Omdat Arneaux z'n corsa meer als dan beu is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
Waarom hebbie de motor verkocht dan, Arneaux?
[..]
Mooie foto Paal!
Rose vind de MX-5 erg leuk. Maar goed, er passen zo verrekte weinig boodschappen in.quote:
Zonde!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat Arneaux z'n corsa meer als dan beu is.
Daarom moet ik dus geld hebben voor een fatsoenlijke auto + wat paal zegt, ik ben verstandig geworden
Nee, vind het wel leuk enzo, maar echt heel boeiend vind ik het niet.
Volgens mij was die antraciet, ik zal na t weekend kijken of die er nog staat. Ben de rest van de week niet meer in Utrecht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool!
Je hebt geen kenteken er van zeker. Kleur ?
misschien ken ik hem
Hee lolllig bij vd Bosch. Wij maken die mallen voor die betonnen dingen. Zelf al verscheidene van gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef Tjabbo het volgende:
Kleine topic reanimatie......
Afgelopen week auto gewassen, die grijze auto gefixed (kopbouten natrekken op 110NM) daarna stuk gereden.
foto's zijn wat flets, dat komt door de matige camera die we toevallig mee hadden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ommeunig vet filmpje!quote:
Was die Honda voor Tim dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zonde!
* Anne is ook aan het sparen voor een fatsoenlijke auto.
Is nog altijd goedkoper dan de kleinste vervuilende auto hier (een hyundai i20 betaal je al gauw 18k¤ voor)... het milieu boeit me niet, gratis (tov ca 20¤ per dag) parkeren in het centrum wel, da's verrekte handig als je in het centrum werkt (en een hekel aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
13000 euro voor een invalidewagentje? Dan vervuil ik nog graag even door
ow nee hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef PeuRac het volgende:
Heb mn auto mishandeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar morgen zijn mn koplampjes weer mooi zilver (een of andere malloot had ze ooit zwart gemaakt. Ze horen zilver te zijn) en heb ik Xenon erin. Had perongeluk een setje op Ebay gekocht, voor 40 euro
Owja nu je het zegt, is hetzelfde hier het geval auto zat laatst helemaal onder. Maar ik woon dan ook in een bos dus dat is nog wel wat extremer qua vogelpoep.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Vogelpoep, mn hele auto zit onder. Er staan heel veel bomen bij ons op de parkeerplaats. Ik probeer wel op te letten waar ik ga staan, maar met ongeveer 20-30% meer auto's als parkeerplaatsen, ben ik al blij als ik em kwijt kan.
Je durft gewoon de concurentie met deze man niet aan:quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
+ wat paal zegt, ik ben verstandig geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |