Maar blijft een draaikont.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Veerboot het volgende:
Die PvdA-tante kwam wel goed over trouwens, heel wat beter dan die Hamer en Ploumen.
Inderdaad, die vrouw heeft een goede uitstraling en is verbaal gewoon sterk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:32 schreef Veerboot het volgende:
Die PvdA-tante kwam wel goed over trouwens, heel wat beter dan die Hamer en Ploumen.
enorme muts met een goede uitstraling.??quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:24 schreef axis303 het volgende:
[..]
Inderdaad, die vrouw heeft een goede uitstraling en is verbaal gewoon sterk.
Waarom kiezen ze bij die allochtonen-partij toch altijd zo'n enorme muts voor sleutel-posities..
Inherent aan Politiek hé.quote:
Hamer zit in een sleutelpositie maar is een enorme muts, Eijsink heeft een goede uitstraling maar speelt verder geen rol van betekenis voor de buhne.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:27 schreef henkway het volgende:
[..]
enorme muts met een goede uitstraling.??
is dat geen contradictie
Inderdaad, eng.quote:Op maandag 27 april 2009 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
Wel interessant over die varkensgriep, alleen kan die Coutinho ook weinig nieuws vertellen.
ik normaal ook niet maar hang nu aan haar lippen...quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef SimK het volgende:
Ik trek die Van Royen altijd slecht
quote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Kan dat stomme wijf niet gewoon afgeschoten worden?
Is niet nodig, ze gaat morgen naar Mexico.quote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
ze is wel irritant jahquote:Op maandag 27 april 2009 23:20 schreef Xenomaniac het volgende:
Op zich wel tof. maar ik gun het die Mexicanen niet.quote:Op maandag 27 april 2009 23:22 schreef Frasier het volgende:
Is niet nodig, ze gaat morgen naar Mexico.
wereld wijd nog geen 500 man besmet, get a grip will yahquote:Op maandag 27 april 2009 23:27 schreef Suko het volgende:
Gewoon alle grenzen dicht, zet er politie bij. Ik snap nog steeds niet dat zoiets niet kan, er zijn onderhand genoeg communicatiemiddelen om de wereld verder te laten draaien.
Ach, daar zijn er volgende week ook nog maar weinig van over als we alle paniekzaaiers moeten geloven.quote:Op maandag 27 april 2009 23:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Op zich wel tof. maar ik gun het die Mexicanen niet.
Ach je moet wat, iedereen roept hoe erg het is of kan worden, inclusief de WHO,alarmfase 2 nu. Better safe than sorry, voor zover mogelijk.quote:Op maandag 27 april 2009 23:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
wereld wijd nog geen 500 man besmet, get a grip will yah
Die griep gun ik ze wel, Van Rooyen wel.quote:Op maandag 27 april 2009 23:33 schreef Frasier het volgende:
Ach, daar zijn er volgende week ook nog maar weinig van over als we alle paniekzaaiers moeten geloven.
Godgloeiende.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Xenomaniac het volgende:
Die griep gun ik ze wel, Van Rooyen wel.
Vond hem maar een beetje wazig spreken, maar op bepaalde punten was ik het wel met hem eens. Bijvoorbeeld over het feit dat het nergens op slaat om vlak na de vorming van het kabinet 100 dagen het land in te trekken om de problemen die bij de mensen spelen in kaart te brengen, terwijl het toch vaak om individuele problemen betreft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Wat een nare, elitaire man, die CDA'er.
Daar had hij een punt. Ik vond alleen zijn ideeen over referenda en populisme een beetje zuur en conservatief overkomen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vond hem maar een beetje wazig spreken, maar op bepaalde punten was ik het wel met hem eens. Bijvoorbeeld over het feit dat het nergens op slaat om vlak na de vorming van het kabinet 100 dagen het land in te trekken om de problemen die bij de mensen spelen in kaart te brengen, terwijl het toch vaak om individuele problemen betreft.
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Viroloog Ab Osterhaus over de varkensgriep.
- Jeugdzorg-bestuurder Peter Kouwenberg.
- Presentatrice Lauren Verster ontsnapte aan de FARC.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:20 schreef Suko het volgende:
Coutinho gisteren en nu Osterhaus, de sterren van dit moment...
iemand 18 jaar in gijzeling ..mon dieuquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Toad het volgende:
Lijkt me boeiend programma.
Het gaat ergens over en is tegelijkertijd spannend.
En wat is Lauren leuk.
Een giletje is zijn handelsmerk. Komt in veel interviews terug. Hij heeft ook vaak een bruine aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef Veerboot het volgende:
Die Osterhaus heeft het zo druk om alle media langs te gaan, dat hij niet eens tijd heeft gehad om zich even om te kleden. Gistermorgen bij Goedemorgen Nederland had hij hetzelfde overhemd en giletje aan
[ afbeelding ]
(Prima kerel verder trouwens, maar het viel me wel gelijk op.)
Gelukkig ben ik niet thuis zeg.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Schrijver en columnist Hugo Borst.
- Verslaggever Arnold Karskens.
- Presentator Peter van der Vorst.
- Royalty-kenner Dorine Hermans.
Lijkt mij de moeite waard. Ik hoorde Hugo vandaag al op de radio over z'n nieuwe boekje praten. Alle ballen op Heintje. Over z'n jeugd en jeugdvriend.
Boek heb ik besteld gisteren, lijkt me een mooi boek.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
- Schrijver en columnist Hugo Borst.
- Verslaggever Arnold Karskens.
- Presentator Peter van der Vorst.
- Royalty-kenner Dorine Hermans.
Lijkt mij de moeite waard. Ik hoorde Hugo vandaag al op de radio over z'n nieuwe boekje praten. Alle ballen op Heintje. Over z'n jeugd en jeugdvriend.
pfff wat is die arnold karskens toch een ongelooflijk zure manquote:Op woensdag 29 april 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
Arnold Karskens hoeft van mij niet zo en Hugo ook niet eigenlijk
Maar kijk toch even voor Dorine
ach hou op. wat heeft pieter te maken met het feit dat zijn vader tot 1933 lid van de nsb was...quote:
Hij geeft gewoon aan dat ze de journalistiek interessante aspecten overboord heeft gegooid en maar wat met de tuinman heeft gebabbeld. Onboeiende troep dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:26 schreef evert het volgende:
[..]
ach hou op. wat heeft pieter te maken met het feit dat zijn vader tot 1933 lid van de nsb was...
pieter is in 1939 geboren..
Nee onzin. Was een aardige docu over Pieter. Karskens heeft hem niet gezien en heeft irrelevante kritiek.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon aan dat ze de journalistiek interessante aspecten overboord heeft gegooid en maar wat met de tuinman heeft gebabbeld. Onboeiende troep dus.
hij is geboren in 1954 en opgegroeid in een omgeving van verzet.... kortom rondom 1960 was er nog steeds een omgeving van verzet...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:30 schreef SCH het volgende:
Karskens heeft het goed met zichzelf getroffen. Ik moet die man niet, misschien deugt ie maar ik houd er niet van - die Willibrord Frequin achtige toon.
karskens heeft gewoon de docu niet gezien, dus bullshit reactiequote:Op woensdag 29 april 2009 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon aan dat ze de journalistiek interessante aspecten overboord heeft gegooid en maar wat met de tuinman heeft gebabbeld. Onboeiende troep dus.
Ik ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:31 schreef SCH het volgende:
Mensen die zich voorstaan op 'mijn familie zat in het verzet', wantrouw ik.
Hij deed het beter als de huidige generatiequote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Gerben karstens zat vaak in het verkeerde verzet.
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:35 schreef tong80 het volgende:
Gerben karstens zat vaak in het verkeerde verzet.
staat in het boekjequote:Op woensdag 29 april 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
Gaan ze Feijenoordbeelden voorleggen aan een Spartaan.
Echte kenners zijn het toch, die Pauw en Witteman.
Vieze homo.quote:
Grapje mag ik hopenquote:Op woensdag 29 april 2009 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Je zult maar geadopteerd worden door twee Nederlandse homo's. Doomed for life.
Nee, dat kan niet he. Maar als ik die peter en zijn vriend zie dan denk ik dat een kind daar beter af is dan bij een verlsaafde tienermoeder van 17quote:Op woensdag 29 april 2009 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet zomaar dat twee mannen geen kinderen kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |