Altijd lachen met Baas Bart iddquote:
quote:
Ik ga eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Kan die meuk verwijderd worden? En van mij mogen de heren Aquila, Edwinus, en alle andere mongolen ook gewoon een ban t/m de E3
Dank.quote:
Graag gedaan, jij bedankt voor het meldenquote:
^^ ze blijven doorgaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[E3 2009] Voorspellings en hype topic *O*
Check.quote:
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:14 schreef disjfa het volgende:
[..]
Die discussie heeft te maken de huidige prijs en wat mesnen daar van vinden. Zeg gewoon pricedrop en je bent klaar.
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:16 schreef Tain het volgende:
Om dan maar vervuiling in het E3 topic tegen te gaan...
[..]
Tis een discussietopic toch? en geen opsommingstopic.
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is een discussietopic over wat er op de E3 gepresenteerd gaat worden en wat je graag zou willen zien. Het feit dat de PS3 duur is heeft daar bar weinig mee te maken.
Ik ken jullie ondertussen wel een beetje, die afwijkingen zijn niet "heel even"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Voorspellings en Hype topic. Het ging over een voorspelling over de PS3, iemand haalt daar de huidige prijs bij en discussie. Wat is er mis met discussie als er heel even naar een iets ander onderwerp wordt afgeweken en het daarna weer over het hoofdonderwerp gaat?
Zolang het bij 2 posts blijft ga ik ze niet weghalen. Zoals je zegt, er is niets mis als er heel even afgeweken wordt. Dat laat ik gewoon staan. Ik hou het in de gaten of het bij die 2 blijftquote:Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan je mijn post(#36) en die van Disjfa dan weghalen(#37) en misschien wel meer posts? Die hebben ieder geval niks te maken met het topic.
Die laatste is gewoon ontopic, hij denkt dat Microsoft dit jaar Sony bankroet laat gaan op z'n PS-afdeling door middel van hun scherpe prijzen. Waarom zou die wegmoeten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Eens. Die andere dude vind ook dat hij mag doorposten als Bartje een x aantal posts laat staan. Dus die ook gewoon weghalen.
donequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Edwinuss het volgende:
[ PS3/X360 ] FIFA 09 # 8
Verzoek om dit te sluiten voor dit sletje
[ afbeelding ]
Voor het posten op het forum zul je toestemming moeten vragen in een mailtje naar forum@fok.nl en voor een post op de gamessite kun je het beste een mailtje sturen naar games@fok.nlquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef RedemptioN het volgende:
serieus vraagje hier:
voor mijn studie aan de universiteit van Twente heb ik een aantal docenten zover gekregen dat ik voor mijn master thesis een onderzoek naar games mag doen. Hiervoor heb ik een vragenlijst ontwikkeld en inmiddels al ge-pretest, de volgende fase, het daadwerkelijk uitvoeren van het onderzoek, zit er dus op een zeer korte termijn aan te komen.
De doelgroep van het onderzoek is zeer algemeen en het hoeven dus niet alleen respondenten te zijn met een universitaire achtergrond. Ik heb dus de mogelijkheid om het onderzoek over het wereldwijde web te zetten en ben ook van plan dit te doen.
Nu mijn vraag, is het mogelijk om mijn onderzoek op een aantal delen in het games forum te plaatsen? (vooral de algemene console fora). Een post op de games site zal natuurlijk nog beter zijn, maar ik kan natuurlijk niet alles wensen in de wereld. Natuurlijk zal ik de resultaten, en het doel van het onderzoek, vermelden wanneer ik alle benodigde data binnen heb.
alvast bedankt voor de reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |