quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:14 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Nou, daar komt ie!
![]()
Edit: Waar is het 'kusje op de wang' smiley gebleven?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Jah, ik moest er ook al van huilen...
Neej, een beetje rellen mag toch wel?
Nogmaals, no offence, het was maar als geintje bedoeld.
Niet boos op me worden he!
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vatte het niet eens als offensive op man!
Waarom moet ik bij jouw naam denken aan een oversext broertje van Kabouter Wesley trouwens?
Dat was een vraagbaak, een soort van "oma weet raad", maar dan voor homodingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?En dat topic ook.
Wat was dat nou precies dan?
Niet iedereen op Fok! is haatdragend...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
een fanclub, dat us nog niets, je stelt pas echt iets voor als er een haatclub tegen je wordt opgericht
Ja, maar dan wel beide he.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
een fanclub, dat us nog niets, je stelt pas echt iets voor als er een haatclub tegen je wordt opgericht
Hey Beps!quote:
staat in mijn postgeschiedenis iets van 20 topics langquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?En dat topic ook.
Wat was dat nou precies dan?
Panties krullen weer heerlijk!!! En bij jou??quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Beps!
Hoes'st met de panties in 2010?
En had ik al verteld dat mijn surprise geinspireerd was door jou?
Door ene taart die ik had gezien?
Nel, ga je dit jaar weer naar Lowlands?? Bep gaat 't op haar oude dag ook maar eens proberenquote:
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef Lips het volgende:
[..]
Nel, ga je dit jaar weer naar Lowlands?? Bep gaat 't op haar oude dag ook maar eens proberen
*bestelt meteen een taxi om bij de Hema nieuwe panties te kopen*quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaHad nog net op tijd een kaartje!
Bep & Nel en de krullende panties in de Magneetbar!
Dan kan je beter naar zo'n leuk Turks theehuis gaan, thee is beter voor je dan koffie!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, o ja
Ik ga wel met de buurtbus naar de copyshop.
Zie je het al voor je dat ik dan, omdat ik mijn gebit niet in heb, bij de coffeeshop uitkom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |