Gefeliciteerd ouwe!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En waarom niet blijer? Omdat ik nu Jan en allemal overal heen moet gaan rijden![]()
[..]
Dankje![]()
[..]
Ja. Kutding zuipt ook nog eens meer dan het gezamelijke Eindhovensche Studentencorps![]()
Ik niet, er was een Giuliette voorjaarsmeeting in Bennekom maar dat is wat uit de richting. Verder geen Alfa evenementen bekend bij mij.quote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag puzzelrit rond Franeker gehad, Peu?
quote:Eind 2009 zullen Saab, Saturn en Hummer verdwijnen, Pontiac uiterlijk in 2011. GM probeert een bankroet te voorkomen door hun bedrijfsobligaties om te zetten in aandelen. De deadline voor de ruil loopt op 26 mei af.
Geen idee, maar dat er een serie merken gaat verdwijnen lijkt me onontkoombaar...quote:Op maandag 27 april 2009 18:32 schreef Paladijn het volgende:
Iemand enig idee wat er nu precies gaat gebeuren met de GM merken trouwens? Op de ene site lees je dat Pontiac historie is, op fok staat het volgende:
[..]
Geen idee... Het is geen cum laude, en da's kut.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is dan "merit" of niet?
Ik heb er de ballen verstand van. Ik heb wel wat lijntjes lopen met bijv. DSM en Shell, maar nog niet heel actief.quote:Die aannamestop is echt heel nasty overal... De techniek vind je niets zeker?
Heel verstandig! Extra master is altijd goed. Tenzij je al 7e jaars bent met 2 masters op zak, dan kun je dat eigenlijk niet meer verkopen.....quote:Mijn broertje (RSM) gaat na z'n afstuderen (2 mnd) er nog een extra master (LLM) doen vanwege de fijne aannamestops.
quote:Wij komen de dip tot nu toe erg goed door, maar ik ben echt geen maand te vroeg begonnen... Verder houden drie andere BU's de BU Finance in leven; maar dat is op zich niet verkeerd. Mij bevalt het loonslaven leven erg goed; lekker druk, dat bevalt me prima.
Als ik aangenomen wordt bij de bank waar ik nu ver in het traject zit krijg ik een OV abonnement, en zolang ik nog geen andere woonruimte heb mag ik dan 200km/dag woon-werk treinenquote:En om verder in die rare discussie mee te doen; ik rijd 160km/dag woon-werk en tank minstens 2 x per week. Geen idee voor hoeveel euro/liter; leasepas.
Dat sucks, mijn auto gaat naar de garage en ik ga er 1 clinder, 800cc en 50 pk op vooruit. Helaas ook 500kgquote:Op maandag 27 april 2009 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ff bij Weijer brengen geen optie? Zit op de verlengde Schrans.
Ik heb hopelijk over een paar dagen eindleijk het goede onderdeel voor de Lada, rij nu al 4 en een halve week in leenhokken
Wat was de klacht?quote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
@plaatser TR: we zijn hier niet het EO forum...
Van die gedeukte mx-5? Ik snap dat voor autoverafgoders een deukje 'heiligschennis' is, maar kom op zeg.....quote:
klikquote:
quote:
heb jij nog steeds gluurrechten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat een gekke klacht...
af en toe een vloekwoordje is toch niet erg
Nu pas zo'n speech?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
bezuiniging speeches op het werk suck![]()
Nou raakt het mij niet direct, maar toch wel minder
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Anne het volgende:
Er staat hier trouwens een kar te koop en die kar heet Miedema.
Nee, geen klep. Helemaal plat.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Een oranje twee-assige kipper, met rode klep.
Oh, das best zeldzaam voor een Miedemaquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb jij nog steeds gluurrechten ofzo
SPAM!quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Helemaal niet vergeten hoor. Gewoon bewust niet gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
Ja, van 130 banen terug naar dik 100. Alle uitzendkrachten eruit aantal contracten niet verlengd dat soort zaken.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu pas zo'n speech?
Wij hebben 'm ook al gehad. Er is alleen niets veranderd (met uitzondering van een vacaturestop dan en dat er een tweetal contracten niet zijn verlengd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |