Thanks, ben er zelf ook erg tevreden overquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
Waarom hebbie de motor verkocht dan, Arneaux?
[..]
Mooie foto Paal!
Thanksquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:15 schreef Xtreem het volgende:
Ziet er gelikt uit Chabbo!
Welke heeft trouwens de originele achterlichten?
Jouw velgen staan een stuk strakker dan die van de grijze
Heb je nog wel tijd voor dat andere hobby projectje?!
jeah hij heeft een supra gekocht met kapotte koppakking en verder niets stuk. kan hij mooi helpen mijn lekkende olie emmer fixenquote:
ding van hem is net een slavinkquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:18 schreef Anne het volgende:
Een ouwe vieze lul ook nog.
He Puchiequote:Op woensdag 6 mei 2009 11:23 schreef Fugie het volgende:
tjabbo is er weer, niveau -100
Wat spoken jullie allemaal uit bij die fotoshoots? Oftewel, waar zijn de rest van de foto's?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ding van hem is net een slavink
kort, dik en moddervet...
google: tjabbo.zipquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat spoken jullie allemaal uit bij die fotoshoots? Oftewel, waar zijn de rest van de foto's?
Hij is bekeerd tot het loonslavenbestaanquote:
De verloedering slaat toe. Waar moet dit nog heenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hij is bekeerd tot het loonslavenbestaan
Geen idee....quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
De verloedering slaat toe. Waar moet dit nog heen
quote:
cool!quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:22 schreef PeuRac het volgende:
Hey Tjabbo, ik kwam zondag nog een MK3 3.0i Turbo tegen op weg naar t centrum. Zag er mooi uit.
Omdat Arneaux z'n corsa meer als dan beu is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:14 schreef Anne het volgende:
Waarom hebbie de motor verkocht dan, Arneaux?
[..]
Mooie foto Paal!
Rose vind de MX-5 erg leuk. Maar goed, er passen zo verrekte weinig boodschappen in.quote:
Zonde!quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat Arneaux z'n corsa meer als dan beu is.
Daarom moet ik dus geld hebben voor een fatsoenlijke auto + wat paal zegt, ik ben verstandig geworden
Nee, vind het wel leuk enzo, maar echt heel boeiend vind ik het niet.
Volgens mij was die antraciet, ik zal na t weekend kijken of die er nog staat. Ben de rest van de week niet meer in Utrecht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool!
Je hebt geen kenteken er van zeker. Kleur ?
misschien ken ik hem
Hee lolllig bij vd Bosch. Wij maken die mallen voor die betonnen dingen. Zelf al verscheidene van gemaakt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:03 schreef Tjabbo het volgende:
Kleine topic reanimatie......
Afgelopen week auto gewassen, die grijze auto gefixed (kopbouten natrekken op 110NM) daarna stuk gereden.
foto's zijn wat flets, dat komt door de matige camera die we toevallig mee hadden...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ommeunig vet filmpje!quote:
Was die Honda voor Tim dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Zonde!
* Anne is ook aan het sparen voor een fatsoenlijke auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |