Wel top dat je het geprobeerd hebt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Dat wil ik ook nietIk hoopte dat op het laatst toch wel wat jongere oude dames wilden meedoen... Ik heb me vergist!
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 21:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES, GRAAG AANMELDEN VOOR DE KERUING VAN KUDFOKKER!
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 21:09 schreef RenRen- het volgende:
OH ik wil wel.
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 21:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat wil je wel? Nog een vleeskeuring?
Je hebt je toch zelf aangemeld?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Trek 't je niet aan man, d'r is vast buiten Fok om een hete dertiger te vinden voor jequote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Rauw. het volgende:
Mag ik KF ook keuren?
Hij is tenslotte mijn bitch en ik zijn gimp
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES, GRAAG AANMELDEN VOOR DE KERUING VAN KUDFOKKER!
Ik ben 32, lijkt me geen goed planquote:Op woensdag 22 april 2009 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens het lef om mee te doen, dus mondje dicht nu graag.
Dat is zonde ja. Ik pleit voor een uitgebreide promotie-campagnequote:Op woensdag 22 april 2009 21:11 schreef Duimelot het volgende:
waarom zijn er maar zo weinig dames eigenlijk?
Hier stond iets wat ik niet had moeten zeggen!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]. Jammer dat het zo'n hard woord is
Wat denk je wat we geprobeerd hebben ?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is zonde ja. Ik pleit voor een uitgebreide promotie-campagne
als jij mee doet wil ik keuren!!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 32, lijkt me geen goed plan
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is zonde ja. Ik pleit voor een uitgebreide promotie-campagne
In de verdediging schieten staat je nietquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Vleeskeuring of inhoud? Je had me al in de 1e ronde niet goed gekeurd... Dat had je gemakkelijk in de 2e ronde kunnen doen. Nu is het mijn leeftijd.
Ik deed gelukkig toch voor de fun mee, want 23 jaar en jonger kon echt niet (ik schrok wel natuurlijk dat er zo weinig oudere FOKsters meededen)...
En de wat minder-jongere dames deden nu ineens niet meer mee (tegenover maandag)
Als ik zou keuren zou niet eerlijk zijn, ik heb voorkennisquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...
AANMELDINGEN VOOR KUDFOKKER:
Kwiwi
L.no
RenRen-
NOG MEER VROUWEN??
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij mee doet wil ik keuren!!!!!
ik heb bevobbeld stukjes gemist en kijk nu weer esquote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat denk je wat we geprobeerd hebben ?
Ik heb frontpage en forum index aandacht gehad, en Arjen heeft 200 FoBo's gespammed
Man, wat zit je nou te zeiken? Natuurlijk wil ik inhoud, maar ik wil ook iets haalbaars, en dat is 35 duidelijk niet. En dit is nou eenmaal een vleeskeuring, voor de plezier, en leuk als er wat meer uit komt, kan gebeuren. Maar serieus daten doe ik niet via een DATETOPIC op fok. Die intentie heb ik dan nietquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 21:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Vleeskeuring of inhoud? Je had me al in de 1e ronde niet goed gekeurd... Dat had je gemakkelijk in de 2e ronde kunnen doen. Nu is het mijn leeftijd.
Ik deed gelukkig toch voor de fun mee, want 23 jaar en jonger kon echt niet (ik schrok wel natuurlijk dat er zo weinig oudere FOKsters meededen)...
En de wat minder-jongere dames deden nu ineens niet meer mee (tegenover maandag)
echt waar joh?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Wegens te weinig animo van de vrouwen gaan we volgende keer verder !
wil je m ajb geen JB noemenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb bevobbeld stukjes gemist en kijk nu weer es
maar als er dan staat wie wil er KF keuren, dan ga ik me al niet aanmelden omdat ik op voorhand al weet dat dat te jong voor me is.
is toch de bedoeling dat dat een verrassingis en sja de leeftijd van JB was een beetje hoog voor de deelnemende dames, maar 1) erg weinig dames en 2) juist leuk de varieteit in mannen, zo is het in t echte programma ook vanalles wat!
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat denk je wat we geprobeerd hebben ?
Ik heb frontpage en forum index aandacht gehad, en Arjen heeft 200 FoBo's gespammed
Aah ok, goed werkquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
oeh sorry meis was niet persoonlijk bedoeldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wil je m ajb geen JB noemen
Ik raak in de war zo
Nee, dat snap ik, maar ik moest het drie keer lezen voor ik begreep dat het niet over mij gingquote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh sorry meis was niet persoonlijk bedoeld
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel raar is dat
Het is toch niet eerlijk als iemand met vriend meedoet?
Nu moet ik zeggen dat renren dr motivatie ook niet echt goed is.
Op dit moment is het vnl leedvermaak dit topic
Geen idee maar je krijgt een pm geloof ik..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:21 schreef Chocolate het volgende:
shit keuring van vandaag gemist
wanneer is de volgende?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.En dat kunnen we echt niet hebben nu.
Het is gewoon lastig om te regelen Ado !quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Een datingtopic voor bezette vrouwen
welke vrouwen zijn dan benaderd???quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.En dat kunnen we echt niet hebben nu.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Is het niet handig om een minimum aantal juryleden te hebben? Bijvoorbeeld 5.
En wat is er met het idee gedaan?quote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat is er met het idee gedaan?
quote:
Wat niet weet wat niet deerd.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:37 schreef Murmeli het volgende:
ik wil best keuren hoor, maar ben ook niet zo erg single enzo....
Het staat in de openingspost dat ze nog vrouwen nodig hebben. Het kan best verwarrend zijn inderdaad, maar je kon het vragen als je twijfelde.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
welke vrouwen zijn dan benaderd???
het kwam nml op mij over toen ik gister geloof ik de eerste ronde zag dat de dames al bekend waren en inschrijven niet meer mogelijk was.....
ik vind het dan vrij onduidelijk, en dan zullen er meer zijn die dat vinden
vond trouwens het begin wel ok (qua man) niet meteen een minder figuur, al moeten die er natuurlijk ook tussen!!!! maar niet alleen maar
ik wil best mee doen maar dan moet ik wel weten wanneer enzo!?!?
Had je iets anders verwacht??quote:
Dankje.quote:
ik ben niet zo'n op lezerquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Het staat in de openingspost dat ze nog vrouwen nodig hebben. Het kan best verwarrend zijn inderdaad, maar je kon het vragen als je twijfelde.
Ze zullen vast wel bekend maken wanneer het is en ook nog via PM (mits je je ingeschreven hebt).
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht??
Nee hoor, maandag met Jimbo was het heel anders dan met J-Bquote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Aha, het is dus gewoon een leedvermaaktopic
De moeite waard om te volgen dan
Ach het blijft FOK! dus zo veel verwacht ik er ook niet van.quote:
pessimistquote:Op woensdag 22 april 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het blijft FOK! dus zo veel verwacht ik er ook niet van.
Mag ik jouw hengel nu dan even lenen, sexyquote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pessimist
ik vind fok best nuttig, heb er toch best een leuk vriendje vandaan gevist
Ik vind FOK! ook best handig. Nu al alleen nog een vriendinnetje vinden.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pessimist
ik vind fok best nuttig, heb er toch best een leuk vriendje vandaan gevist
ja hoor, komt iequote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag ik jouw hengel nu dan even lenen, sexy?
vind jij nou eerst jezelfquote:Op woensdag 22 april 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind FOK! ook best handig. Nu al alleen nog een vriendinnetje vinden.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag ik jouw hengel nu dan even lenen, sexy?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:53 schreef Jajong het volgende:
Grappig dat 't nog best goed gaat. Ik zou ook hebben meegedaan maar ik ben veel te onzeker natuurlijk. En nee dat zeg ik niet om te vissen.
Dat is misschien een betere volgorde.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind jij nou eerst jezelf
en DAN een vriendinnetje
Ik mis mijn ex nog steedsquote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jong maar gewoon doen, zal je misschien nog doen verbazen en niet geschoten is altijd mis
Zelfs ik doe mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jong maar gewoon doen, zal je misschien nog doen verbazen en niet geschoten is altijd mis
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mis mijn ex nog steeds
Maar ik ga steeds beter richten
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien een betere volgorde.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is misschien een betere volgorde.
VREEEEEEEEEEEEEEEETZAK!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
kut, ik heb 2 appels op en nog een halve caramac dinges en heb nog honger
wat zal ik nu ns eten
oh ik heb nog een paar katjang pedis nootjes maar ik moet meer meer meer
in de op aangeven waar men zich kan aanmeldenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef KudFokker het volgende:
Maar hou het aub ontopic, dus over het spel
Thnx!
Iemand tips hoe we meer vrouwen kunnen ronselen?
Ahh ok.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef KudFokker het volgende:
Thnx!
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
VREEEEEEEEEEEEEEEETZAK!
en niks aankomen he, geen grammetje
Vreetkick?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
kut, ik heb 2 appels op en nog een halve caramac dinges en heb nog honger
wat zal ik nu ns eten
oh ik heb nog een paar katjang pedis nootjes maar ik moet meer meer meer
Maar ondertussen houd ik mijn ogen wel open.quote:
Vrijgezellen vrouwen naar FOK! lokken.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef KudFokker het volgende:
Thnx!
Ik kreeg daarvoor bijna een ban laatst, en een paar zelfmoordneigingen via PMquote:Op woensdag 22 april 2009 22:04 schreef Murmeli het volgende:
gewoon in alle topics aankondingen.of iig alle goed bezochte topics.... ik kijk bijv alleen maar in my active topics. de rest zie ik niet/nauwelijks
Haha, ik zit ook niet echt te wachten op een date met een FOK! chickie hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Is idd geen al te best ideequote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kreeg daarvoor bijna een ban laatst, en een paar zelfmoordneigingen via PM![]()
jamaar jamaar dan moet je niet zeggen dat je t niet durft, je WIL gewoon nietquote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ik zit ook niet echt te wachten op een date met een FOK! chickie hoor.
is alweer beetje over. ik heb nu dropjes. en die gaan niet zo snel.quote:
Hoef je niet gelijk zo boos te doenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jamaar jamaar dan moet je niet zeggen dat je t niet durft, je WIL gewoon niet
ps KF heb je jezelf gepmt met zelfmoordneigingen!?!?
jah hey dat is bijna net zoiets als een kind een lollie geven en dan weer terugpakken vind je het gekquote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk zo boos te doen.
Okequote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is alweer beetje over. ik heb nu dropjes. en die gaan niet zo snel.
ik had gewoon te weinig gegeten vanavond. dat heb ik soms en dan heb ik na 3 uur weer honger...snelle spijsvertering enzo
ik denk dat voorafgeplande dingen niet zo goed lopen. spontane "meets" lijken het wel goed te doen....quote:Op woensdag 22 april 2009 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke
Ontopic
Ik denk dat er gewoon weinig animo is voor dit soort dingen op FOK!. Op FOK!meets komen ook maar weinig mensen en het zijn altijd dezelfde mensen die komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |