als jij mee doet wil ik keuren!!!!!quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben 32, lijkt me geen goed plan
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is zonde ja. Ik pleit voor een uitgebreide promotie-campagne
In de verdediging schieten staat je nietquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Vleeskeuring of inhoud? Je had me al in de 1e ronde niet goed gekeurd... Dat had je gemakkelijk in de 2e ronde kunnen doen. Nu is het mijn leeftijd.
Ik deed gelukkig toch voor de fun mee, want 23 jaar en jonger kon echt niet (ik schrok wel natuurlijk dat er zo weinig oudere FOKsters meededen)...
En de wat minder-jongere dames deden nu ineens niet meer mee (tegenover maandag)
Als ik zou keuren zou niet eerlijk zijn, ik heb voorkennisquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...
AANMELDINGEN VOOR KUDFOKKER:
Kwiwi
L.no
RenRen-
NOG MEER VROUWEN??
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als jij mee doet wil ik keuren!!!!!
ik heb bevobbeld stukjes gemist en kijk nu weer esquote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat denk je wat we geprobeerd hebben ?
Ik heb frontpage en forum index aandacht gehad, en Arjen heeft 200 FoBo's gespammed
Man, wat zit je nou te zeiken? Natuurlijk wil ik inhoud, maar ik wil ook iets haalbaars, en dat is 35 duidelijk niet. En dit is nou eenmaal een vleeskeuring, voor de plezier, en leuk als er wat meer uit komt, kan gebeuren. Maar serieus daten doe ik niet via een DATETOPIC op fok. Die intentie heb ik dan nietquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 21:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Vleeskeuring of inhoud? Je had me al in de 1e ronde niet goed gekeurd... Dat had je gemakkelijk in de 2e ronde kunnen doen. Nu is het mijn leeftijd.
Ik deed gelukkig toch voor de fun mee, want 23 jaar en jonger kon echt niet (ik schrok wel natuurlijk dat er zo weinig oudere FOKsters meededen)...
En de wat minder-jongere dames deden nu ineens niet meer mee (tegenover maandag)
echt waar joh?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef KudFokker het volgende:
Wegens te weinig animo van de vrouwen gaan we volgende keer verder !
wil je m ajb geen JB noemenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb bevobbeld stukjes gemist en kijk nu weer es
maar als er dan staat wie wil er KF keuren, dan ga ik me al niet aanmelden omdat ik op voorhand al weet dat dat te jong voor me is.
is toch de bedoeling dat dat een verrassingis en sja de leeftijd van JB was een beetje hoog voor de deelnemende dames, maar 1) erg weinig dames en 2) juist leuk de varieteit in mannen, zo is het in t echte programma ook vanalles wat!
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat denk je wat we geprobeerd hebben ?
Ik heb frontpage en forum index aandacht gehad, en Arjen heeft 200 FoBo's gespammed
Aah ok, goed werkquote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
ik heb meer dan 100 vrouwen benaderd... Of ze willen niet of ze mogen niet van hun vriendje...
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
oeh sorry meis was niet persoonlijk bedoeldquote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wil je m ajb geen JB noemen
Ik raak in de war zo
Nee, dat snap ik, maar ik moest het drie keer lezen voor ik begreep dat het niet over mij gingquote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh sorry meis was niet persoonlijk bedoeld
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel raar is dat
Het is toch niet eerlijk als iemand met vriend meedoet?
Nu moet ik zeggen dat renren dr motivatie ook niet echt goed is.
Op dit moment is het vnl leedvermaak dit topic
Geen idee maar je krijgt een pm geloof ik..quote:Op woensdag 22 april 2009 21:21 schreef Chocolate het volgende:
shit keuring van vandaag gemist
wanneer is de volgende?
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.En dat kunnen we echt niet hebben nu.
Het is gewoon lastig om te regelen Ado !quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Een datingtopic voor bezette vrouwen
welke vrouwen zijn dan benaderd???quote:Op woensdag 22 april 2009 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Als de vrouwen met vriend niet meededen, dan zouden we nu nog minder vrouwen hebben.En dat kunnen we echt niet hebben nu.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Is het niet handig om een minimum aantal juryleden te hebben? Bijvoorbeeld 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |