thxquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
excuus voor het niet openen van dit topic, ik ben het vanochtend helemaal vergeten![]()
en al ging de stand eigenlijk nergens meer over....
redunzl is toch maar mooi de winnaar van editie 31 !!! proficiat
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef redunzl het volgende:
is al eens langsgekomen...
http://wiki.fok.nl/index.(...)_Wereld_Editie/lijst
Doe jij zelf maar een nieuwe. Je kan met Ctrl+F heel makkelijk in de lijst checken of degene die je bedacht hebt al geweest is.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Bram2301 het volgende:
ja sorry dat ie zo kleein was, maar dubrovnik was goed.
weet niet wat er allemaal al is langs gekomen. Moet ik een nieuwe plaatsen of doe jij het=
groet
ik ga niet de hele westkust van Gran Canaria doorscrollenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Bram2301 het volgende:
die kun je zo gecheckt hebben toch? nee dat is het niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ik ga niet de hele westkust van Gran Canaria doorscrollenHet was maar een gokje..
TIP 1: het is geen eilandquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de hele Canarische Eilanden gehad, zonder succes
quote:Met 'zigzag architectural building' bij images...pagina 10
knap gevonden idd!quote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Maggie's Cancer Care Centre, Ninewells Hospital, Dundee
hoe wist je dat het de UK was dan?quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
![]()
petje af hoor, ik zou het al na 2 pagina's hebben opgegeven!
(ik zat alsmaar met 'heliport' in de UK te zoeken, zonder succes dus.....)
die ene witte auto, die er aan komt rijden, rijdt linksquote:hoe wist je dat het de UK was dan?
Helemaal goedquote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Annunciation Greek Orthodox Church te Wauwatosa, Wisconsin, USA
[ afbeelding ]
Volgens mij van Frank Lloyd Wright
Hangt er vanaf wanneer het goedgekeurd wordt. Meestal het eerste moment dat ik online ben na goedkeuring, kan dus alle tijden zijnquote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Bram2301 het volgende:
krijg geeneens de kans om te zoeken of er zijn er al weer 2 gevonden :S
hoe laat plaatsen jullie die opgeven meestal?
helemaal goed!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Bram2301 het volgende:
Phoenix Shot Tower te Baltimore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar laat je het gebouw zien danquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef Bram2301 het volgende:
vooruit, ik laat het gebouw zien
naam gebouw en stad
en de door jou gevonden opgave staat ook niet meer in de lijst....quote:Bram, je hebt je zelf uit de stand gewist.
Voor de kenner is Renzo Piano meteen te herkennen bij hint een...quote:
Hartstikke goed...+ de resten van het Nore Fort...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Bram2301 het volgende:
On the Hoo Peninsula, just down from the Cliffe Fort stands The Hans Egede
The Hans Egede was a three masted schooner built in Denmark in 1922 and named after a Norwegian Lutheran missionary known as the Apostle of Greenland after he travelled there and converted Innuit people to Christianity. The ship saw varied service, including work as a coal/grain hulk on the Medway.Eventually, while being towed, the weakened structure began taking on water and, after grounding on Blythe Sands, it was beached adjacent to Cliffe Fort to avoid it sinking in the middle of the river
en echt veel foto's zij er ook niet van te vindenquote:het aantal wikipedia wtjes is niet groot....
quote:Union Square, San Francisco, CA
Juistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sculpturworx te Houston Texas, enorme beelden van The Beatles
[ afbeelding ]
Helemaal goedquote:
Je bent een goede zoekert...Kijk ik net bij Serendip, zie ik dat je aangemeld bentquote:
net aangemeld via zonnetjeinhuisquote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je bent een goede zoekert...Kijk ik net bij Serendip, zie ik dat je aangemeld bentSucces met zoeken.
Niet iedereen heeft dezelfde pagina-instellingen. Ik heb bijvoorbeeld 100 posts per pagina en ben dus gewoon op de 2e pagina bezigquote:
ga ik nu doen, heb de eerste 2 al maar die derde is lastig ....wel al in de juiste bieb maar kan geen videotjes vindenquote:
Klopt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Maizena het volgende:
De sluizen van Stockholm...
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Slussen
Heb je niks aan de hints dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
ga ik nu doen, heb de eerste 2 al maar die derde is lastig ....wel al in de juiste bieb maar kan geen videotjes vinden
Goed zo!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:18 schreef Bram2301 het volgende:
[ afbeelding ]
Habitat 67 Montreal Canada
Zonder hints!
Astana in kazachstanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef Maizena het volgende:
Met 'star ishtar tower architecture' kwam ik bij images deze http://vigilantcitizen.com/?p=421 tegen...
Wat en waar.
[ afbeelding ]
Ja, die had ik al gevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
Astana in kazachstan
De hoofdstad
wall mart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef Maizena het volgende:
Met 'star ishtar tower architecture' kwam ik bij images deze http://vigilantcitizen.com/?p=421 tegen...
Wat en waar.
[ afbeelding ]
Je bent heel warm... zoek daar nou maar verder mee...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Bram2301 het volgende:
een treinwagon in de stoep? ik kan het niet goed zien
Sydney kan niet daar rijden de mensen links..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef IgnisMutatres het volgende:
is het de ingang van de metro in sydney?
het lijkt op een ingang van een metro/station omdat er ook roltrappen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Bram2301 het volgende:
een metrowagon (gecrashed) in de stoep (kunst)... in het engels, spaans en frans gezocht... no result
Ingang Metro idd. Maar véél dichterbij...quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef IgnisMutatres het volgende:
is het de ingang van de metro in sydney?
een aantal honderd meters er vandaan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Bram2301 het volgende:
een metrowagon (gecrashed) in de stoep (kunst)... in het engels, spaans en frans gezocht... no result
Goed gevonden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Bram2301 het volgende:
[ afbeelding ]
had niet verwacht dat het in duitsland was
Frankfurt
heeft het met een opgespoten eiland te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Bram2301 het volgende:
ff iets heel anders....
waar en wat heeft Nederland ermee te maken?
[ afbeelding ]
ook even een nieuwe graagquote:Op zondag 31 mei 2009 16:37 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik ben maar zo vrij om de opgave die ik gevonden heb goed te keuren, en dan ook maar meteen de stand bij te werken.
Klein probleempje: het ene eiland hoort bij Rusland, het andere bij de Verenigde Staten![]()
Bram2301 7
Maizena 6
zonnetjeinhuis 4
redunzl 2
TARAraboemdijee 2
Harm1984 1
wat is er al voorbijgekomen in dit topic:
Puerto Viejo, Chili
Maggie's Cancer Care Centre, Ninewells Hospital, Dundee, Schotland
Annunciation Greek Orthodox Church, Wauwatosa, Wisconsin, USA
Legoland, Billund, Denemarken
Phoenix Shot Tower, Baltimore, USA
Seemamalakaya tempel, Colombo, Sri Lanka
Baia de Lobito, Angola
Centra Jean Marie Tjibaou, Noumea, New Caledonie
GM (General Motors) Renaissance Center, Detroit, USA
The Hans Egede and Nore Fort remains, Cliffe, Engeland
Gebi Gebriel Eth Orthodox Church, Addis Abeba, Ethiopie
Union Square, San Francisco, CA, USA
Sculpturworx, enorme beelden van The Beatles, Houston, TX, USA
Prinselijk paleis, Monaco
Klooster Monte Cassino, Italie
Marquette Park Aquatorium and Aviation Museum , Gary, Indiana, USA
Palacio Legislativo, Montevideo, Uruguay
Slussen, Stockholm
Habitat 67 Montreal Canada
Bayterek toren, Astana, Kazakhstan.
Metrostation Bockenheimer Warte, Frankfurt, Duitsland
Diomedes Eilanden, USA/Rusland
Dat is goed ja, is dat pokkeding nu eindelijk opgeknapt btw?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:57 schreef Maizena het volgende:
Nou...dan zal ik het maar zeggen...
Stadspark, Antwerpen
Ikzou het niet weten...ben er nog nooit geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:18 schreef bork het volgende:
[..]
Dat is goed ja, is dat pokkeding nu eindelijk opgeknapt btw?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:03 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
The Norman-Hohenstaufen Castle, Bari, Italy
The Norman-Hohenstaufen Castle, well-known as Castello Svevo, was built by Roger II of Sicily around 1131. Destroyed in 1156, it was rebuilt by Frederick II of Hohenstaufen. The castle now serves as a gallery for a variety of temporary exhibitions in the city.
Helemaal goed!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Centro de Apoio aos Romeiros te Aparecida, Brazilie
Klopt!quote:
Doe maar vast een nieuwe danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je wilde toch snel? Waar blijf je dan?
Ja! 't was goed! Inderdaad, lekker opschieten. Maar er kwam toch wat tussen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Doe maar vast een nieuwe dan
Dat is 'm...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Memphis, Cooper-Young railroad bridge, trestle art project door Jill Turman
En dat gele is dus wel degelijk een weg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Neuh, het is een rivier. En het gebied is ook naar deze rivier genoemd
Op Wikimapia-beta wel...quote:Op zondag 28 juni 2009 12:34 schreef Bram2301 het volgende:
waar heb je die grens vandaan? op google earth kan ik geen grens zien...
Dat gele was inderdaad een weg, maar dat was niet echt bijzonder.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:51 schreef Maizena het volgende:
[..]
En dat gele is dus wel degelijk een weg...
[ afbeelding ]
Helemaal juistquote:
Ook weer goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lavendel Labyrinth, Plieningen, Duitsland. Volgens mij in de Botanische tuin van Slot en Universiteit Hohenheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |