Maar die kans is in november natuurlijk een stuk groter daar heeft Loedertje wel erg gelijk in.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef sunny16947 het volgende:
Het tijdstip is altijd een gok in dit kikkerlandje. Vo9r hetzelfde gld had het weken pijpenstelen geregend en gehageld.
Leuke nick dat Pc eendquote:Op woensdag 22 april 2009 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het zou werken en het was mijn idee ook niet.
Ik corrigeerde het aantal alleen
Wel is het zo dat op zo aantal het maar een klein percentage hoeft te zijn die zich, door een pakkende reclame, daar wel toe laten verleiden.
Je denkt dat omdat.,? Heeft de zender het dan over de bunker.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat er 538 streamers komen en
en nu 3 keer raden waar deze info weer vandaan komt ....*zucht*quote:Op donderdag 23 april 2009 00:22 schreef tuinfluiter het volgende:
We zien het allemaal wel, vannacht waren de makers tot 03:00 aan het klussen en begonnen om 07:00 weer.
Welterusten, tenminste ik ga
natte vingerwerkquote:Op donderdag 23 april 2009 00:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je denkt dat omdat.,? Heeft de zender het dan over de bunker.
Bovendien is 538 van De Mol, die gaat geen andermans concepten steunen
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Life and Cooking kijk ik niet naar, en dat berichtje in de Telegraaf had ik overheen gelezen.
Enig idee wanneer wanneer de tijd rijp isquote:
never mind.......quote:Op donderdag 23 april 2009 00:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Enig idee wanneer wanneer de tijd rijp is
Anders blijf ik nog ff op
Zal moeilijk worden, maar ik ga het proberenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
what about hyves facebook twitter en al die andere social networking sites, zou toch wel gepromoot zijn zo hier en daar
Jij verwacht dat dat soort dingen ook resultaat opleveren?quote:
Waar kan een streamabonnement nog meer aangeschaft worden dan? Ik vind eigenlijk hetzelfde als Peter. Prima dat Geenstijl er is, maar ik wil daar ook eigenlijk niets mee te maken hebben. Kan er niet een tagje bij de user dat hij zich distantieert van Geenstijl? Of iets met kleurtjes....quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Danny het volgende:
[..]
je post al op FOK! dus je wordt er sowieso al mee geassocieerd. maar als je geen abo wil moet je niet via fok je streamabonnement aanschaffen.
hahahah ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar kan een streamabonnement nog meer aangeschaft worden dan? Ik vind eigenlijk hetzelfde als Peter. Prima dat Geenstijl er is, maar ik wil daar ook eigenlijk niets mee te maken hebben. Kan er niet een tagje bij de user dat hij zich distantieert van Geenstijl? Of iets met kleurtjes....
Rechtstreeks Fok! abonnement, via Geenstijl of via de Bunker, drie verschillende kleuren.
Het is hartstikke serieusquote:Op donderdag 23 april 2009 20:00 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahahah ik hoop dat dit niet serieus is
anders
hahahaahahahahahahahahhahahahahahahaha laat je nakijken.
Jep, de Sesamstraat_moet_blijven actiequote:Op donderdag 23 april 2009 17:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij verwacht dat dat soort dingen ook resultaat opleveren?
Is er ooit uberhaubt wel succesvol iets gespamd via hyves of facebook?
Yup!!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jep, de Sesamstraat_moet_blijven actie
ermm, nee. maar je kunt gewoon naar www.thebunkeronline.tv gaan en daar een stream nemen. Sowieso is er geen systeem waarmee mensen die een stream nemen een FOK! abonnement krijgen, dus die FOK! abonnementen gaan voorlopig niet door tot vanuit enjoy media geregeld wordt dat wij het weten wanneer een FOK!ker een abonnement op de streams afsluit, en welke FOK!ker dat dan is.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar kan een streamabonnement nog meer aangeschaft worden dan? Ik vind eigenlijk hetzelfde als Peter. Prima dat Geenstijl er is, maar ik wil daar ook eigenlijk niets mee te maken hebben. Kan er niet een tagje bij de user dat hij zich distantieert van Geenstijl? Of iets met kleurtjes....
Rechtstreeks Fok! abonnement, via Geenstijl of via de Bunker, drie verschillende kleuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |