goed mister "inside info"...quote:Op donderdag 23 april 2009 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ergens iets niets vanaf weet hou het dan ook gewoon voor je en begin hier niet te blaten.
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Roda heeft dat ook wel eens geflikt volgens mij.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Wacht dan lekker tot je H'veen in de ufo krijgt en ga daar knokken.
Want de schade die wordt gemaakt die wordt niet vergoed door "fans" van Ajax...
Cruel intentions.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef fuckbuddy het volgende:
goed mister "inside info"...
Het gaat mij erom dat knokken kansloos is, wat ik er vanaf weet maakt toch niet uit?!
Wat moet je daar in godsnaam?! Een kroeg bestormen en daar beginnen te rammen.
Wat is dan de "reden" waarom dit moest plaatsvinden?!
Tis toch te gek voor woorden..
Zeg nu maar niks meer. Dat is beter.quote:
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Je situatieschets klopt niet helemaal. Zo van: naar Volendam om te vechten. Dat is incorrect.
Zover ik heb gelezen gingen ze naar Volendam zoals wel vaker gebeurd, nu hadden wat mensen van Heerenveen een grote bek gehad (?) later volgde daar deze knokpartij op.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Blijft kansloos om als supporter van club a met een groep naar een wedstrijd tussen groep b en C te gaan en dan daar tegaan knokken.
Roda heeft dat ook wel eens geflikt volgens mij.
Wtf moet je nou met een club Ajax supporters in Volendam de boel te verzieken daar.
Wacht dan lekker tot je H'veen in de ufo krijgt en ga daar knokken.
Want de schade die wordt gemaakt die wordt niet vergoed door "fans" van Ajax...
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef RayMania het volgende:
Vandaag brief gehad voor het verlengen. Twijfel nog wel of ik een ander vak moet kiezen.
Die poster is wel geinig, hang ik op m'n werk op!
Afgezakt? Hij kan er ook gewoon wonen. Niet alle Ajacieden wonen in Amsterdam hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
hoe ligt het dan wel? Niemand heeft me tot dusver kunnen vertellen waarom er dan wel een goede reden is geweest om naar Volemdam af te zakken om te gaan knokken.
Knokken was helemaal de intentie niet. En, zoals ik net al zei, er bestaat al tientallen jaren meer dan sympathie voor Volendam vanuit Ajax. Als ze nacompetitie spelen - voor promotie of degradatie - zijn er ook altijd Ajacieden daar. En naar aanleiding van die brand in een café tijdens de jaarwisseling heeft Ajax ook van alles gedaan om Volendam te helpen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
prima.........quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is ook kansloos, maar ik denk dat je weinig bereikt om dat hier te melden, want volgens mij (ik hoop het althans) keurt iedereen dit soort gedrag af. Dit zijn geen Ajax-supporters, dit zijn gewoon ordinaire, asociale relschoppers.
Volgens mij krijg je na je belletje een brief met de bevestiging en kun je het geld overmaken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ga voor een ander vak. Maar dan stuur je die brief weer terug met verlenging aangevinkt? En dan bel je voor 20 mei naar ajax voor overplaatsing? En hoe zit dat met betaling?
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
alleen ging het in deze kroeg even mis omdat SCH liep stoer te doen en even gecorrigeerd moest worden.
Jij moet je mond houden want jij bent geen echte.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij de "moest" ging het fout. Bij knokken heeft het ook echt zin om de ruiten van een café in te slaan.
Weet ikquote:Op donderdag 23 april 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lees even een zinnetje verder. Het is ook niet mijn mening, maar hoe die groep jongens er op dat moment over dacht.
Hier moest ik toch wel even om lachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:06 schreef Nashje het volgende:
Die gast die in het begin uit het raam wordt geflikkerd.
Valt weinig te zien. Alleen 1 boer die door het raam flikker omdat die het niet aan kanquote:Op donderdag 23 april 2009 19:27 schreef Houniet het volgende:
Ik kan die video niet eens zien, wil ik het wel?
waarom is mn reactie geedit er was niks mis mee, ik had gewoon gelijkquote:
Nou, sla je slag!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
aissati en sno de bilmatties bij ajax
volgens mij houdt aissati meer van mannen ipv vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |