quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een lul van 5 cm, maar wel zo breed als een jampot.
Eh?quote:
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
De stilte interpreteer ik maar als een ja.
[..]
Nee, interesse.
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarktquote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Nee gut, ge meent het.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gold kiwi's hebben we ook bij onze supermarkt
Gold kiwi's zijn lekker ja.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind gold kiwi's erg lekker. Maar bananen kan je zulke leuke dingen mee doen. [ afbeelding ]
Zal ik jouw maag eens even doorprikken met mijn tampeloeris.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
Mannen met een kleine piemel, whehehehe.
Gold kiwi'squote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eten.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
Uitkotsen, heb ik 2x gedaan in mijn leven.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gold kiwi's zijn lekker ja.Wat voor leuke dingen kun je met bananen doen dan?
NOU EN!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Stomme marketingterm
Sinaasappel is toch ook geen appelquote:Op woensdag 22 april 2009 22:48 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ze zijn niet eens goud, gewoon geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |