abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:12:15 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69529222
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

kijk vorige post. war ik poste.

Ben je in 2001 verhuisd?
ja
dankjewel
yep , dat is precies hetzelfde als " je hebt 4 dagen geleden ALLEEN de linkeronderkant van je zoon zijn klerenkast schoongemaakt zijn jullie soms tweelingen ...
quote:
Moet ik nu serieus mijn audiofiles gaan uploaden enz?
Overigens hoe vaak corrigeert Derek niet. LEES MN POST>. hij CORRIGEERT DUIZEND MAAL.....
jij corrigeerd duizend maal en nu zie je dat op elke hoek van de straat blijkbaar , ik zou bijna denken dat de helft van de wereld aan CR doet en dat van nature en jij hebt er hard op gestudeerd en nu kan je het ook .
quote:
Nogmaals; je kunt heel veel goed hebben in 1x. MOcht je het niet goed hebben (zoals derek in voorbeeld) dan pas corrigeer je. Geen man overboord. zo werkt het

ps. iemand zei hier dat je beelden vaag doorkrijgt. waarom wordt dan wel van mij verlangd dat ik ALLES zonder te corrigeren goed moet hebben en Derek niet .. het befaamde medium mag wel 400x corrigeren en iemand minder niet...
Besides.. vaker heb ik het heus wel goed.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:15:04 #102
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69529299
edit.
ik ga er niet meer de moeite voor doen.. (zo stompzinnig gewoon )
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:10:13 #103
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_69531010
Ik krijg door dat Summers 6 dagen geleden moeite had met het naar de wc-gaan.
zzz
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:46:55 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69535455
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:15 schreef Michielos het volgende:
edit.
ik ga er niet meer de moeite voor doen.. (zo stompzinnig gewoon )
-Troll-

[ Bericht 24% gewijzigd door Bastard op 29-05-2009 22:14:49 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 19:48:17 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69535495
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Ik krijg door dat Summers 6 dagen geleden moeite had met het naar de wc-gaan.
je hersens foppen je .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 20:32:18 #106
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69536693
-reactie er op-

[ Bericht 32% gewijzigd door Bastard op 29-05-2009 22:15:14 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:16:13 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69540085
Serieus.. ruzieen over een tv programma
The truth was in here.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:38:36 #108
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69540790
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:16 schreef Bastard het volgende:
Serieus.. ruzieen over een tv programma
het was geen ruzie totdat zij brutaal ad hominem ging ....
Dan gaat het wat mij betreft niet meer over het programma..
+3 voor jou overigens
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:50:35 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_69543362
je komt er toch zelf voor uit .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:31:22 #110
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69544566
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 23:50 schreef Summers het volgende:
je komt er toch zelf voor uit .
In de ROL van entertainer, niet in die van OPLICHTER...
Dit heb ik in vorige topics tot in den treure herhaald.. in dit topic staat het zelfs nog.. pagina 3 onderaan..
Waarom je niet wilt lezen is simpelweg beyond me..

[ Bericht 20% gewijzigd door Michielos op 30-05-2009 14:40:50 ]
pi_69545907
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja en ? betekend dat dan meteen dat ze de verkeerde verklaring hebben ? Het is toch juist goed dat mensen een verklaring willen zoeken , wilt men schaapjes die niet voor zichzelf denken ?
[..]
quote:
ze zijn zelf het gewone volk , is er iemand die daar bovenuit stijgt ? horen ze tot een speciaal volk ??
het parnormale ervaren mensen zelf , die zijn niet afhankelijk van mensen als een michielos die het leuk vinden om mensen op te lichten .
Ze geloven dus omdat ze het met eigen ogen zien en ZELF ervaren , niet omdat iemand zegt dat ze dat moeten geloven of trucjes gebruikt .
Dat jij het onzin vind zegt misschien wel iets over jezelf en niet perse over mensen die er in geloven of het zelf ervaren .
Wie bepaald dat het niet kan bestaan terwijl mensen het wel ervaren ?
beetje simpel om ervaringen van mensen niet serieus te nemen of als niet bestaand omdat je het zelf niet ervaard en je het zelf niet voor kan stellen .
Wie heeft er dan een probleem , het paranormale hoort gewoon bij het leven voor mij en bestaat gewoon .
Mensen verzinnen door de eeuwen heen altijd een reden om boven een bepaalde groep uit te stijgen of ziet een gebrek in iets afwijkends wat achteraf gewoon natuurlijk is en menseigen .
stijg daar eens boven uit als je zo slim wilt zijn , denk eens verder dan gek en fout op het moment dat er iets vreemds is en anders .
afdoen als onzin is onzin , dan heb je zelf een probleem en ben je gewoon je kop in het zand aan het steken en heb je een doelgroep gevonden die goedgelovig je boek koopt .
Het punt is dat het (evolutionair) ingebakken zit in de mens om een verklaring te zoeken voor de dingen, fenomenen, die om hem heen plaats vinden. In geval van 'vreemde' gebeurtenissen, die je niet direct kunt verklaren, wordt vaak gegrepen naar een paranormale verklaring, terwijl nog lang niet alle andere 'natuurlijke' verklaringen onderzocht zijn.. Als je naar een 'goochelaar' kijkt en hij doet de meest vebazingwekkende trucs, en je weet dat het een goochelaar is, dan nog roept je hele lijf en leden om een verklaring van wat je ziet gebeuren... In gevallen waar men niet weet dat er een 'goochelaar' aan het werk is, zou je al snel denken dat er echte magie in het spel zit... In het zoeken naar een verklaring voor 'vreemde' fenomenen kan men snel fouten maken idd...

Natuurlijk is het doel dat mensen voor zichzelf denken, maar er zijn altijd mensen die blindelings zomaar dingen klakkeloos aannemen... dat blijkt maar weer uit hoeveel mensen er naar Ogilvie en Char gaan... Mensen willen deze dingen ook geloven, het idee dat je overleden geliefde nog bij je is e.d.... Sprookjes en kabouters horen erbij Maar het punt waar je het gaat afdoen als realiteit is een ander punt...
En stel nou eens dat het waar zou zijn? Nou ja, deze uitspraak is niet genoeg om claim te maken op een wetenschappelijke uitspraak. En er zijn dus 'wetenschapper' die claimen bewijs te hebben, terwijl dit niet het geval is, zoals Pim Van Lommel die claimt dat het bewustzijn kan voortbestaan zonder een werkend brein... In de wetenschapsfilosofie draait het om correct redeneren, logica,... Na een grondig onderzoek blijkt dus dat van Lommel ernstige denkfouten maakt, foutieve redeneringen toepast en conclusies trekt die simpelweg niet logisch volgen...
En zo zijn er meer 'wetenschappers', althans wetenschappers die misbruik maken van hun naam als wetenschapper om persoonlijke 'amateuristische' ideeën naar voren te brengen als wetenschappelijk... Dit is een reden waarom wetenschapsfilosofen dit boek hebben geschreven.. Wetenschapsfilosofie controleert en bestudeert ook of wetenschappers correct zijn en of hun werk ook daadwerkelijk wetenschappelijk is...

Hierbij kom ik op het tweede punt met 'gewone volk', staat niet voor niets tussen aanhalingstekens, doelend op mensen die bijv. geen pap hebben gegeten van wetenschapsfilosofie, of op zijn minst de werkwijze,... mensen die klakkeloos zomaar dingen aannemen, die geen grondig (kritisch) onderzoek hebben gedaan,...enz
Mensen die doorgaans bij de neus worden genomen door mediums als Ogilvie en Char e.d. omdat ze goedgelovig zijn, enz..
Het is ook goed voor die mensen om om gewezen te worden op wat hier werkelijk gaande is...
Doen alsof het realiteit is beïnvloed immers ook het wereldbeeld, de kijk op de realiteit voor vele mensen...
En als je deze hype zo ziet, nu het steeds meer in de media en op tv komt, wordt het alleen maar erger... De generatie die nu opgroeit met dit soort onzin, mensen die later belangrijke beslissingen gaan nemen voor dit land, die wil je toch zeker de juiste informatie meegeven... en niet zoals de vrouw van Reagan die haar man adviseerde voor het nemen van belangrijke beslissingen op basis van het trekken van een horoscoop, terwijl nu toch al lang weten dat dit niet werkt!
Wetenschap is de meest betrouwbare bron.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 30-05-2009 01:51:12 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:08:17 #112
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_69547424
Beste Summers en Bastard,

laat deze discussie toch. Je kunt mensen die hier niet in (willen) geloven toch niet overtuigen. Je kunt iemand die blind is (en dat zijn ze op dit gebied) ook niet uitleggen hoe de kleur rood eruit ziet. Ik heb zelf letterlijk honderden van dit soort discussies gevolgd en het draait altijd op hetzelfde uit. Ik heb die bewijsdrang van vroeger niet meer. Het zal me aan m'n ballen jeuken of iemand er wel of niet in gelooft.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:36:24 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69547641
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:08 schreef M_Schtoppel het volgende:

laat deze discussie toch. Je kunt mensen die hier niet in (willen) geloven toch niet overtuigen. Je kunt iemand die blind is (en dat zijn ze op dit gebied) ook niet uitleggen hoe de kleur rood eruit ziet. Ik heb zelf letterlijk honderden van dit soort discussies gevolgd en het draait altijd op hetzelfde uit. Ik heb die bewijsdrang van vroeger niet meer. Het zal me aan m'n ballen jeuken of iemand er wel of niet in gelooft.
bewijsdrang? Ad hominem aanvallen, enge verhaaltjes die niet te verifieren zijn en in jouw geval bedreigingen (ik weet niet of je dat nu voor de grap bedoelt of niet ) zijn geen bewijslast i.i.g. De enige die iets doet is Bastard waarvoor hulde (een goedlopend topic over Tarotlezingen waarvoor hij niks vraagt).
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:43:36 #114
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69547700
Heb ook weleens gesprekken gehad met iemand uit dat zesde zintuig die me toch ook dingen kon vertellen (zwaar specifiek, te toevallig om te raden) waar ik bij dacht, hoe de fuck.
Ben zelf ook nogal sceptisch en dat lijkt me ook logisch gezien het grote aantal aan kwakzalvers en media die je belazeren, maar geloof zeker dat ze iets kunnen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:08:08 #115
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69547959
hier is de kast van derek:(LETTERLIJK)

Derek: In zijn slaapkamer staat een kledingkast. Weet je wat ik bedoel?
Commentaar: "vul X in en zeg dat erachter.. een Ja gegarandeerd... ALs iemand er nee op zegt. mag je
oprecht verbaasd zijn maar dan heb je iets om op door te gaan.(het gaat dus wederom IN stappen.. derek zou nu toch al kunnen zeggen: je hebt 4 dagen geleden het lgedeelte linksonder gepoetst.. waarom deze omwegen?? waarom moet hij eerst weten of er een kast is?? enz enz ... de reden moge duidelijk zijn )

Antwoord: Ja
Commentaar:

Derek: JIj was die aan het opruimen. Ik zal hem even tekenen.
Commentaar: Slim. Voordat je bepaald of gaat zeggen hoelang het geleden is, eerst weten of zij die aan het opruimen was. Summers onthoud: 3,4 dagen geleden ALLEEN het links onder gedeelte van de kast. Hier zie je dat het wederom via stappen gaat. Dat niet alleen.. het aat volgens vragen. Derek vraagt iets en krijgt wederom antwoord. (als tijd kun je iets zeggen. het maakt niet uit.. er zitten nooit jaren tussen een kast opruimen. 3/4 dagen covered 2 dagen van de week bv.. een goede kans en helemaal niet specifiek).

Vrouw: ja (maar let op haar body language. Je hoeft mijn boekenkasten niet te hebben om te weten hoe je op lichaamstaal van deze vrouw moet ingaan. Dit wordt later nog belangrijk).

Derek: Is het een dubbele of een enkele?
Commentaar: een vraag. Derek vraagt iets en krijgt antwoord.

Vrouw: Ja

Derek: Je ruimde het onderste gedeelte op.
COmmentaar; In het bovenste gedeelte van een enkele kleerkast kun je ervan uit gaan dat de kleren HANGEN. het odnerste gedeelte is de mess. hij tekend rechtsonder maar noemt het niet specifiek. Wat kun je hiermee? Nou.. je hebt sowieso kans om te hitten omdat je het onderste gedeelte zegt. Je hebt dubbele kans als ze ook reageert op het specifieke gedeelte dat je tekent. Dat doet ze tot dusver niet. Dus onderste gedeelte wordt onthouden(simpel eigenlijk).

Derek: Vandaag is het donderdag. Het was OF in het weekend OF in het begin van de week
COmmentaar: dit is geen specifiek tijdspad zoals Summers dacht. Dit is een keuze en covered eigenlijk grotendeels de hele week. Let ook hoe er niet gezegd wordt dat het om DEZE week gaat. DIt gaat tot dusver nergens heen.. Verder covered dit de hele week ongeveer Let ook op hoe hij donderdag ook erbij canceled...

Derek; ik wil nu 3 of 4 dagen terug gaan
Commentaar: Nu komt de lichaamstaal van de vrouw naar voren. Meestal als Derek dit zegt gaat hij naar een ander onderwerp over. De vrouw reageert echter met "ja" alsof het nog over het opruimen van de ka mer gaat.. Derek weet genoeg (zie: derek zei het niet in 1 hele zin maar volgens een methode van vragen stellen , tekenen en op lichaamstaal letten.. nogmaals hier hoef je GEEN medium voor te zijn.. hier hoef je zelfs niet voor gestudeerd te hebben. Dit kan simpelweg IEDEREEN). Als laatste.. hij zegt niet 4.. maar 3/4 , je covered weer 2 gebieden..

Vrouw: toen heb ik de kast schoongemaakt(let op hoe ze ze dit meer tegen fransesco zegt dan tegen derek... )
Derek springt hier op in en accepteert de hit..(ja derek verstaat nederlands )

Summers zegt:
quote:
yep , dat is precies hetzelfde als " je hebt 4 dagen geleden ALLEEN de linkeronderkant van je zoon zijn klerenkast schoongemaakt
Hoe ging het? een heel verschil eigenlijk(totaal anders ook).. Maar dat is mijn punt... mensen interpreteren en onthouden zaken anders. op het einde wordt het "mooie verhaal " onthouden ipv de letterlijke transcriptie.
Het gaat via vragen en een omweg van begin van de week/weekend (dubbele kans) van rechtsonder ruse (onderste gedeelte) tot nieuw onderwerp waar men vooral afhankelijk is van de feedback van zijn gesprekspartner. Het is niet raar te noemen dat het gebrek aan feedback de reden was waarom derek zo jammerlijk failede tijdens de Randi tests.. feedback is , niet geheel toevallig, ook hetgene dat CR werkend maakt.

even serieus.. als je dit zo leest en mijn vorige transcriptie.. is dit zooo spectaculair? wordt dit ECHT als paranormaal verklaard of iets dat ook maar ENIGZINS het paranormale aantoond? Het zijn nochtans de letterlijke transcripties..
Altaren werden er bij gehaald evenals de "mooie zin" die werd onthouden (zo wordt het altijd aan mensen verteld met de vraag erachter: VERKLAAR DAT MAAR) terwijl als je zoals nu , de kans hebt om het hele proces te zien ipv de russian doll (cr techniek) je enkel kunt denken :p

[ Bericht 3% gewijzigd door Michielos op 30-05-2009 11:46:49 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:20:25 #116
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_69548136
Bedreigingen? Wa's dat voor onzin? Ik bedreig niemand. En ja, ik had vroeger altijd de bewijsdrang om met readings mensen te overtuigen. Maar met mensen als jij lukt dat toch niet want die blijven naar alternatieven zoeken hoe ik aan mijn informatie ben gekomen. Het is vechten tegen de bierkaai, ik heb wel betere dingen te doen.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:24:07 #117
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69548192
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:20 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bedreigingen? Wa's dat voor onzin? Ik bedreig niemand. En ja, ik had vroeger altijd de bewijsdrang om met readings mensen te overtuigen. Maar met mensen als jij lukt dat toch niet want die blijven naar alternatieven zoeken hoe ik aan mijn informatie ben gekomen. Het is vechten tegen de bierkaai, ik heb wel betere dingen te doen.
nou ik meende te herinneren dat jij eens zei dat je het er wel in zou slaan...
En nogmaals... ik wil graag overtuigd worden. Ik heb er alleen tot dusver (TOT DUSVER dus... dit kan volgende week anders zijn) GEEN enkele reden voor om aan te nemen dat er ook maar IETS is dat paranormaal is.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:29:23 #118
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_69548262
Ach please. Ben ooit begin jaren negentig naar Anton Paauwe geweest. Vond ik wel interessant. Hij wist ook het een en ander over mij en iemand anders te vertellen. Dus ik vertel dat aan een vriend en die begon meteen van ja dat zal hij wel van internet hebben gehaald (begin jaren negentig, yeah right!) of hij zou wel toegang tot bepaalde archieven hebben gehad. Echt te zielig voor woorden waar hij allemaal mee aan kwam. Jullie zijn niet te overtuigen, daar ben ik na honderden discussies en tientallen readings wel achter.

Wel leuk om te zien dat hij ook zag dat ik "het" had.
Gaap Goals rulezzz!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 10:43:30 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69548426
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach please. Ben ooit begin jaren negentig naar Anton Paauwe geweest. Vond ik wel interessant. Hij wist ook het een en ander over mij en iemand anders te vertellen. Dus ik vertel dat aan een vriend en die begon meteen van ja dat zal hij wel van internet hebben gehaald (begin jaren negentig, yeah right!) of hij zou wel toegang tot bepaalde archieven hebben gehad. Echt te zielig voor woorden waar hij allemaal mee aan kwam. Jullie zijn niet te overtuigen, daar ben ik na honderden discussies en tientallen readings wel achter.

Wel leuk om te zien dat hij ook zag dat ik "het" had.
in tegenstelling tot die vriend van je, ben ik wel ingelezen. Het is als het klassieke "kaart in de mouw" waar menig leek mee komt, klassieke oordelen die vaker dan niet NIET stroken met de werkelijkheid.
Ik wil wel graag een reading hebben
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:02:24 #120
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_69550927
Jammer joh, ik hou me hier al jaaaaaaaaaaaren niet meer mee bezig en ik heb er ook totaal geen behoefte meer aan. Ga naar een goed medium en laat je readen maar ik voorspel je nu al op niet-paranormale wijze dat je niet overtuigd zult raken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_69551057
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
Heb ook weleens gesprekken gehad met iemand uit dat zesde zintuig die me toch ook dingen kon vertellen (zwaar specifiek, te toevallig om te raden) waar ik bij dacht, hoe de fuck.
Ben zelf ook nogal sceptisch en dat lijkt me ook logisch gezien het grote aantal aan kwakzalvers en media die je belazeren, maar geloof zeker dat ze iets kunnen.
Inderdaad, trucs Ken je bijv. Derren Brown? Die kan deze dingen ook, soms nog veel beter dan het gemiddelde medium, en nee, hij gebruikt geen paranormale krachten maar trucs!
Als je niet weet dat er trucs in het spel zijn, ben je al snel geneigd te geloven dat het allemaal echt is..

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:24:06 #122
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_69551346
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Inderdaad, trucs Ken je bijv. Derren Brown? Die kan deze dingen ook, soms nog veel beter dan het gemiddelde medium, en nee, hij gebruikt geen paranormale krachten maar trucs!
Als je niet weet dat er trucs in het spel zijn, ben je al snel geneigd te geloven dat het allemaal echt is..

Derren gebruikt echter ook veel pseudo verklaringen (bijvoorbeeld verklaringen vanuit pseudo wetenschappen zoals NLP e.d.) die niet de daadwerkelijke verklaring zijn voor hetgeen hij doet (bijvoorbeeld in het forceren van een FIETS). Hij is een genie in het maken van een "rationeel klinkende verhaallijn" die het nog mooier maakt dan de daadwerkelijke methode (in dit geval een billet switch, Anneman 1930). In het filmpje met CR gebruikt hij echter wel CR.
En slechter dan het gemiddelde medium kan een ingelezen persoon of echte mentalist (dus niet: goochelaar of Uri Geller enz) zoals Osterlind, Brown of Rowland e.d. nooit zijn. Integendeel, ik zag Enrique Enriquez (tarot lezer New York, auteur van verschillende CR werken) aan het werk. Beter dan dat zullen die TV mediums nooit worden(zoooo goed gewoon ). Of wat te denken van Herb Dewey en Richard Webster..(die dagelijks psychic parties gaven, handpalmlezingen, tarotlezingen, hypno parties en met geesten communiceerden, astrologie readings enz enz enz.

over dat filmpje: .. als je zoiets kijkt .. denken mensen hier dan niet... uuh dit is precies hetzelfde als die andere(ja individuele en stijlistische verschillen maar die heb je altijd). hij weet toch wel RAKE DINGEN TE ZEGGEN . Leg dat naast de analyses die ik eerder heb gedaan.. dan zou het toch wel erg kortzichtig zijn om derek nog steeds voor echt aan te zien of?

[ Bericht 5% gewijzigd door Michielos op 30-05-2009 14:37:44 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:02:50 #123
8372 Bastard
Persona non grata
pi_69553325
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Wat een slecht acteerwerk zeg Oh please.. als dit zou moeten overtuigen
The truth was in here.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:06:35 #124
31101 _Led_
pi_69553393
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:08 schreef M_Schtoppel het volgende:

Precies, je kunt iemand die doof is niet uitleggen hoe geluid klinkt.
En doof zijn ze, al die mensen die niet in Sinterklaas geloven.
zzz
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:10:44 #125
31101 _Led_
pi_69553470
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 10:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ach please. Ben ooit begin jaren negentig naar Anton Paauwe geweest. Vond ik wel interessant. Hij wist ook het een en ander over mij en iemand anders te vertellen. Dus ik vertel dat aan een vriend en die begon meteen van ja dat zal hij wel van internet hebben gehaald (begin jaren negentig, yeah right!)
Hier geloof ik dus helemaal niks van.
XS4All kwam pas in 1993, toen wist amper iemand in nederland wat internet was, laat staan dat er persoonlijke informatie op stond.

En die vriend van jou zei toen (of daarvoor!) al "Dat heeft ie van internet" ?
*kuch*bullshit*kuch.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')