Ach het veranderen van het kinderlijke "De goeien" en "De slechten" -denken van Bush en vrienden is al een hele verandering.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Atlanticus het volgende:
Er wordt enorm om de inhoud heen gedraaid in deze uitzending. Obama heeft helemaal nog geen change gebracht in de buitenlandpolitiek.
Ik denk dat Bush gelijk had. Amerika is een supermacht en zo hoort ze zich te gedragen. Je moet geen compromissen sluiten met vijanden en je moet geen concessies doen aan fundamentalisten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het veranderen van het kinderlijke "De goeien" en "De slechten" -denken van Bush en vrienden is al een hele verandering.
Dat zullen we wel nooit weten. De politie heeft zulk dramatisch slecht werk verricht dat de meeste bewijsstukken zoek zijn of onbruikbaar en dat eventuele alternatieve daders (lees: klusjesman) niet echt meer op alibi's kunnen worden gepakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:43 schreef teamlead het volgende:
waarom is dat dossier niet gewoon openbaar eigenlijkMaurice de Hond geloof ik per definitie niet en Louwes is niet echt heul objectief te noemen... zou toch echt wel eens willen weten hoe het nu zit
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Leuk is 'ie he, die puppy van Obama.
Ja hoor. En toch maar even een onschuldige -c.q. de klusjesman- zwartmaken. Zo zijn we weer lekker bij de sekte van De Hond en de Oplosser Van De Moord Op Kennedy.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
en heeft de schijn tegen, maar ik vind dat er een hoop tegen het bewijs valt in te brengen.
Ik weet niet of de politie echt wel zo gestunteld heeft in deze zaak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Best kans dat het zoekgeraakte vest vol bloedsporen van Louwes zit en in een sloot verderop Louwes' handschoenen liggen en een mes uit zijn keukenkast, maar het kan natuurlijk ook dat het toch gewoon de mes-van-het-type-waarmee-de-moord-is-gepleegd messendragende klusjesman was zonder alibi
Heb het even teruggekeken en zat te wachten op toch op z'n minst een puntje kritiek, niets van dat al. Het werd op een gegeven moment een gezellig theekransje met Wouke als voorzitter. Te genant voor woorden. Obama is gekozen, gelukkig maar, maar een portie gezonde kritiek hoort daarbij. Bijvoorbeeld dat hij kennelijk niks kan zeggen zonder een auto-cue, onthullend. Het zakte in als een pudding, gemiste kans.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:04 schreef cultheld het volgende:
Het laatste item begon op een gegeven moment m.i. op ziekelijk gedweep te lijken: ik hoorde geen enkel tegengeluid en zellfs die wanstaltige puppy vond men noemenswaardig. Waarmee ook maar meteen bewezen is hoe vergankelijk de 'Obama-liefde' bij veel BN'ers is: daar deze is gebaseerd op een aantal oneliners, het hippe imago van Obama en het feit dat hij toch maar de eerste gekleurde president van Amerika is, zal de liefde voor Obama bij hen bekoelen zodra de volgende internationale hype zich aandient.
Overigens geloof ik wel degelijk in de kracht van Obama, maar dit soort inhoudsloos gedweep van RTL Boulevard niveau kan ik missen als kiespijn.
inderdaad , even dacht ik er volgt alsnog een bekentenis live op TVquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja hoor. En toch maar even een onschuldige -c.q. de klusjesman- zwartmaken. Zo zijn we weer lekker bij de sekte van De Hond en de Oplosser Van De Moord Op Kennedy.
En die arme Louwes: elke minuut dat hij aan het woord is graaft hij zijn graf nog iets dieper.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef DrDentz het volgende:
We hebben helemaal niet van die vliegtuigen nodig.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef DrDentz het volgende:
We hebben helemaal niet van die vliegtuigen nodig.
De symbolische waarde maakt al veel goed, men kijkt in ieder geval al positiever naar Amerika dan voorheen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:48 schreef Atlanticus het volgende:
Er wordt enorm om de inhoud heen gedraaid in deze uitzending. Obama heeft helemaal nog geen change gebracht in de buitenlandpolitiek.
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- PvdA-Kamerlid en JSF-woordvoerder Angelien Eijsink.
- D66-leider Alexander Pechtold.
- Laurens de Groot strijdt met Sea Shepherd tegen walvisvangst.
- Ilse de Lange won drie 3FM Awards.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |