Astu..quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef teamlead het volgende:
wat zou zijn motief eigenlijk geweest zijnDat heb ik compleet gemist
Wat zou jij doen als je net jaren in de bak hebt gezeten. :-)quote:Hij trekt alles en iedereen in twijfel, is dat niet een beetje merkwaardig?
alleen daarom al verdient hij 18 jaarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef golfer het volgende:
Mannen met een blauw pak met daarop bruine leren elleboogstukjes zijn bij voorbaat natuurlijk kansloos.
Nee, hij lult zich helemaal klem nuquote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef henkway het volgende:
louwens kan beter geen advocaat worden
Hij heeft er een boek over geschreven, dus ja, hij heeft er over nagedacht. Dikke vette duhhh!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Duidelijk allemaal al ingestudeerd dit, komt niet sterk over
hoezo ingestudeerd? De man heeft (als hij onschuldig is) 12 jaar ofzo iedere dag zichzelf afgevraagd hoe dit kon gebeuren.. natuurlijk weet hij tot in detail welke vragen van het OM (en P&Wquote:Op woensdag 22 april 2009 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Beetje weer een lang verhaal van Louwes, deze vraagt had ie al verwacht over het motief van die verzekering op zijn rekening.
Duidelijk allemaal al ingestudeerd dit, komt niet sterk over
dat dan weer welquote:Op woensdag 22 april 2009 23:49 schreef teamlead het volgende:
417.000 gulden is best een aardig motief...... dat dan weer wel
Vind je de antwoorden van Louwes helder? Vind ik totaal nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef Atlanticus het volgende:
Waarom is het ingestudeerd als iemand gewoon heldere antwoorden geeft?
Het is natuurlijk heel vaak en heel lang voorbereid, samen met Maurice en Hansquote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo ingestudeerd? De man heeft (als hij onschuldig is) 12 jaar ofzo iedere dag zichzelf afgevraagd hoe dit kon gebeuren.. natuurlijk weet hij tot in detail welke vragen van het OM (en P&W) antwoord moet komen om zijn onschuld te bewijzen
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:52 schreef teamlead het volgende:
het is lang geleden dat ik baalde dat de uitzending voorbij is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |