Maar blijft een draaikont.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Veerboot het volgende:
Die PvdA-tante kwam wel goed over trouwens, heel wat beter dan die Hamer en Ploumen.
Inderdaad, die vrouw heeft een goede uitstraling en is verbaal gewoon sterk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Veerboot het volgende:
Die PvdA-tante kwam wel goed over trouwens, heel wat beter dan die Hamer en Ploumen.
enorme muts met een goede uitstraling.??quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:24 schreef axis303 het volgende:
[..]
Inderdaad, die vrouw heeft een goede uitstraling en is verbaal gewoon sterk.
Waarom kiezen ze bij die allochtonen-partij toch altijd zo'n enorme muts voor sleutel-posities..
Inherent aan Politiek hé.quote:
Hamer zit in een sleutelpositie maar is een enorme muts, Eijsink heeft een goede uitstraling maar speelt verder geen rol van betekenis voor de buhne.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:27 schreef henkway het volgende:
[..]
enorme muts met een goede uitstraling.??
is dat geen contradictie
Inderdaad, eng.quote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wel interessant over die varkensgriep, alleen kan die Coutinho ook weinig nieuws vertellen.
ik normaal ook niet maar hang nu aan haar lippen...quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef SimK het volgende:
Ik trek die Van Royen altijd slecht
quote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Kan dat stomme wijf niet gewoon afgeschoten worden?
Is niet nodig, ze gaat morgen naar Mexico.quote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
ze is wel irritant jahquote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Op zich wel tof. maar ik gun het die Mexicanen niet.quote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef Frasier het volgende:
Is niet nodig, ze gaat morgen naar Mexico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |