Ik heb een uur lang honderden foto's bekeken en ja de meesten +-95% heb ik de flits gebruikt. Dit waren voor mij de beste foto's, en mijn kennis over fotografie is 0,0 het ziet er leuk uit of nietquote:Op woensdag 22 april 2009 18:06 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk geen van allen. Maar als ik moest kiezen, koos ik voor 3 of 5, de rest is te druk.
Jammer alleen dat bij die foto's het duidelijk is dat je geflitst hebt.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stem niet
Want ik zou ze geen van alln doen en een nieuwe foto maken
Eensch!quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stem niet
Die van jou is ook niet mooiquote:Op woensdag 22 april 2009 18:41 schreef Lefty16 het volgende:
Ik heb ook foto's laten drukken op canvas van mijn poezemeiden. Allebei apart op een van 60 bij 60. Ik vind jou foto's eigenlijk ook niet zo mooiIk zou die iig niet doen. Ik heb mijne trouwens besteld bij canvas en co. Goede service en die mensen helpen je ook met het uitzoeken van een foto, van welke et beste op het door jouw gekozen formaat past;) Ze hebben meestal rond deze tijd van vaderdag en moederdag ook aanbiedingen, dus kun je ze nu het goedkoopste bestellen...
Ik heb deze foto gedaan en die andere kan ik zo niet vinden
[ afbeelding ]
Succes ermee
Nou, dat dus.quote:
Wat de jouwe of de mijne? het zou me niet verbazen als je de mijne nog gewoon had trouwensquote:Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef Harajuku. het volgende:
Even uploaden, brb
quote:
Als ik hem nog had zou ik m niet kunnen vindenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de jouwe of de mijne? het zou me niet verbazen als je de mijne nog gewoon had trouwens
Mooi gemaakt!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serie van 3, zonder die achtergrond uiteraard
Sluit ik me ook bij aan. Als je voor Canvas gaat kun je dat beter met een echt mooie foto doen en als je die zelf niet kutn maken, vraag dan een vriend(in), kennis oid om je te helpen, er is altijd wel iemand met wat meer gevoel voor foto's in je omgeving toch?quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stem niet
Nu je het zegt, dat ziet er niet uit inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 07:44 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom heb je z'n ogen dan zo raar geshopped?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |