thxquote:Op woensdag 22 april 2009 20:57 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
excuus voor het niet openen van dit topic, ik ben het vanochtend helemaal vergeten![]()
en al ging de stand eigenlijk nergens meer over....
redunzl is toch maar mooi de winnaar van editie 31 !!! proficiat
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:52 schreef redunzl het volgende:
is al eens langsgekomen...
http://wiki.fok.nl/index.(...)_Wereld_Editie/lijst
Doe jij zelf maar een nieuwe. Je kan met Ctrl+F heel makkelijk in de lijst checken of degene die je bedacht hebt al geweest is.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Bram2301 het volgende:
ja sorry dat ie zo kleein was, maar dubrovnik was goed.
weet niet wat er allemaal al is langs gekomen. Moet ik een nieuwe plaatsen of doe jij het=
groet
ik ga niet de hele westkust van Gran Canaria doorscrollenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef Bram2301 het volgende:
die kun je zo gecheckt hebben toch? nee dat is het niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:12 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
ik ga niet de hele westkust van Gran Canaria doorscrollenHet was maar een gokje..
TIP 1: het is geen eilandquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb de hele Canarische Eilanden gehad, zonder succes
quote:Met 'zigzag architectural building' bij images...pagina 10
knap gevonden idd!quote:Op zondag 26 april 2009 13:58 schreef Maizena het volgende:
[ afbeelding ]
Maggie's Cancer Care Centre, Ninewells Hospital, Dundee
hoe wist je dat het de UK was dan?quote:Op zondag 26 april 2009 14:57 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
![]()
petje af hoor, ik zou het al na 2 pagina's hebben opgegeven!
(ik zat alsmaar met 'heliport' in de UK te zoeken, zonder succes dus.....)
die ene witte auto, die er aan komt rijden, rijdt linksquote:hoe wist je dat het de UK was dan?
Helemaal goedquote:Op zondag 26 april 2009 22:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Annunciation Greek Orthodox Church te Wauwatosa, Wisconsin, USA
[ afbeelding ]
Volgens mij van Frank Lloyd Wright
Hangt er vanaf wanneer het goedgekeurd wordt. Meestal het eerste moment dat ik online ben na goedkeuring, kan dus alle tijden zijnquote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Bram2301 het volgende:
krijg geeneens de kans om te zoeken of er zijn er al weer 2 gevonden :S
hoe laat plaatsen jullie die opgeven meestal?
helemaal goed!quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Bram2301 het volgende:
Phoenix Shot Tower te Baltimore
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar laat je het gebouw zien danquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:24 schreef Bram2301 het volgende:
vooruit, ik laat het gebouw zien
naam gebouw en stad
en de door jou gevonden opgave staat ook niet meer in de lijst....quote:Bram, je hebt je zelf uit de stand gewist.
Voor de kenner is Renzo Piano meteen te herkennen bij hint een...quote:
Hartstikke goed...+ de resten van het Nore Fort...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:26 schreef Bram2301 het volgende:
On the Hoo Peninsula, just down from the Cliffe Fort stands The Hans Egede
The Hans Egede was a three masted schooner built in Denmark in 1922 and named after a Norwegian Lutheran missionary known as the Apostle of Greenland after he travelled there and converted Innuit people to Christianity. The ship saw varied service, including work as a coal/grain hulk on the Medway.Eventually, while being towed, the weakened structure began taking on water and, after grounding on Blythe Sands, it was beached adjacent to Cliffe Fort to avoid it sinking in the middle of the river
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |