quote:
Ok... maar wel eerst een kusje, anders kan je 't niet goed makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Jah, ik moest er ook al van huilen...
Neej, een beetje rellen mag toch wel?
Nogmaals, no offence, het was maar als geintje bedoeld.
Lijkt me een prima reeks voor GC en Heatwave denkt daar vast net zo over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt het dan St3l hier je vraag aan Ang3l??
Jij en ik hebben elkaar nooit zo goed begrepen he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lijkt me een prima reeks voor GC en Heatwave denkt daar vast net zo over.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ok... maar wel eerst een kusje, anders kan je 't niet goed maken
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, kun je anders niet het stokje overnemen van SCH? Met SCHtel hier je vraag aan....?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Nou, daar komt ie!
![]()
Edit: Waar is het 'kusje op de wang' smiley gebleven?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Jah, ik moest er ook al van huilen...
Neej, een beetje rellen mag toch wel?
Nogmaals, no offence, het was maar als geintje bedoeld.
Niet boos op me worden he!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vatte het niet eens als offensive op man!
Waarom moet ik bij jouw naam denken aan een oversext broertje van Kabouter Wesley trouwens?
Dat was een vraagbaak, een soort van "oma weet raad", maar dan voor homodingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?En dat topic ook.
Wat was dat nou precies dan?
Niet iedereen op Fok! is haatdragend...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
een fanclub, dat us nog niets, je stelt pas echt iets voor als er een haatclub tegen je wordt opgericht
Ja, maar dan wel beide he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
een fanclub, dat us nog niets, je stelt pas echt iets voor als er een haatclub tegen je wordt opgericht
Hey Beps!quote:
staat in mijn postgeschiedenis iets van 20 topics langquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?En dat topic ook.
Wat was dat nou precies dan?
Panties krullen weer heerlijk!!! En bij jou??quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Beps!
Hoes'st met de panties in 2010?
En had ik al verteld dat mijn surprise geinspireerd was door jou?
Door ene taart die ik had gezien?
Nel, ga je dit jaar weer naar Lowlands?? Bep gaat 't op haar oude dag ook maar eens proberenquote:
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Nel, ga je dit jaar weer naar Lowlands?? Bep gaat 't op haar oude dag ook maar eens proberen
*bestelt meteen een taxi om bij de Hema nieuwe panties te kopen*quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaHad nog net op tijd een kaartje!
Bep & Nel en de krullende panties in de Magneetbar!
Dan kan je beter naar zo'n leuk Turks theehuis gaan, thee is beter voor je dan koffie!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, o ja
Ik ga wel met de buurtbus naar de copyshop.
Zie je het al voor je dat ik dan, omdat ik mijn gebit niet in heb, bij de coffeeshop uitkom?
Groetjes terugquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:54 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Groetjes aan Ang3l dan maar?
Ik weet....quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ow een kabouter.... die heb ik ook ooit eentje gehad, maar die was een tragische dood gestorven.
Had z'n eigen overlijdenstopic hier op Fok. Erg ontroerend allemaal
Wat waren we nog jong en onbedorven toen hequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Met groene stoeltjes
Ik zie hem zo voor me!
Ik heb gesearched en gegoogled maar kan het topic niet meer vinden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:02 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ik weet....
Kabouters kunnen eenmaal sentimenteel doen.
Nu zijn we oud en bedorven!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat waren we nog jong en onbedorven toen he
Ach schat ik ruik het verschil toch niet meer op mijn oude dagquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop toch wel dat ik VERdorven ben en niet BEdorven
*ruikt onder oksels*
Ang3l, ze noemt zichzelf oud, en is 3 jaar jonger dan wijquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach schat ik ruik het verschil toch niet meer op mijn oude dag
Dus zij mag dat zeggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Maar natuurlijk ken ik haar. Met haar heb ik spannende nachten beleefd in parijse hotels.
Schat je snapt het niet hequote:
Vervelende bijkomende karaktertrek bij Fok!kersquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het stuk ervoor niet gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |