Is nog altijd goedkoper dan de kleinste vervuilende auto hier (een hyundai i20 betaal je al gauw 18k¤ voor)... het milieu boeit me niet, gratis (tov ca 20¤ per dag) parkeren in het centrum wel, da's verrekte handig als je in het centrum werkt (en een hekel aanquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
13000 euro voor een invalidewagentje? Dan vervuil ik nog graag even door
ow nee hequote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:19 schreef PeuRac het volgende:
Heb mn auto mishandeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar morgen zijn mn koplampjes weer mooi zilver (een of andere malloot had ze ooit zwart gemaakt. Ze horen zilver te zijn) en heb ik Xenon erin. Had perongeluk een setje op Ebay gekocht, voor 40 euro
Owja nu je het zegt, is hetzelfde hier het geval auto zat laatst helemaal onder. Maar ik woon dan ook in een bos dus dat is nog wel wat extremer qua vogelpoep.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:36 schreef PeuRac het volgende:
Vogelpoep, mn hele auto zit onder. Er staan heel veel bomen bij ons op de parkeerplaats. Ik probeer wel op te letten waar ik ga staan, maar met ongeveer 20-30% meer auto's als parkeerplaatsen, ben ik al blij als ik em kwijt kan.
Je durft gewoon de concurentie met deze man niet aan:quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
+ wat paal zegt, ik ben verstandig geworden
Boeiend, voor 40 euro probeer ik t wel een poosje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:31 schreef Fugie het volgende:
peu, ben je nu ook lid van het petjesvolk met je namaak xenon
Van dat kutlicht waar je compleet scheelt van wordt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:31 schreef Fugie het volgende:
peu, ben je nu ook lid van het petjesvolk met je namaak xenon
Zozo vrij snelle levertijd dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Anne het volgende:
*pimp*
[ afbeelding ]
Hij rijdt lekker. En de velgen staan er naar mijn mening wel mooi onder.
Ze kregen deze al binnen, voor de oude prijs nog (quote:
Gister in Limburg geweest, vrijdag naar Zandvoort, ik vind het wel ff best....quote:Op maandag 11 mei 2009 16:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga volgende week gewoon een weekendje Groningen doen![]()
met best wel een leuk meisje
@Alex, zondag komen er hier: Alfa dealer in Groningen ongeveer 100-130 klassieke en moderne Alfa's. Afhankelijk van t weer enzo.
ach wat leukquote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij hoor je juist kleine druppels te krijgen bij het waxen Mark... Op de Honda is dat wel altijd het geval na een wasbeurt bij de lokale shell
En voor de Kottenborners, Sonja en Reinhard hebben er een kleine bij: http://nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=6518
QUE?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:43 schreef ook_gek het volgende:
ja maar met dat turtle wax ice is het 1 heel makkelijk in de was zetten en 2 geen druppel vorming.
En dat is dus PERFECT!
Heb die druppel vorming nooit gebrepen, want het is gewoon zuur van de regen. Kan nooit goed voor je lak zijn?
Waterafstotend is beter ja. Net als RainX op je voorruitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:57 schreef ook_gek het volgende:
tjabbo, regent het bij jou dan kraanwater?
Probleem is dat die druppels allemaal opdrogen met vieze vlekken.
Je hebt dus ook wax shit die water afstoten. En dat wil ik.
nooit meer watervlekken op me auto.
Heerlijk!!!
Ja, als je aan de wielophanging hebt gewerkt, moet de auto altijd opnieuw uitgelijnd worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
he mensen ff vraagje
hoe zit dat nou met uitlijnen e.d. van de auto?
Ik heb namelijk 4 mooie koni dempers + eibach veren gekocht van iemand die ze 1 dag op de supra had zitten. na die dag wilde hij ze niet meer. (rally supra en het spul was niet stijf/hard genoeg)
Als ik ze monteer, moet ik dan de auto laten uitlijnen of wat?
ik heb al van alles gedaan maar dit nog nooit.
Huur een garage en rij er alleen in bij mooi weer. En je auto niet meer schoonmaken met water!quote:
Ok thanksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, als je aan de wielophanging hebt gewerkt, moet de auto altijd opnieuw uitgelijnd worden.
Ik raad mensen die instelbare (hoogte) vering hebben, of camberplaten, ook altijd te investeren in een uitlijnsetje. Anders kan je errug vaak naar de garage.
Laat je auto trouwens altijd en alleen door een specialist uitlijnen, vertel hem wat voor een setup je wilt dan kan hij daar rekening mee houden. Hij kan dan meer/minder camber zetten voor bochten en rol weerstand en het toespoor meer/minder afstellen voor stabiliteit op hoge snelheid of snelle reacties op insturen voor circuit/rally gebruikt
Jou kennende rij je 'm daarmee licht in de prak, waardoor je weer 3 jaar aan het klussen kuntquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:16 schreef Tjabbo het volgende:
er zit een goede toko bij mij in de buurt. ik zal eens informeren wanneer ik daarvoor terecht kan.
het is toch niet erg dat ik een paar dagen rondrijdt zonder de uitlijning? of is het echt zo enorm bagger ?
nou, eigenlijk heb ik een mooie supra zien staan in engeland voor niet veel geld maar met veel upgrades.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jou kennende rij je 'm daarmee licht in de prak, waardoor je weer 3 jaar aan het klussen kunt
Hoi, Ik ben Tjabbo. Ik ben ziek. Een paar jaar geleden heb ik een virus opgelopen, en inmiddels heeft het virus het rationele deel van m'n hersenen volledig verwoest. Hihi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou, eigenlijk heb ik een mooie supra zien staan in engeland voor niet veel geld maar met veel upgrades.
Die wil ik er bij kopen, spul overzetten en de rest verkopen/slopen
Waar in Engeland? We gaan binnenkort weer een rondje UK doen voor onderdelen, de vorige keer hebben we ook een auto meegenomen. Tip: haal ook spullen die je kan verhandelen, naast de spullen die je voor jezelf haalt. Zo gaan wij regelmatig op en neer en verdienen er ook nog op. Incl brandstof, hotel, etc.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou, eigenlijk heb ik een mooie supra zien staan in engeland voor niet veel geld maar met veel upgrades.
Die wil ik er bij kopen, spul overzetten en de rest verkopen/slopen
Wat heb je hier in NL aan een RHD carrosserie? Soms worden ze gebruikt voor racerij, omdat de gewichtsverdeling beter is (de meeste circuits gaan rechtsom). Maar vrijwel alle auto's die wij naar Nederland en België halen worden compleet gesloopt voor de onderdelen en de rest gaat naar de oud-ijzerboer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En waarom de rest van die auto meteen slopen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |