Neeje. Dit is opgericht door hetero-dames!quote:
Toevallig?quote:
No offence vrind...quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Mens dit is al een heel oud topic, gemaakt door enkele vrouwen uit Singles
Ikke ben nie meer uit singlesquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Mens dit is al een heel oud topic, gemaakt door enkele vrouwen uit Singles
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Blablagedoe?
Of een: ik promoot mijn vriendje/kloon topic?
![]()
Oh, kun je anders niet het stokje overnemen van SCH? Met SCHtel hier je vraag aan....?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeje. Dit is opgericht door hetero-dames!
Jah, ik moest er ook al van huilen...quote:
Das zeker lang geledenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
PIEN! Kom er maar in!
O dat is lang geleden
Wordt het dan St3l hier je vraag aan Ang3l?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, kun je anders niet het stokje overnemen van SCH? Met SCHtel hier je vraag aan....?
quote:
Ok... maar wel eerst een kusje, anders kan je 't niet goed makenquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Jah, ik moest er ook al van huilen...
Neej, een beetje rellen mag toch wel?
Nogmaals, no offence, het was maar als geintje bedoeld.
Lijkt me een prima reeks voor GC en Heatwave denkt daar vast net zo over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wordt het dan St3l hier je vraag aan Ang3l??
Jij en ik hebben elkaar nooit zo goed begrepen he?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lijkt me een prima reeks voor GC en Heatwave denkt daar vast net zo over.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ok... maar wel eerst een kusje, anders kan je 't niet goed maken
Weet je dat ik dat hele SCH-gedoe gemist heb?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, kun je anders niet het stokje overnemen van SCH? Met SCHtel hier je vraag aan....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |