+1 scherp!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel het doel van dit topic.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
quote:
Alleen maar brood vandaag? Ook niet echt veel, Mariaatjequote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sesamstraat![]()
Bonjour! Al een reis naar Praxis en Gamma enzo erop zitten![]()
Nu lijstje posten en dan eraan houden terwijl ik de rest van de dag aan mn essay klooi![]()
O: krentenbol met kaaz
T: plakje ham
L: twee sneetjes brood met pindakaas (achteraf helemaal geen zin in, bareuh)
T: dunno yet! Denk fruit of vanille yoghurt restje of knackebrotje.
D: bruin brood met avocado en een beetje smeerkaasNom.
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja, donderdag is brooddag @ huize Maarten's oudersIk ben al creatief geweest door avocado te halen voor erop
Anders neem ik fruit én vanille yoghurt én een knackebrotje
Dan is het meer en heb ik niet alleen maar brood op? Dunkt mien.
Ja denk ik werkelijk. En wel om de volgende reden: ik ben niet zo erg sociaal én ik word niet snel verliefd. You do the math!!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat jij een probleem zal hebben een leuke vent te vinden?
![]()
alhoewel, kwak en merel lopen tegen hetzelfde probleem aan en dat snap ik ook niet
Ik las Parijs!!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sesamstraat![]()
Bonjour! Al een reis naar Praxis en Gamma enzo erop zitten![]()
Nu lijstje posten en dan eraan houden terwijl ik de rest van de dag aan mn essay klooi![]()
O: krentenbol met kaaz
T: plakje ham
L: twee sneetjes brood met pindakaas (achteraf helemaal geen zin in, bareuh)
T: dunno yet! Denk fruit of vanille yoghurt restje of knackebrotje.
D: bruin brood met avocado en een beetje smeerkaasNom.
Dat kan ook ja, dan bouw ik de Bagels en Beans bagel met avocado na!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
spannend in de Praxis? Maak me gekquote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat kan ook ja, dan bouw ik de Bagels en Beans bagel met avocado na!![]()
Jaaaa!
Nom, goed idee!
En Parijs, was 't maar waarAl was het ook vrij spannend in de Praxis hoor!
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NOg een tomaatje erbij? Tomaat en avocado op brood is heel lekker.
Een soort osseworst (of ossenworst??), maar volgens mij wat magerder. Erg lekker iig! (112 kcal per 100 gram)quote:
Daar zit ik volgens mij nu alquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Een soort osseworst (of ossenworst??), maar volgens mij wat magerder. Erg lekker iig! (112 kcal per 100 gram)
Mijn totaal over de dag komt op 1259 kcal. Valt nog mee met de pasta carbonara erbij!
nee geen risico idd. ik herinner me nog de paniekerige blik van een vriendin die uitgebreid glutenvirj gekookt had voor een gemeleerd gezelschap, en toen het coeliakie vriendinnetje een hap van iets nam ineens gilde "oh shit oh shit oh shit ik heb alleen niet op de verpakking van mn bouillonblokje dat door de saus zit gekeken" - het bleek in orde te zijn haha maar we zijn erg voorzichtig met dr.... ze kan zomaar weer weken van slag zijn als er iets mis is...quote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, nee, ik neem daar idd ook geen risico's meeMaar deze was echt glutenvrij. En superlekker
We hebben toen met z'n vieren het hele ding (200 g chocola, 100 g boter) in een keer opgegeten
Ze hebben meer voordelen hoor. Als je ze niet kunt vinden zijn ze niet weggelopen, maar heb je ze zelf niet op de goede plek neergezet.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
beschuit met muisjes
hebben pasgeboren kinderen toch nog 1 voordeel
Dat kun je van echtgenoten niet zeggen, bedoel je?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Ze hebben meer voordelen hoor. Als je ze niet kunt vinden zijn ze niet weggelopen, maar heb je ze zelf niet op de goede plek neergezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |