als we steeds zoveel sneller gaan kan de laatste man in 1 minquote:Op woensdag 22 april 2009 20:47 schreef Jan-Beton het volgende:
Het is nu 16 minuten uitgelopen... dat is bijna 15 minuten sneller
Oke. Wie is de gelukkige?quote:
Ja zeg!!quote:
Dat hangt van haar vraag en antwoord afquote:Op woensdag 22 april 2009 20:49 schreef kwiwi het volgende:
jan beton! volgens mij wil ie graag op een date met frosting want hij vraagt (steeds) naar d'ren nu weer waar ze is
Dan haak ik af..quote:Op woensdag 22 april 2009 20:49 schreef kwiwi het volgende:
jan beton! volgens mij wil ie graag op een date met frosting want hij vraagt (steeds) naar d'ren nu weer waar ze is
Pink Floyd!quote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
De intro van het liedje van Betonnen Ron, uhm, Jan-Beton kan ik spelen op de gitaar
Ik ook, en ik speel helemaal geen gitaarquote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
De intro van het liedje van Betonnen Ron, uhm, Jan-Beton kan ik spelen op de gitaar
Dan moet je wel een rotkop hebben zegquote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
als we steeds zoveel sneller gaan kan de laatste man in 1 min
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bang dat ie niet van zonvakanties houdt?
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bang dat ie niet van zonvakanties houdt?
Postenquote:Op woensdag 22 april 2009 20:51 schreef KudFokker het volgende:
die is 23 toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Hmm je bent een beetje oud voor de jonge jury janWaar is Fraubitch eigenlijk? Die is wel wat ouder toch?
Oh.. Nou dan schiet dat ook niet opquote:
Als ik een 14 jarige troela was had je mij mogen neukenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Hmm je bent een beetje oud voor de jonge jury janWaar is Fraubitch eigenlijk? Die is wel wat ouder toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |