmm, krijg er zin in. Gelukkig hebben we al lekker vlees voor vanavond.
Lijstje voor vandaag:
O: frambozen met yoghurt, grapefruit-sinaasappelsap
T: 2 cappuccino, half uur crosstrainer
L: salade met kropsla, komkommer, 2 tomaten, uitjes en reepjes achterham
T: 1 paasbokkepoot, Optimel citroenkwark
D: pompoensoep met rosbief bulgogi
T: cracker filet americain, kwark met vanilleyoghurt, 3 paaseitjes
Als ik me hieraan houd, is er geen enkele schade. Ha!
Dat valt toch eigenlijk best meequote:Op donderdag 23 april 2009 15:50 schreef Phaidra het volgende:
Panceeeettaaaaaa [/Ronald Goedemondt-modus]
In de hoeveelheden dat ik 'm maak, kom ik rond de 700 kcal uit p.p.
Ik eet *nu* een stuk komkommer (iets meer dan een ons)quote:Op donderdag 23 april 2009 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat valt toch eigenlijk best meeIk moet van mezelf dan wel met een salade lunchen ofzo, beetje groenvoer. Maar je kunt he prima inpassen, dunkt me.
Second thatquote:Op donderdag 23 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Aardbeien zijn echt God's gift to lijnende vrouwen
Die o zo simpele oplossing: iets mee te nemen in de auto voor het geval dat....is geen optie, begrijp ik???quote:Op donderdag 23 april 2009 16:09 schreef Daph_ het volgende:
Ik had van de week aardbeitjes die best al wel weer lekker zoet waren
Ik twijfel. Ik heb nog geen honger, maar ben bang dat ik het wel krijg en dan heb ik honger in de auto (ongeveer 3 kwartier tot een uur) waardoor ik altijd supererge trek krijg - vooral in zoet. Moet ik dan nu maar "preventief" een appeltje of banaantje nemen? Hmm, ik ga er even over nadenken
Eergisteren een bakje Aromio's gekocht (zouden kids op school tegenwoordig ook gepest worden als ze geen merkfruit in hun lunchpakket hebben?). Die waren heel prima weg te krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn de aardbeien alweer lekker? Hollandse/Belgische?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze waren in de bonus bij de AH. Ik heb even gekeken, maar ze komen nog uit Spanje. Maar uit een proeftest bleek dat ze wél heel lekker zijn!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn de aardbeien alweer lekker? Hollandse/Belgische?
Aardbeien zijn echt God's gift to lijnende vrouwen
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Aangezien sommige mijn nieuwe aankopen wilden zien, hier in een spoiler:Staat je mooi, vooral die bovenste 3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
O! Dan moet ik morgen ook even naar de AHquote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze waren in de bonus bij de AH. Ik heb even gekeken, maar ze komen nog uit Spanje. Maar uit een proeftest bleek dat ze wél heel lekker zijn!
De kroket is de gezondste onder de snacks.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Wij doen vanavond even minder braaf
Ik:
twee br. kroket
Mark:
patat met mayo
frikandel met mayo
frikandel speciaal
shoarmarol met mayo
kroket.
Die jurkjes zijn mooi!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Aangezien sommige mijn nieuwe aankopen wilden zien, hier in een spoiler:
Slim dat je er ook bij zet wat Mark gaat eten, dan vallen die twee broodjes kroket van jou ineens heel erg mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
Wij doen vanavond even minder braaf
Ik:
twee br. kroket
Mark:
patat met mayo
frikandel met mayo
frikandel speciaal
shoarmarol met mayo
kroket.
Was hier nu al die commotie overquote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
EO, eat your heart out! Ik vind dat 'En God schiep Arie en zag dat het goed was' erbij echt serieus geweldig
Hij krijgt wel een beetje een wijkende haargrens, maar allemachtig, die armen!
[ afbeelding ]
Die heb ik aan, alleen bij de bovenste een strapless en die zat niet goedquote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Viking84 het volgende:
Leuk, Miss_S. Ik zou alleen wel een beha aandoen als ik jou was...
Preciesquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Slim dat je er ook bij zet wat Mark gaat eten, dan vallen die twee broodjes kroket van jou ineens heel erg mee..
Ik ben euh, niet zo goed in "in de auto eten"quote:Op donderdag 23 april 2009 16:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Die o zo simpele oplossing: iets mee te nemen in de auto voor het geval dat....is geen optie, begrijp ik???
Leuk, en zomers! Waar heb je ze gekocht??quote:Op donderdag 23 april 2009 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Aangezien sommige mijn nieuwe aankopen wilden zien, hier in een spoiler:
Ik vraag me alleen af of die niet net te veel nadruk legt op mijn zandloperfiguur, hij zit strak om mijn taille maar dan lijken mijn borste en heupen weer erg groot.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
Heel leuk Miss_S!
Die één na laatste foto vind ik tof, dat jurkje!
De rest ook, maar die vind ik het leukst!
De foto's aan de binnenkant vind ik mooier (even gauw op tv gezien toen iemand zat te bladeren).quote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Was hier nu al die commotie over? Van de week deed Arie's broer mee aan een quiz op tv en die is echt iets minder aantrekkeljk
Die lunch!quote:O: brinta met banaan
L: 1 boterham pindakaas, 1 boterham met 30+ kaas, achterham en ketchup, 4 cream crackers met ieder een kwart plakje 48+ kaas en ketchup, 2 sneetjes krentenbrood met halvarine en een glas light (:')) vruchtensap
D: kipshoarma met groente en sla
De maxi dress bij EDC, het roze tuniekje bij Only en de andere twee bij de LadyStingquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Leuk, en zomers! Waar heb je ze gekocht??
Ben je gek, dat figuur wil iedereen toch juist...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die niet net te veel nadruk legt op mijn zandloperfiguur, hij zit strak om mijn taille maar dan lijken mijn borste en heupen weer erg groot.
U vroeg??quote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of die niet net te veel nadruk legt op mijn (zandloperfiguur) sterke punten, hij zit strak om mijn taille maar dan lijken mijn borste en heupen weer erg groot.
Oke dan zal ik er vanaf nu vol zelfvertrouwen in rondlopenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben je gek, dat figuur wil iedereen toch juist...Bovendien vind ik je heupen echt niet breed lijken zo.
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lunch!Dat je het weg krijgt, zoveel tegelijk!
Bijna?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
leuk Miss_S!
Zou bijna zin krijgen om jurkjes te gaan kopen, of iig één, maar dat komt nog wel als mijn moeder besluit om 's naar Nijmegen te komen![]()
Déze Sia?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef conleche het volgende:
Ik vind het felroze tuniekje echt erg leuk miss S!!!
O ik kan naar SIA zondag, maar nu had ik afgesproken met het Bolletje. Zou ze ook zaterdag kunnen???? Bolletje??????? Heb je telefoonnummer niet bij me hier.......
IKEAquote:Op donderdag 23 april 2009 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
In een broodje kroket schijnt veel ijzer te zitten![]()
Zo, en nu ga ik richting ikea, al is mijn ergste honger ondertussen wel gestild.
Nu ben ik ook helemaal enthousiast over het tuniekjequote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee, dat roze kan je goed hebben, Miss_S! Ik vind het tuniekje en het roze jurkje het leukst ^^ De onderste vind ik niet zo mooi, die lijkt wat minder flatteus, vooral in vergelijking met die andere, waarin je figuurtje juist prima uit komt! Maar dat kan ook aan de foto liggen, of aan smaak
Ja die!! Het was uitverkocht, maar nu heeft iemand afgezegd en kan ik toch mee!!!quote:
O, ik heb ook net 1,5 glas witte wijn op (niet dat we tuttig aan halve glazen doen, maar onze wijnglazen vallen altijd kapotquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond:
500 gram gekookte sperzieboontjes, een salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, zoetstof en azijn. En een gegrild tartaartje (de helft, de andere helft gaat morgen op een vikorn meergranenbolletje)
Nu: een Grolsh kanon halve liter (11.2 alc.)
Ik mag bijna naar huis en dan krijg ik ook mijn middagroesje!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik heb ook net 1,5 glas witte wijn op (niet dat we tuttig aan halve glazen doen, maar onze wijnglazen vallen altijd kapotdus nu dronk ik 2 x een sherryglaasje). Dat is waarschijnlijk geïnspireerd door Conleche, met haar middagroesje altijd ingebouwd in het dieet
OHHHHHHHH lucky you!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die!! Het was uitverkocht, maar nu heeft iemand afgezegd en kan ik toch mee!!!
Ik doe nooit boter op m'n broodjes kroket. Wel mosterdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Dat roze tuniekje is zoet
En Vik, sowieso, qua kcal vallen 2 broodjes kroket (doe maar zonder boter en met mosterd) erg mee. Gezond is anders, natuurlijk, maar je eet morgen weer groente, toch?
Ga je eten bij de IKEA ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:34 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, en nu ga ik richting ikea, al is mijn ergste honger ondertussen wel gestild.
Toen ik het merkte was het ook te laat. Ik kijk altijd bij Paradiso of ze wat leuks hebben, maar dit is in de Melkweg. Moet ik dat ook bij gaan houden dus! Maar nu dus toch!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHH lucky you!!!!![]()
Echt tof! Ik merk dat soort dingen altijd te laat he!
Ik zag ook laatst posters hangen van Jason Mraz in Rotterdam toen hij al geweest was
Hee, die staat ook in mijn crosstrainerlijstje op Youtube!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die!! Het was uitverkocht, maar nu heeft iemand afgezegd en kan ik toch mee!!!
Stel je niet aanquote:Op donderdag 23 april 2009 16:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee, die staat ook in mijn crosstrainerlijstje op Youtube!
En deze sinds gisteren ook, omdat het de hele tijd over Spaceman (met 'tempowisselingen') ging, en ik dan dit liedje in mijn hoofd kreeg:
Ja, ik word oud
Jij bent je gewoon aan het inleven in je doelgroepquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik ben nog piep en ik herinner me dat nummer ook nog goed
.
Tss!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
Jij bent je gewoon aan het inleven in je doelgroep
Daar verbrand je vast wel wat mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hallo allemaal![]()
Genieten jullie ook zo van het mooie weer?
Verbrand je met oude meuk in je huis weg gooien en de rest in pakken ook veel calorieën? Want in dat geval![]()
Voor de rest zorgt een vriendje hebben voor vaak uit eten gaan en dat is dan weer slecht![]()
Ik ga weer wat meer opletten nu ik eind mei voor het eerst in 3 jaar weer eens echt op vakantie ga
Nu ik een tijd zelfstandig in het buitenland woon, merk ik dat ik de makkelijkheid die Nederland biedt (weten hoe het werkt, waar je heen moet, wat de gebruiken zijn) wel zou waarderen. Voor hoe lang ik dat zou waarderen, geen idee, misschien dat ik na een half jaar wel weer weg zou willen. Maar goed, wanneer ik weer naar Nederland terugkeer, geen idee. Misschien wel nooit!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat klopt overigens echt. Zodra ik in de buurt van Arnhem kom wordt de stemming al wat rustiger. Direct over de grens merk je het verschil direct. Het leven is hier zo anders... beschouwender ofzo. Zaken waar ik me in Nederland druk over zou maken zijn hier helemaal niet meer relevant.
Maar Lastpost heeft wel gelijk. Als je wegbent merk je ook dat NL zo slecht nog niet is, al weet ik niet of ik nog terug zou willen. Het leven is me daar iets te hectisch en druk ben ik van mezelf al.
Twaalf dagen Lago Maggiorequote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar verbrand je vast wel wat mee.
Leuk, vakantie, waar ga je naartoe?
Lekker zeg!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Twaalf dagen Lago Maggiore![]()
En eind augustus gaan we ook nog twee weken naar waarschijnlijk Italië ook.
Mijn meneer is nogal gek van Italië. Sterker nog hij wil er gaan wonen over een paar jaar.
Succes met je suikerdip
oeh, mijn ouders komen dus zondag, en ze komen met de auto! Er zal dus een lading beschuit, oude kaas en pindakaas en hagelslag en alcohol achterin zitten!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
beschuit met muisjes
hebben pasgeboren kinderen toch nog 1 voordeel
Ja, ik heb er erg veel zin in!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Leuk dat ze komen AKnynke! En lekker dat ze al die gewenste spullen meenemen voor je!
dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 17:26 schreef Greys het volgende:
Leuk dat ze komen AKnynke! En lekker dat ze al die gewenste spullen meenemen voor je!
Ik ga de Notebook kijken, heb ik nog nie gesehen!! Thanx voor de reminder mon ange!!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Vanavond komt Dreamgirls en The Notebook op tv.
The Notebook al gezien. Maar was wel práchtig. Dreamgirls is o.a. met Beyoncé. Is dat wat?
Of toch nog een keer The Notebook?
Mo pssssst, ze komen met de auto, kijk maar, het staat er zelluf!!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus
Komen ze met het vliegtuig?mogen ze dan al die zut meenemen??
Kijk dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
stond net even raar te doen voor de spiegel op wat fijne muzieken toen viel me op dat 't echt beter wordt hier
buikspieroefeningen werkenhet is écht een stuk strakker dan een tijd geleden en denk dat als ik zo doorga, dat ik tegen de tijd van de zomer wel een stuk meer tevreden kan zijn dan een jaar geleden
![]()
Pssst.... Mo! ^^quote:Op donderdag 23 april 2009 17:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oeh, mijn ouders komen dus zondag, en ze komen met de auto! Er zal dus een lading beschuit, oude kaas en pindakaas en hagelslag en alcohol achterin zitten!
@ Kwak: hoe gaat het met het daten?
gelukkig staat er "opticien" op de to-do-list voor volgende weekquote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Mo pssssst, ze komen met de auto, kijk maar, het staat er zelluf!!
Hij is prachtig!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga de Notebook kijken, heb ik nog nie gesehen!! Thanx voor de reminder mon ange!!
sit ups, euh.. benen opgetrokken en dan met je ellebogen naar de kruislingse knie, ehm... benen omhoog met knieën gebogen en armen omhoog en dan uitstrekken (dodelijk) tot net boven de grond beide..quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe doe jij die buikspieroefeningen Mo?? Ik kan ze, op zijn zachts gezegt, ook wel gebruiken
We zijn wel echte puppelteers he, we gebruiken zelfs allebei het heel charmante "pssssst"quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is prachtig!
Ik ga hem ook weer kijken!
Oh en ik zie dat ik weer eens Spuit 11 was
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus
Komen ze met het vliegtuig?mogen ze dan al die zut meenemen??
Het youtubelinkje doet het niet hier, maar ik vind het ook een lekker meeblèr nummerquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef conleche het volgende:
[..]
We zijn wel echte puppelteers he, we gebruiken zelfs allebei het heel charmante "pssssst"
Is Muizelientje naar de UK?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
Wanneer zou het Muizelientje nou ook alweer terug zijn uit de UK?
Ja, om haar CI bij te laten stellen enzo!quote:
Ik had de post van AKnynke niet gelezen; anders had ik het vást gezegdquote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Je lijstje valt hartstikke mee Vik met die kroketten!
Vooral vergeleken met al ons 'zondaars' hier vandaag
Ik had het wel lollig gevonden als jij nog even had geroepen tegen Mo dat AKnynke d'r ouders met de auto komen![]()
dilemma: er staat brooddeeg te rijzen in de badkamer: lekker warm en goeie vochtigheidsgraad. Nu zit ik te twijfelen of ik het vanavond ga afbakken, of morgenochtend vroeg, zodat ik kan ontbijten met vers brood als ik hardgelopen heb...quote:
Hihiiiiiiiiiiihihihi. Sorry. Maar geef toe, het was grappig geweestquote:
Ah okquote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, om haar CI ABI bij te laten stellen enzo!
En om Minstrels voor ElisaB te kopen!
ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dilemma: er staat brooddeeg te rijzen in de badkamer: lekker warm en goeie vochtigheidsgraad. Nu zit ik te twijfelen of ik het vanavond ga afbakken, of morgenochtend vroeg, zodat ik kan ontbijten met vers brood als ik hardgelopen heb...
weet alleen niet of ik het al gerezen deeg zolang kan bewaren...
Ik kan die menukaart dromen. Het wordt vast spies Groningen, want dat is het lekkerst: biefstuk met ui en paprika (?) afgewisseld. En het toetje ga ik skippen, maar dat doe ik tegenwoordig bijna altijdquote:Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef Greys het volgende:
Vik, gewoon mee uit eten gaan joh! En dan is de uitdaging dat je er toch iets fijns van de menukaart af weet te kiezen! Komt vast goed! Als je je maar niet aan die enorme lap schnitzel met appelmoes-met-kaneel-en-kers waagt. Whehehehe.
Een doodnormaal tarwebrood is ook al 2,50? Christquote:Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef AKnynke het volgende:
het brood hier is erg duur (2.50 voor een brood), en niet echt heel erg bijzonder lekker. Dus daarom het maar eens zo proberen. Het eerste brood was best lekker, nu met ander meel geprobeerd.
Oh ja je hebt gelijkquote:
Dan ga je naar de verkeerde restaurants, want ik ben twee keer in korte tijd naar een restaurant geweest waar ze dat op het menu hadden staanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja je hebt gelijk
Uit haar PM:
OH ik heb het geloof ik maar 1 keer terloops in het topic gezet hoor! Ik moet een paar keer per jaar daarheen om naar mijn Engelse audiologen te gaan (zij stellen mijn ABI in en bij), mijn neuroloog te zien, de Pub in te duiken en sherbet lemons in te slaan![]()
En ik heb nog nooit cheesecake ergens op een menukaart zien staan in een restaurant! Helaas!
gewoon de uitdaging aangaan!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had de post van AKnynke niet gelezen; anders had ik het vást gezegd.
O ik ga zaterdag uit eten. Kan kiezen tussen: hele avond alleen thuis zitten of mee uit eten en dan naarVan der Valk
. Dat vind ik zo'n ongeïnspireerde toko. Ik ben gewoon verwend met m'n luxe etentjes met Dinges het afgelopen jaar
. En daarna gaan we naar de bioscoop of een filmpje huren
.
Waarmee? Ik heb weinig keusquote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gewoon de uitdaging aangaan!
Dat is ook niet de eerste keer. Zeker weten dat je nog wilt trouwen?quote:en@ René: hij zou 18.00 thuis zijn, want we moeten nog weg vanavond, zouden 19.00 ergens zijn, maar moeten nog eten.
Krijg ik pas 17.25 een smsje dat hij vertrekt, waardoor hij er nog niet is
Alle vette roddels en vuige achterklap heb ik er dan ook uitgeknipt!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef Viking84 het volgende:
En je mag geen pm's openbaar maken, Greys.
Ik denk dat het échte cheesecake was, want het had niks van kwarktaart wegquote:Op donderdag 23 april 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Ik denk het ook ja!Anders zou ik dat echt altijd als toetje nemen!
Wel echte cheesecake? New York cheesecake? Geen ordinaiiiiiiiiiiire kwarktaart of bavaroise?
verder issie wel liefquote:Op donderdag 23 april 2009 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is ook niet de eerste keer. Zeker weten dat je nog wilt trouwen?.
welcome to sweden. sommige dingen zijn erg duur hier. Maar goed, dat hoort erbij.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een doodnormaal tarwebrood is ook al 2,50? Christ.
Ik heb zelf brood van 1,89, maar dat is heel donker brood met zonnebloempitten. Heel erg lekker. Bij de Aldi kun je voor 35 ct wel een brood halen
.
Dan ist goedquote:
Wel weer foto's laten zien he?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ennn er staat weer een taart in de oven voor m'n sufkuttenhobby!.
Is 'ie dan pas klaar?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Will do Greysie!. Moet je wel nog even geduld hebben tot dinsdag.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Will do Greysie!. Moet je wel nog even geduld hebben tot dinsdag.
Wat liefquote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Kijk wat Heer G voor me mee nam! Best fijn dat hij zoveel vliegvelden aandoet voor zijn werk![]()
Helemaal zelf uitgezocht!
[ afbeelding ]
"Roze, dat moet wel goed zitten"quote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Kijk wat Heer G voor me mee nam! Best fijn dat hij zoveel vliegvelden aandoet voor zijn werk![]()
Helemaal zelf uitgezocht!
[ afbeelding ]
And we have a winner!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef neen het volgende:
Patat met pikanto, frikandel speciaal en halve kipcorn.
quote:
Niet te subtiel gedaan toch hoop ik? Gewoon luid en dui-de-lijk?quote:Hihi, lief hoor![]()
Als het goed is krijg ik dit weekend ook weer wat parfum of bonnen daarvoor. Zo niet, dan heb ik het er niet goed ingestamptben een beetje door mijn luchtjesvoorraad heen
Haha, nou volgensmij is die wel lekker. Zelf nooit gehad, though.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]!
Hij heeft zelf vaak luchtjes van Givenchy, dus nu moest ik er ook aan
[..]
Niet te subtiel gedaan toch hoop ik? Gewoon luid en dui-de-lijk?
Ik kreeg met Kerst van een klant (dat klinkt foutmaar ik bedoel van de zaak) Euphoria van Calvin Klein maar die zit nog in de doos want die vind ik geloof ik een beetje te zwaar voor mij. Zelf koop ik altijd SUN
Ik maak taarten in etappes. Nu bak ik het kapsel, wat eigenlijk ook bij voorkeur enkele dagen van te voren moet omdat verse kapsels te erg kruimelen bij het doorsnijden, dan later vullen, dan bekleden, en dan decoreren. Maar ik neem 'm dinsdag mee als we naar schoonmama gaan, dus dan maak ik 'm pas helemaal af.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Hij staat nu in de oven en dan nog decoreren? Is dat pas dinsdag klaar dan? Of snap ik iets niet?
Ik heb dat niet gegeten hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
And we have a winner!
Patat ok.
Patat met iets erbij ok.
Patat met twee dingen erbij.
Patat twee en halve dingen erbij![]()
.
ik draag vrij vaak white musk. Zo heerlijk, krijg altijd van iedereen complimentjes als ik dat draag.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]!
Hij heeft zelf vaak luchtjes van Givenchy, dus nu moest ik er ook aan
[..]
Niet te subtiel gedaan toch hoop ik? Gewoon luid en dui-de-lijk?
Ik kreeg met Kerst van een klant (dat klinkt foutmaar ik bedoel van de zaak) Euphoria van Calvin Klein maar die zit nog in de doos want die vind ik geloof ik een beetje te zwaar voor mij. Zelf koop ik altijd SUN
Ah oke! Duidelijk! Ik dacht dat dat 'kapsel' dan al lang 'oud' zou zijn, stom he?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik maak taarten in etappes. Nu bak ik het kapsel, wat eigenlijk ook bij voorkeur enkele dagen van te voren moet omdat verse kapsels te erg kruimelen bij het doorsnijden, dan later vullen, dan bekleden, en dan decoreren. Maar ik neem 'm dinsdag mee als we naar schoonmama gaan, dus dan maak ik 'm pas helemaal af.
Yeahquote:Op donderdag 23 april 2009 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chicoooo! Leuke dingetjes gekocht? En netjes braaf geweest, UNLIKE sommigen in dit topic hier? (*kijkt beschuldigend rondmaar faalt nogal
![]()
Parfum is zó persoonlijk! Dan moet je de ander wel érg goed kennen, wil dat een geslaagd cadeau zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik draag vrij vaak white musk. Zo heerlijk, krijg altijd van iedereen complimentjes als ik dat draag.
M'n ouders hebben de rare gewoonte om ons parfum voor sinterklaas te geven, en meestal vieze geurtjes. Dus heb nu een hele lading ongedragen geurtjes staan. Meestal komen ze nog met doucheschuim erbij ook, en dat vind ik helemaal vies.
Ohhhh dat vond ik vroeger altijd al zo lekker! Van Alyssa Ashley ofzo? White Musk?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik draag vrij vaak white musk. Zo heerlijk, krijg altijd van iedereen complimentjes als ik dat draag.
M'n ouders hebben de rare gewoonte om ons parfum voor sinterklaas te geven, en meestal vieze geurtjes. Dus heb nu een hele lading ongedragen geurtjes staan. Meestal komen ze nog met doucheschuim erbij ook, en dat vind ik helemaal vies.
Nee hoor, die kapsels kun je prima in de koelkast of vriezer bewaren! Knalroze met witte stippen.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! Duidelijk! Ik dacht dat dat 'kapsel' dan al lang 'oud' zou zijn, stom he?
Ik ben weer heel benieuwd naar het resultaat! Wat gaat het ongeveer worden? Wat voor kleuren enzo?
van de bodyshop! Zo simpel, zo lekker.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik vroeger altijd al zo lekker! Van Alyssa Ashley ofzo? White Musk?
Dat moet ik ook weer eens kopen!
@Co, jouw luchtje ken ik niet, ga ik ook eens aan snuffelen! Of aan jou als je het op hebt!
Ik heb nu ook een luchtje van Alyssa Ashley: coco vanilla. Erg lekker. Het vervliegt alleen zo snelquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh dat vond ik vroeger altijd al zo lekker! Van Alyssa Ashley ofzo? White Musk?
Dat moet ik ook weer eens kopen!
@Co, jouw luchtje ken ik niet, ga ik ook eens aan snuffelen! Of aan jou als je het op hebt!
Dat is heul geen cavia!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef neen het volgende:
O! xcux_me... m'n zus is ook net in Peru geweest, je kunt er gefrituurde cavia eten
[ afbeelding ]
Ja, denk het wel! Hij zit me al de hele tijd nieuwsgierig te maken, vindt ie leukquote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Goodbye is morgen jarig!Ik zag het al op Hyves!
Denk je dat je je kadootje vannacht al krijgt ja? Spannend!
Dat klinkt echt superleuk, ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, die kapsels kun je prima in de koelkast of vriezer bewaren! Knalroze met witte stippen.. Ik hou er blijkbaar nogal van om maar 2 kleuren te gebruiken, dus daar ga ik lekker mee door.
.
In mijn haar, op mijn polsen en in mijn decolletéquote:Op donderdag 23 april 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een luchtje van Alyssa Ashley: coco vanilla. Erg lekker. Het vervliegt alleen zo snel.
Waar spuiten jullie je parfum trouwens? Ik spuit het in m'n haar, vlak boven m'n orenDan blijft het langer hangen en voel ik me niet zo plakkerig
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt echt superleuk, ben heel benieuwd!
[..]
In mijn haar, op mijn polsen en in mijn decolleté![]()
Hier ook!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt echt superleuk, ben heel benieuwd!
[..]
In mijn haar, op mijn polsen en in mijn decolleté
Serieus! Ik heb ooit eens gelezen dat dat een uitgelezen geurtjesplekje isquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal bij de volgende meet wel even snuffelen.
Ja, Creed is echt heel prijzigquote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen geurtje atm.. Ik vind Spring Flower van Creed echt heel lekker, maar zo fucking duur.
.
[ afbeelding ]
Je moet ervan houdenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, Creed is echt heel prijzigheb je al gekeken in het geurennichtentopic? Allemaal mannen die hun geurtjes via EBay kopen.
Ohh Vik, kokos en vanille, dat klinkt echt ultiem ranzig en zoet
Ja en dan likt iemand je in je hals ofzo en krijgt die opgedroogde parfum in z'n mondquote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Marilyn Monroe heeft gezegd dat je parfum moet spuiten overal waar je gekust wilt worden
En warme plekjes waar je je hart voelt kloppen doen het 't beste!
Dus zo gek is het niet om je parfum in je decolleté te spuiten. Echt niet.
Ik moest vooralquote:Op donderdag 23 april 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus! Ik heb ooit eens gelezen dat dat een uitgelezen geurtjesplekje is
En zie! Goodbye doet het ook!Nou hup Vik, sprietsen tussen die boobs! Mijn god dat klinkt fout
Speaking of het hart..quote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
Marilyn Monroe heeft gezegd dat je parfum moet spuiten overal waar je gekust wilt worden
En warme plekjes waar je je hart voelt kloppen doen het 't beste!
Dus zo gek is het niet om je parfum in je decolleté te spuiten. Echt niet.
Ook via eBay is het nog duur... ik ga gewoon binnenkort eens op zoek naar een goedkoper luchtje wat ik ook lekker vind. Which reminds me, m'n vriend en ik zijn ook bijna twee jaar samen, misschien krijg ik wel een cadeautje...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, Creed is echt heel prijzigheb je al gekeken in het geurennichtentopic? Allemaal mannen die hun geurtjes via EBay kopen.
Ohh Vik, kokos en vanille, dat klinkt echt ultiem ranzig en zoet
Iets met plaatsen waar je aderen dicht onder je huid liggen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Greys, klopt ook! Ik wist eigenlijk niet dat het iets was om voor te schamen, ik vind het vrij normaal
Balen zeg!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:53 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, ik was vandaag in de winkels en heb ook jurkjes gepast. Gewoon omdat ik het misschien wel interessant vind voor de zomer. FAIL. Of mn voorgevel pastte er niet in (charming), of mn heupen werden enorm. Eentje was leuk, maar zwart en liet vetjes zien, die ga ik over 5 kg nog een keer passen.
Jurkjes
Ze passen er gewoon echt niet in. Enige waarbij ze superquote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Balen zeg!. En dat terwijl goeie boobs geweldig uitkomen in jurkjes
.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Balen zeg!. En dat terwijl goeie boobs geweldig uitkomen in jurkjes
.
Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef Goodbye het volgende:
Jezus, Vik, heb je de zomer in je bol?
Omdat je actief aan het hosselen bentquote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd dan?.
Heb ik al zo vaak geprobeerd, maar ze zijn hier gewoon totáál ongevoelig voor mijn charmesquote:Op donderdag 23 april 2009 19:04 schreef neen het volgende:
[..]
Omdat je actief aan het hosselen bent
Je begint al drie keer over tieten. En daarna gebruik je de smiliequote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd dan?.
Heul niet! 1 keertje maar!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je begint al drie keer over tieten. En daarna gebruik je de smilie
De aanhouder wint.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak geprobeerd, maar ze zijn hier gewoon totáál ongevoelig voor mijn charmes.
Tietenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je begint al drie keer over tieten. En daarna gebruik je de smilie
Nee hoor, het is die zoete kokoslucht die om je heen hangtquote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak geprobeerd, maar ze zijn hier gewoon totáál ongevoelig voor mijn charmes.
Nee, ik postte dat om in contact met Viking te komen, ze is echter niet onder de indruk van m'n charmesquote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
omdat hij dat net besteld heeft?
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:11 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, ik postte dat om in contact met Viking te komen, ze is echter niet onder de indruk van m'n charmes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |