FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef Muchachooo het volgende:
wordt het niet eens tijd om het demo's onderdeel op games.fok.nl te updaten?
Ik vond het eigenlijk wel feedback, dus heb ik toch gepost waar het hoort?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
Demo's worden er trouwens automatisch ingezet als er een nieuwsbericht wordt geplaatst met een 'demo' kenmerk is dus al een tijdje niet gedaan
Zo goedquote:foto Op maandag 29 juni 2009 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[PS3/X360] FIFA09 #9 Bijna tijd voor FIFA10 :9
Kan iemand er wat anders moois van maken?
De zin in de TT loopt niet echt lekker
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:13 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, op Fok!Games kan je bij elke user zien hoeveel punten hij heeft, en welk level daarbij hoort. Nu heb ik de vraag: waar komen die punten vandaan? hoe krijg je ze?!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vraag het eens in FOK!games complimenten,suggesties,vragen en problemen-topic
En je coolheidsfactor natuurlijk.quote:foto Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
worden berekend op basis van het o.a. aantal views, reacties, userreviews, submits, etc.
[..]stiekem toch even hier gereageerd
Daarom is Bart's score ook zo laag!quote:
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankertquote:foto Op woensdag 1 juli 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Daarom is Bart's score ook zo laag!
Sorry, ik weet niet wat me overkwam....quote:foto Op woensdag 1 juli 2009 08:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Die allejezus voorspelbare grap had ik van iedereen verwacht, behalve van jou Spankert
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool wasquote:foto Op woensdag 1 juli 2009 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had ook al gekeken in zn fotoboek, maar hij was al Advanced![]()
Er is maar één Kingquote:foto Op woensdag 1 juli 2009 09:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies! Kun je nagaan wat ik zou zijn als ik wel cool was
Ik denk dat als ik een paar honderd browservensters elke minuut games.fok.nl laat verversen, en dat 24/7 gedurende een paar maanden, je niet meer de enige king bentquote:
Oh? Vertel er eens wat meer over...quote:foto Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
Bart en de bende... we hebben een SC in GAM weten jullie dat..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop