en echt veel foto's zij er ook niet van te vindenquote:het aantal wikipedia wtjes is niet groot....
quote:Union Square, San Francisco, CA
Juistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sculpturworx te Houston Texas, enorme beelden van The Beatles
[ afbeelding ]
Helemaal goedquote:
Je bent een goede zoekert...Kijk ik net bij Serendip, zie ik dat je aangemeld bentquote:
net aangemeld via zonnetjeinhuisquote:Op zondag 17 mei 2009 17:25 schreef Maizena het volgende:
[..]
Je bent een goede zoekert...Kijk ik net bij Serendip, zie ik dat je aangemeld bentSucces met zoeken.
Niet iedereen heeft dezelfde pagina-instellingen. Ik heb bijvoorbeeld 100 posts per pagina en ben dus gewoon op de 2e pagina bezigquote:
ga ik nu doen, heb de eerste 2 al maar die derde is lastig ....wel al in de juiste bieb maar kan geen videotjes vindenquote:
Klopt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:42 schreef Maizena het volgende:
De sluizen van Stockholm...
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Slussen
Heb je niks aan de hints dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:36 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
ga ik nu doen, heb de eerste 2 al maar die derde is lastig ....wel al in de juiste bieb maar kan geen videotjes vinden
Goed zo!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:18 schreef Bram2301 het volgende:
[ afbeelding ]
Habitat 67 Montreal Canada
Zonder hints!
Astana in kazachstanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef Maizena het volgende:
Met 'star ishtar tower architecture' kwam ik bij images deze http://vigilantcitizen.com/?p=421 tegen...
Wat en waar.
[ afbeelding ]
Ja, die had ik al gevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:30 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
Astana in kazachstan
De hoofdstad
wall mart?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef Maizena het volgende:
Met 'star ishtar tower architecture' kwam ik bij images deze http://vigilantcitizen.com/?p=421 tegen...
Wat en waar.
[ afbeelding ]
Je bent heel warm... zoek daar nou maar verder mee...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Bram2301 het volgende:
een treinwagon in de stoep? ik kan het niet goed zien
Sydney kan niet daar rijden de mensen links..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef IgnisMutatres het volgende:
is het de ingang van de metro in sydney?
het lijkt op een ingang van een metro/station omdat er ook roltrappen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Bram2301 het volgende:
een metrowagon (gecrashed) in de stoep (kunst)... in het engels, spaans en frans gezocht... no result
Ingang Metro idd. Maar véél dichterbij...quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef IgnisMutatres het volgende:
is het de ingang van de metro in sydney?
een aantal honderd meters er vandaan...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:34 schreef Bram2301 het volgende:
een metrowagon (gecrashed) in de stoep (kunst)... in het engels, spaans en frans gezocht... no result
Goed gevonden...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Bram2301 het volgende:
[ afbeelding ]
had niet verwacht dat het in duitsland was
Frankfurt
heeft het met een opgespoten eiland te maken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Bram2301 het volgende:
ff iets heel anders....
waar en wat heeft Nederland ermee te maken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |