abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:25:48 #126
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_68345716
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef wc-eend het volgende:
Dan maak je het plaatje kleiner?
Zover ik weet kun je alleen maar plaatjes invoegen, je blijft die grijze balk door het midden houden.
En een kleiner plaatje werkt ook niet, die worden alleen maar opgerekt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_68345811
Oude Dashboard was beter. Toen kon je nog wel eigen wallapapers als achtergrond hebben. Adriana Lima als achtergrond. Nu heb je al die kut kiddy zooi.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_68347488
Denk ik lekker vanavond Hawx te gaan spelen... na een xbox live update een mooie RROD...
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_68348624
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Al vind ik Street Fighter geniaal, UFC gaat er voor mij dan weer boven. Career mode schijnt ook leuk te zijn, erg veel zin in dit spel.

Mijn 1e gevecht net al, 1e ronde ging goed op. 2e ronde maak ik hem finaal in, schoppen klappen en alles .

En uit het niets doet hij een kick tegen mijn hoofd, knockout AND IT IS ALLLLLLLLLLLL OVER.
Commentaar is het beste commentaar ooit bij een spel, ook omdat ze 40 uur commentaar uit het echt hebben uitgeplukt dus het lijk allemaal net echt
Ja die Liddell mept ook echt mep mokervuisten, ik rende op hem af en schopt hem toen een klap and, BAAAAM HE IS DOWN, WHAT A BLOW
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:32:06 #130
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68350596
Mirror's Edge is soms echt kut
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_68350747
10K !!!

Niet slecht sinds Dec 2008
pi_68351195
Die video review van Afro Samurai op fok die klopt voor geen meter, het lijkt me een gevalletje online reviews doorlezen en dan ineens dezelfde minpunten (die niet kloppen) zien. Die kerel heeft het spel denk ik niet langer dan een half uurtje gespeeld.

Ik vind hem best leuk! En hij is soms lekker moeilijk als je goede combo's wilt maken maar dat komt misschien omdat ik dat combo'en niet kan.
pi_68351624
Die Animal Perk is echt bizar.. loop je door Wasteland, staat daar ineens zo'n Yao Guai je aan te staren en er gebeurd helemaal niets!! Straks even lvl 2 van die perk nemen, dan komen ze je helpen
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:11:01 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_68352240
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef ach het volgende:
Die video review van Afro Samurai op fok die klopt voor geen meter, het lijkt me een gevalletje online reviews doorlezen en dan ineens dezelfde minpunten (die niet kloppen) zien. Die kerel heeft het spel denk ik niet langer dan een half uurtje gespeeld.

Ik vind hem best leuk! En hij is soms lekker moeilijk als je goede combo's wilt maken maar dat komt misschien omdat ik dat combo'en niet kan.
Ik heb het hem toch echt urenlang zien spelen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_68352864
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik heb het hem toch echt urenlang zien spelen
Nou dan kan hij het niet hoor.

De minpunten die ik nog herinner van de review:

- camera: hier ben je na een half uur aan gewend, als je er dan nog last van hebt tijdens de platform stukjes heb je gewoon geen 3D-richtingsgevoel (springen zonder te zien waar je heen gaat, weten wat er buitenbeeld zit etc.). Ik vind de camera juist handig want hij draait niet mee tijdens het platformen, bij de meeste spellen loop je ergens vanaf omdat de camera ineens draait.

- niet genoeg verschillende vijanden: is niet waar; zo uit mijn hoofd tel ik er al zo'n 8 die je vaak tegenkomt (tot nu toe). Die hebben weer een paar verschillende permutaties en daarnaast heb je vaak een soort van bosses die er ook weer anders uit zien. Als dit weinig is dan zouden er in bv gears2 ook te weinig zitten.

- teveel en telang vechten terwijl je door wil: dit is ook gelul want je hakt er nu al snel doorheen, van mij mag het juist wel iets langer duren.

- volgens mij dat het platformen niks toevoegt en de checkpoints niet altijd goed geplaatst zijn, dat klopt wel.

Verder vind hij het geluid goed maar dat is juist een minpunt. Keiharde hiphop die de rest van de geluidseffecten overstemd, die trouwens heel mager en niet 'vol' zijn, en hele stukken waar niet eens geluid bij zit waardoor je het idee krijgt dat het spel niet af is.

Ik had nog wat minpunten maar die kan ik even niet herinneren
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:43:24 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68353480
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef ach het volgende:

[..]

- camera: hier ben je na een half uur aan gewend, als je er dan nog last van hebt tijdens de platform stukjes heb je gewoon geen 3D-richtingsgevoel (springen zonder te zien waar je heen gaat, weten wat er buitenbeeld zit etc.). Ik vind de camera juist handig want hij draait niet mee tijdens het platformen, bij de meeste spellen loop je ergens vanaf omdat de camera ineens draait.

- niet genoeg verschillende vijanden: is niet waar; zo uit mijn hoofd tel ik er al zo'n 8 die je vaak tegenkomt (tot nu toe). Die hebben weer een paar verschillende permutaties en daarnaast heb je vaak een soort van bosses die er ook weer anders uit zien. Als dit weinig is dan zouden er in bv gears2 ook te weinig zitten.

- teveel en telang vechten terwijl je door wil: dit is ook gelul want je hakt er nu al snel doorheen, van mij mag het juist wel iets langer duren.

- volgens mij dat het platformen niks toevoegt en de checkpoints niet altijd goed geplaatst zijn, dat klopt wel.

Verder vind hij het geluid goed maar dat is juist een minpunt. Keiharde hiphop die de rest van de geluidseffecten overstemd, die trouwens heel mager en niet 'vol' zijn, en hele stukken waar niet eens geluid bij zit waardoor je het idee krijgt dat het spel niet af is.

Breek hem doormidden
pi_68355025
Microsoft moet eens gaan nadenken en een gift systeem gaan invoeren.

Daar worden ze heus niet slechter van.. ik heb 8200 points en ik wil een chick scoren vanavond, verdomme!!
pi_68355698
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Marble het volgende:

[..]

Jurjen.
Die Jurjen had ik ooit ruzie mee op een forum
pi_68357476
quote:
Lijkt wel GTA IV met jaren '50 mod.
  zaterdag 25 april 2009 @ 01:10:55 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_68357893
Nieuwe Prototype trailer, iets meer over het verhaal weer:

http://www.gametrailers.com/player/48379.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_68359763
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 22:26 schreef ach het volgende:

[..]

Ik vind het niet zien waar ik heen moet springen of lopen veel irritanter dan het plots draaien van de camera..

Als elk karakter wat je tegenkomt lijkt op het mannetje wat je eerder bent tegengekomen, maar dan met alleen een ander pakje aan.. dan zijn het dezelfde karakters.. en 8 is niet veel..

...

...

Meestal staat muziek altijd harder dan geluids effecten, kan je dit niet aanpassen in het optie menu? En hiphop hoort nu eenmaal bij de serie..

...
  zaterdag 25 april 2009 @ 08:30:23 #143
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68359991
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Die Jurjen had ik ooit ruzie mee op een forum
Vertel..
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef SkyChat het volgende:
Microsoft moet eens gaan nadenken en een gift systeem gaan invoeren.

Daar worden ze heus niet slechter van.. ik heb 8200 points en ik wil een chick scoren vanavond, verdomme!!
Hoezo koop je er dan zo veel
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:03:36 #144
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68360184
Oke ik heb ook net weer 2100 puntjes ingevoerd!

Heeft iemand nog een tip voor een XBLA game? Ik denk aan Crystal Defenders maar misschien zijn er nog andere toffe? Ik wil ook een keer die ene met die knikker maar pas als die 400 punten is geworden!
  zaterdag 25 april 2009 @ 09:11:33 #145
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_68360230
quote:
Dear Xbox LIVE Gold Member: We launched Deal of the Week program on Feb 23rd, 2009 as an added benefit to your Gold membership and we are very excited to see the overwhelming response we have received from our loyal users such as you.

As a result of the increased transactions we know that you experienced an intermittent Xbox LIVE issue, which resulted in you being charged full price of 1200 points for the ‘Braid’ deal instead of the discounted price of 800 points. We sincerely wish to apologize for the technical glitch and would like to take this moment to thank you for your patience and understanding as our team worked around the clock to fix this problem.

We will not only be crediting back the 400 points that were overcharged, but also be crediting an extra 100 points as a token of our appreciation and as a thank you for your loyalty during this period. You will see a credit of 500 points in your account in the coming weeks. With unlimited online gaming, instant streaming of Netflix movies*, early access to game demos and now the exclusive discounts of Deal of the Week, we hope you continue to enjoy your Gold membership! Sincerely, Xbox LIVE Team *Netflix sold separately
Dat was me nog niet eens opgevallen!

Ik dacht al wel wat heb ik ineens weinig punten maar dacht dat dat aan Peggle lag! Wel netjes van ze!
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:21:12 #146
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_68363524
Mijn miskoop van 2009, een ps3
pi_68364022
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
Da's wel erg snel. Heb je 'm al een week?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:47:44 #148
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_68364073
Ik had hem woensdag gekocht
  zaterdag 25 april 2009 @ 12:51:38 #149
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_68364138
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:47 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had hem woensdag gekocht
Maar waarom vind je hem een miskoop?
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_68364451
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom?

Ik heb die van mij net een dikke week en zal niet snel meer de controller van de 360 beetpakken.

PS3 is op alle punten een beter systeem dan de 360.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')