Ik had een bed gehuurd in de saloon voor 120 caps, maar dat was maar tijdelijk volgens mij? Nu ga ik steeds slapen in die stad met die fire ants, het huis van die dode vader. Ik moet nog een sleutel zien te fixen voor het leegstaande huis in Megaton, maar geen idee waar ik die nou weer vandaan haalquote:Op donderdag 23 april 2009 07:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die survival guide quests die je van Mora (handelaar in Megaton) krijgt zijn wel een mooie manier om makkelijk veel EXP te verkrijgen, en de wereld te leren kennen. Heb je al een huisje?
Ik denk eerder! Heb er zelf nu twee playthroughs op zitten,... maar DLC gaat er bij mij niet in. Het is leuk geweest.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over 200 uur wel klaar ben met de game
Ik kreeg gister 680.000 goldquote:Op donderdag 23 april 2009 10:03 schreef Chocobo het volgende:
Gewoon alles kopen met je verdiende geld! Veel geld heeft niks met je ontroerend goed te maken.
Heb je nog geen aanbod van de Sheriff van Megaton gehad om iets aan die bom te doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had een bed gehuurd in de saloon voor 120 caps, maar dat was maar tijdelijk volgens mij? Nu ga ik steeds slapen in die stad met die fire ants, het huis van die dode vader. Ik moet nog een sleutel zien te fixen voor het leegstaande huis in Megaton, maar geen idee waar ik die nou weer vandaan haalDie survivalguide ben ik mee bezig, moet nu naar een stad met landmijnen. Die ligt me nog net even te ver weg.
Waarom heb ik niet zoveel gekregen?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister 680.000 gold![]()
Ik heb nu zo'n beetje heel Bowerstone gekocht. Ik heb nu de quest gekregen om aan de Crucible mee te doen. Dus straks ook maar heel Westcliff opkopen.
Die derde DLC is misschien wel interessant omdat de levelcap er dan af gaat? Maar goed, zover ben ik nog laaaaaang nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk eerder! Heb er zelf nu twee playthroughs op zitten,... maar DLC gaat er bij mij niet in. Het is leuk geweest.
Dat kasteel waar je een nacht moet slapen kan je ook kopen,.... tevens het grootste kasteel in de hoofdstad,... ben alle namen even kwijt! Kost wat, maar het opent ook weer nieuwe questen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg gister 680.000 gold![]()
Ik heb nu zo'n beetje heel Bowerstone gekocht. Ik heb nu de quest gekregen om aan de Crucible mee te doen. Dus straks ook maar heel Westcliff opkopen.
Jawel, maar die kan ik nog niet doen (lvl 25 nodig, zit op 17 ofzo). De sherif is inmiddels wel dood door die Burke, ik was te laat om hem te helpen. Als je er over nadenkt zitten er wel onwijs veel verhaalmogelijkheden in...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je nog geen aanbod van de Sheriff van Megaton gehad om iets aan die bom te doen?
Je kunt die quest nog steeds uitvoeren, alleen krijg je dan de beloning van het zoontje van de sheriff...die nu wees is...omdat jij niet snel genoeg reageerde.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel, maar die kan ik nog niet doen (lvl 25 nodig, zit op 17 ofzo). De sherif is inmiddels wel dood door die Burke, ik was te laat om hem te helpen. Als je er over nadenkt zitten er wel onwijs veel verhaalmogelijkheden in...
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt die quest nog steeds uitvoeren, alleen krijg je dan de beloning van het zoontje van de sheriff...die nu wees is...omdat jij niet snel genoeg reageerde.
Ik vond de eerste DLC wel aardig, je krijgt leuke spullen. De derde haal ik zeker wegens de level cap.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die derde DLC is misschien wel interessant omdat de levelcap er dan af gaat? Maar goed, zover ben ik nog laaaaaang nietGame is vooralsnog leuker dan ik dacht en dat is al heel wat.
Ja pff, wat ben je nou voor kut sheriff als ik je waarschuw en je alsnog doodgaatquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt die quest nog steeds uitvoeren, alleen krijg je dan de beloning van het zoontje van de sheriff...die nu wees is...omdat jij niet snel genoeg reageerde.
Je kunt trouwens pillen slikken die je tijdelijk slimmer maken (mentats).
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat kasteel waar je een nacht moet slapen kan je ook kopen,.... tevens het grootste kasteel in de hoofdstad,... ben alle namen even kwijt! Kost wat, maar het opent ook weer nieuwe questen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef Reintji het volgende:
[..]He die eerste heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik woonde daar, ik kon er zelfs mijn cola laten afkoelen daarquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef SpankmasterC het volgende:al die quests in Megaton heb ik gemist, de stad was zo snel mogelijk kapot bij mij
Er wordt duidelijk aangegeven wanneer je naar de eindbaas gaat, net daarvoor zou ik zeggen. Ik moet het ook nog doen, ik krijg door al die LO praat weer zin in de game. Eerst Fallout 3 echter, begin die game steeds meer te begrijpen en te waarderenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:45 schreef wc-eend het volgende:
Ben net op disc 4 van Lost Odessey, op welk moment (zonder spoilers) kan ik het beste gaan side-questen enzo?
Eens dat is echt fantastisch, je slaat je tegenstander helemaal kapotquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Wessiej het volgende:
Mijn god wat een spel is dat zeg
Fighter of the Year
Had ik je meteen wel kunnen vertellen maargoed..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game is vooralsnog leuker dan ik dacht en dat is al heel wat.
Al vind ik Street Fighter geniaal, UFC gaat er voor mij dan weer boven. Career mode schijnt ook leuk te zijn, erg veel zin in dit spel.quote:
RF 2 heb ik nog op de PS2 gespeeld toen! Erg vet!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef Slappy het volgende:
Demo van Red faction 2 staat online.Maar wat is live traag
Maar PS3 games zijn anderhalf keer zo duurquote:
Wel als je een bepaald achievement wilt halen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3Ik ben nu net aangekomen bij BNR en heb mijn eerste Behemoth gezien, ik hoop niet dat ik die in mn eentje tegenkom
![]()
quote:
Wacht maar na 30-40 uur. Dan gaat de omgeving echt vervelend eentonig wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout 3Ik ben nu net aangekomen bij BNR en heb mijn eerste Behemoth gezien, ik hoop niet dat ik die in mn eentje tegenkom
![]()
Mjah, ik hoor meer mensen over eentonigheid na zo'n uur of 35. Maar fuck heh, dan heb je al 35 uur gespeeld en dan is het bij de meeste games al 3 keer afgelopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:32 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wacht maar na 30-40 uur. Dan gaat de omgeving echt vervelend eentonig worden
Dat is natuurlijk ook weer zo. Heb er toch 30 uur plezier aan gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik hoor meer mensen over eentonigheid na zo'n uur of 35. Maar fuck heh, dan heb je al 35 uur gespeeld en dan is het bij de meeste games al 3 keer afgelopen
Deel 1quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
RF 2 heb ik nog op de PS2 gespeeld toen! Erg vet!
In 2010 eindelijk een F1 game voor de 360!quote:Codemasters Studios werkt momenteel hard om de FORMULE ÉÉN-beleving voor verschillende platforms uit te brengen en liet weten dat F1 2010 in de loop van 2010 wordt verwacht voor de PLAYSTATION®3, Xbox 360® en de PC®. F1 2010 is ontwikkeld met behulp van de EGO™ Engine-technologie van Codemasters. Deze engine is ook verantwoordelijk voor Race Driver: GRID, het spel dat onlangs werd bekroond met een BAFTA award.
Duurt wel nog langquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2010 eindelijk een F1 game voor de 360!
Raad eens wat ik gisteranvond speeldequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Er was gisteren helemaal niemand online te vinden om Scene it: BOS tegen te spelen. Speelt er uberhaupt iemand die game wel eens over Live?
Being jealous is a bitchquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Duh, het zijn die knuppels van gamekings
Wat heeft dat met die gasten van Gamekings te maken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je zou willen dat Fok Games ook zoveel kijkers trekt als gamekings.
Of dat de kijkers van Gamekings sneller tevreden zijn dan die bij Fok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die gasten van Gamekings te maken?Die gasten zelf zijn gewoon absoluut niet serieus te nemen. Omdat ze nou populair zijn omdat ze een van de eerste waren en dik gesponsord worden door PU en MTV, zegt weinig meer dan dat je met geld iedere idioot populair kunt maken.
Ik vind het wel tof hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
En ik heb toen "euj" terug gezegd. Nou, spanning en sensatie hoor AQwiiwii
Daarom zijn ze ook al jaren populair zowel op tv als schrijvend. En dik gesponsord?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Wat heeft dat met die gasten van Gamekings te maken?Die gasten zelf zijn gewoon absoluut niet serieus te nemen. Omdat ze nou populair zijn omdat ze een van de eerste waren en dik gesponsord worden door PU en MTV, zegt weinig meer dan dat je met geld iedere idioot populair kunt maken.
Klopt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook al jaren populair zowel op tv als schrijvend. En dik gesponsord?Het is allemaal vrij low-budget hoor. Zeker in het begin.
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Duh, het zijn die knuppels van gamekings
Een gemiddelde werkdag voor hun bestaat uit het doorrushen van games om maar zo snel mogelijk een preview/review te kunnen maken. Soms zijn dit toffe games, maar als je 8 uur lang Hour Of Victory moet spelen wordt je daar ook niet bepaald vrolijk van hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben best jaloers op die gasten eigenlijk.
''Ja we zijn hier in Stockholm om de nieuwste game van die en die te spelen, het is echt tof, vind jij ook niet?''
'Ja zeker tof, erg tof, vette grafx, dikke gameplay, JWT''
En hoppa, salaris binnen, snoepreisje gemaakt, nieuwste games gespeeld...
Daar heb je wel een punt Strolie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt!
Zeker de begin tijd op The Box nog was super low budget!
Gamekings zijn gewoon op tijd overgeschakeld en nu hebben ze op de site elke dag(!) een nieuw videoitem!
Eindredactie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Rossdale het volgende:
wordt je daar ook niet bepaald vrolijk van hoor.
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?En van wie was The Box? Juist! Van MTV dus
Ok The Box viel dat wel mee hoor, zeker op die onmogelijke tijdstippen waarop het af en toe werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?En van wie was The Box? Juist! Van MTV dus
Juist Eindredactie, niet "reviewer"quote:
Edje doet dat nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik las de PU vroeger eigenlijk alleen maar om de grappige bijschriften
JJ is wel serieus en Skate kan alles wel tof aan elkaar lullen, maar voor de rest vind ik het geen boeiende mannetjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!
En er zitten ook serieus lui tussen en die vind ik ook wel toffer, Lui als Steven en JJ en Jan is ook wel tof
Spelling boeit me niet zo, daar hebben we zeer bekwame spellchecksters voor binnen ons teamquote:
Ach, weet je. Eigenlijk doen ze het hardstikke leuk voor hun doelgroep. En ik heb ze toentertijd bij de E3 in LA gesproken, het zijn best aardige gozers. Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep (TMF-pubers). Ik ben meer zo'n oude azijnpisserige elitaire Edge-lezer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
Daar heb je wel een punt Strolie!
Dat is ook in de PU wel het geval maar dat maakt het ook wel leuker vind ik want je kent ze redelijk dan en dan weet je ook aan welk oordeel je waarde kunt hechten!
Steven ook niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JJ is wel serieus en Skate kan alles wel tof aan elkaar lullen, maar voor de rest vind ik het geen boeiende mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, weet je. Eigenlijk doen ze het hardstikke leuk voor hun doelgroep. En ik heb ze toentertijd bij de E3 in LA gesproken. En het zijn aardige gozers. Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep (TMF-pubers). Ik ben meer zo oude azijnisserige elitaire Edge-lezer.
Jouw held Jan reviewed daarnaast Family games in de troskompasquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!
En er zitten ook serieus lui tussen en die vind ik ook wel toffer, Lui als Steven en JJ en Jan is ook wel tof
Ja zo kun je voor iedereen baan wel een paar minpunten op een rijtje zettenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de verhalen die ik toen hoorde mag geloven is het trouwens niet alleen maar zonneschijn hoor. Lange dagen, veel onderweg, ook baggergames MOETEN spelen, zeikere PR-mensen van uitgevers die je onder druk proberen te zetten, het verdient geen drol en echt carriereperspectieven zijn er niet.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |